Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Технически въпроси за LC70 22RE

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Технически въпроси за LC70 22RE

    Здравеите. Започвам от начало преди около месец ми светна чека без да усетя промяна в работата на двигатела попитах приятел които познава колата по отдавна и ми каза ,че преди време пак е светвало и са пръснали управлението на газта с спреи и се е оправило. Пръснахме го тогава и се оправи. От два дена ми светва пак но като светне усещам вече и загуба на мошност като подавам газ иначе пали и държи обороти. Тази вечер запали няколко пати на бензин и угасна и вече не пали само на газ успява и пак ми се вижда мудна. Тоуотата е с мотор 22ре 93г с обикновенна газова уредба. Ще се радвам да ме насочите малко къде може да се търси проблема. Гледам има някаква букса за диагноза може ли да се закачва на компютър или е изведено да се мери по лесно. Сега се сетих че на бензин не съм я карал много защото още като я купих забелязах че много обогатява и мирише на бензин.

  • #2
    От: Питане за Тоуота ЛЦ70

    Хаиде поне да споделя до къде стигнах. При тестване имаше записана грешка маф сензор (дебитомер) като го отворих една пластинка която показва затвореното положение на клапата се беше счупила ако някои има дори и счупен дебитомер на мен ми трябва само буксата отгоре с двете болчета. Оправих я за момента но това не е основния ми проблем. Измерих налягането на горивото и се оказа че само при завъртане на стартер има ток към помпата и вдига 2 атмосфери и след това помпата спира налягането пада за няколко секунди и гасне. Някои може ли да ми каже къде е релето на помпата.

    Коментар


    • #3
      От: Питане за Тоуота ЛЦ70

      Маи само аз си гледам темата но хаиде да продължавам може да съм от полза на някои. Намерих релето в предния ляв калник и си работи явно има и други релета но засега го оставям на заден план този проблем защото си имам по сериозен. Малко поумеша антифриза с масло и сега съм го поразглобил. Някои да е преминал този етап и да може да ми препоръча от къде да си взема качествени части и да не са на дълга поръчка че ще пропусне откриването на лова но поне следващата седмица да е на линия. Става въпрос за комплект гарнитури, комплекта с ангренажната верига и евентоално сега му се вглеждам този гол блок да сваля целия мотор да надникна съединителя как е.

      Коментар


      • #4
        От: Питане за Тоуота ЛЦ70

        Няма да се отчайваш , много хора тук четат и се интересуват , просто се въздържат от мнения от типа : уаау , браво , и т.н. Добре е да слагаш и снимки на това бижу , темата става по интересна за публиката и съответно би могло да има дискусия по темата
        2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
        ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

        Коментар


        • #5
          От: Питане за Тоуота ЛЦ70

          Спокойно и в моята никой не пише, макар да имам доста въпроси но...и аз си пиша

          Коментар


          • #6
            От: Питане за Тоуота ЛЦ70

            За части се обади на Люцкан от Варна. Човека е точен. Виж в търговски партньори.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • #7
              От: Питане за Тоуота ЛЦ70

              Благодаря писах на колегата от варна. Както си намислих свалих целия мотор да надникна как е съединителя. И видях че видимо си е добре ни как да сложа този стар съединител пак та сега си търся и незнам нямали накакъв вариянт по усилен че горката машина зор вижда понякога. Само да имам време ще снимам да ви покажа когато незнаеш кога ти е сменян ангренажа какво може да стане много интересно без да се усети.

              Коментар


              • #8
                От: Питане за Тоуота ЛЦ70

                Наи накрая си поръчах части и благодарение на бързата и коректна намеса на колегата Люцкан от Варна вече са при мен. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0977.jpg
Прегледи:1
Размер:142.9 КБ
ID:5693515
                Ето какво се беше получило след отиването на успокоителите в картера. Веригата натрапва и износва корпуса на водната помпа и помалко антифризчето отива при маслото. По интересното е че не са се чували кои зная какви шумове можеби една идея по шумен двигател без никакви тракания.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0972.jpg
Прегледи:1
Размер:82.4 КБ
ID:5693517
                Някои да има идея от къде да си намеря тези презервативчета на дюзите. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_0975.jpg
Прегледи:1
Размер:65.0 КБ
ID:5693516
                Другите ми мисли които ми минават е какво може да се подобри и без това двигатела е на парчета за по висока мощност. Не говорим поне за сега за смяна на валове бутала или добавяне на турбини ,а примерно ще се усетили подобрение ако се полират смукателните колектори иле евентоално се направи нова изпускателна система отворен съм на предложения кои какво е видял и знае.

                Коментар


                • #9
                  От: Технически въпроси за LC70 22RE

                  Мислех да кача снимки на прехвърлянето на отчасти реставрирания двигател но нещо много големи съм ги направил. В началото имах чуденка защото изпушваше и миришеше каточели погорва доста масло но след около 500км няма проблем. Започнах да се ядосвам защо не му премерих поне цилиндрите но преди това не пипаше масло и няма ръб хубавото е ,че засега се е оправил. Незнам дали от ангренажа ,регулиране и напасване на клапаните но сега си върви една идея по добре и в ниски и средни обороти. Като се замисля наи голяма разлика има във високите сега може да задържаш когато има нужда до доста високи оборити. Следващото което трябва да реставрирам е изпускателната система за което моля да се вклучат знаещите и поне малко да ме насочат. Основната цел е да се махнат разпадащите ръждилници и да се направи цялостна изпускателна система ако я уцелим двигатела да работи добре ще е добре дошло друг критерии да не е прекомерно шумно. Материала които ми се иска да използваме е неръждавеика разполагам с аргонов апарат и много оскъден опит с този материал но одеве пробвах и ми се получи. Първо се прави от колекторите назад и ако се получи добре ще мъчим и колектора. Въпросите са:
                  1. Размер на тръбата фи и дебелина
                  2. Гърне можели да се прави или трябва да се копува защото от него ще зависи и размера на тръбите
                  3. Невиждам да има по моита тоюота гъвкава връзка каде да сложим и продават ли се от неръждавеика

                  Коментар


                  • #10
                    От: Технически въпроси за LC70 22RE

                    1.Моята имаше катализатор,като го махнах,се усети подобрение във вървежа,въпреки че не беше затиснат,иначе правилото на Мечо Пух за дебелината,но не прекалявай,няма да хвръкне от дебели тръби,примерно +5-10мм от сегашните.
                    2.Купи си едно тунингово от евтините,ще изкара и звук.
                    3.Гъвкава връзка фабрично няма защото генерацията е вързана на скоростната кутия и това и подсигурява неподвижност към мотора,но все пак и аз си монтирах една мека връзка на мястото, където генерацията тръгва хоризонтално,т.е. преди първата фабрична снадка.
                    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                    Враца

                    Коментар


                    • #11
                      От: Технически въпроси за LC70 22RE

                      Добре е да се изработи тръбен колектор 4х2х1 с дължина на рънърите около 50 см до първия сплитер и пак горе долу толкова до 2х1 сплитера . Генерацията назад на 60 мм ще е най оптимален вариант , меката връзка е задължителна след 4х2х1 колектора е задължителна а гърнета те съветвам да купиш от неръждаема стомана , например в сайта на "HEED auto" можеш да провериш . И пак да вметна слагай снимки , ако са ти големи намери начин да ги конвертираш
                      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                      Коментар


                      • #12
                        От: Питане за Тоуота ЛЦ70

                        Чак когато мотора заработи тогава помпата сработва иначе помпата сработва само когато чукнеш стартера.Дебитомера си е проблем за намиране.
                        Когато я караш на газ не е лошо да го стегнеш с 3-4 зъба и ще заработи по добре.Виж си и буксата на тпс-а намира се от дясната страна на всмукателя когато си пред мотора успех.
                        ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Технически въпроси за LC70 22RE

                          При този мотор белезите на ангренажа не идваха точно и си спомням че имаше значение дали са в предварение или в закъснение.
                          ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Технически въпроси за LC70 22RE

                            Благодаря че откликнахте със съвети. За гърнето разбрах ще проуча да си намеря готово няма да се мъча и гъвкава връзка се надявам да има по магазините на този размер неръждавеика. Мислех да пробвам първо по лесното и после да се хвърлям на колекторите но щом ги зачекнахте да ги разнищим. С какъв диаметър да са рънарите и дали ще успея с купени кривки без тръбогиб? Основните вариянти до колкото разбирам са от 4те цилиндъра с еднакви по дължина рънари влизат в една тръба.
                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:21NwVYapM1L.jpg
Прегледи:1
Размер:7.2 КБ
ID:5698814
                            Другия вариянт е 4.2.1 само да изясним кои стават от 4 в 2 първи с трети и четвърти с втори защото намерих първи четвърти и втори трети Натиснете снимката за да я уголемите

Име:71bgyaGJhlL__SL1500_.jpg
Прегледи:1
Размер:53.1 КБ
ID:5698811.

                            Кои са предимствата на втората схема и кои на първата се надявам знаещите да изяснят. Като разсъждавам без да имам претенции че е вярно предимствата на 4.1 е че когато излизат газовете на работещия цилиндър създават завихряне и един вид вакум в другите рънъри и по лесно излизане на газовете. Хаиде някои разбиращ да ни изясно тези неща.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Питане за Тоуота ЛЦ70

                              Първоначално публикуван от flex Преглед на мнение
                              Чак когато мотора заработи тогава помпата сработва иначе помпата сработва само когато чукнеш стартера.Дебитомера си е проблем за намиране.
                              Когато я караш на газ не е лошо да го стегнеш с 3-4 зъба и ще заработи по добре.Виж си и буксата на тпс-а намира се от дясната страна на всмукателя когато си пред мотора успех.
                              След много умуване какво се случва го разбрах има защита един вид като катастрофира и мотора угасне да спира помпата това е едно като цк ключе в дебитомера което ми се счупи и дава че клапате е затворена. Номога да си намеря тази част от дебитомера и го вързах на късо дано не катастрофирвам. Това тпс-а датчика които отчита положението на клапата ли е защото го развивах и незнам точния начин за регулиране.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X