От малък си мечтая да притежавам култовия модел LC 40 на TOYOTA преди две години сбъднах и тази моя мечта. Сдобих се с BJ 40 с 3B мотор и много изгнило купе, но без никакви липси. Не беше карана повече от 5 години, сложихме акумулатори, подкачихме гориво и запали от 3тия път. Двигателя мърка без никакви странични шумове, красота защо и да не я подкарам, натискам съединителя работи баси кефа скоростите и те май са в ред. Колата тръгна гладко, ако имаше кой да ми снима ухилената физиономия щеше да е уникална снимка.
Ето как изглеждаше колата към онзи момент:

.jpg)
.jpg)
Доста време мислех как точно да възстановя този автомобил. Единия вариант беше да се ползват само оригинални части и да се върне в заводско състояние, другия да осъвременим технически автомобила като запазим автентичния външен вид. След дълго премисляне и чудене ми стана ясно че искам да карам 40ката като всекидневен автомобил с автоматична скоростна кутия и мощен бензинов двигател, със всички съвременни благини като климатик, печка, подгрев на седалките, аудио система. Заради тези ми желания реших да рециклирам напълно купето и да го поставя на по-съвременно шаси. Шаси от паджеро 3500 автомат къса база, първите мерки показаха че ще пасне. Намерих английски донор в задоволително състояние и веднага го разкостихме.

Започваме с почистване от ръждите и смяна на всичко което се е износило по него.

Искам да въртя 33" гуми и обмислям подмяната на диференциалите с такива от 2,8TD. Между другото пристигнаха нови уплътнения за вратите, стопове, предни мигачи, странични огледала и всички оригинални емблеми. Имам проблем с намирането на задно ляво ъглово стъкло, предлагат се предимно в Австралия като доставката е 3 пъти цената му.
Оригиналното шаси с двигател, трансмисия и мостове седи и чака някой да го отнесе тъй като няма да го ползвам.
Следва след празниците ......
Ето как изглеждаше колата към онзи момент:

.jpg)
.jpg)
Доста време мислех как точно да възстановя този автомобил. Единия вариант беше да се ползват само оригинални части и да се върне в заводско състояние, другия да осъвременим технически автомобила като запазим автентичния външен вид. След дълго премисляне и чудене ми стана ясно че искам да карам 40ката като всекидневен автомобил с автоматична скоростна кутия и мощен бензинов двигател, със всички съвременни благини като климатик, печка, подгрев на седалките, аудио система. Заради тези ми желания реших да рециклирам напълно купето и да го поставя на по-съвременно шаси. Шаси от паджеро 3500 автомат къса база, първите мерки показаха че ще пасне. Намерих английски донор в задоволително състояние и веднага го разкостихме.
Започваме с почистване от ръждите и смяна на всичко което се е износило по него.
Искам да въртя 33" гуми и обмислям подмяната на диференциалите с такива от 2,8TD. Между другото пристигнаха нови уплътнения за вратите, стопове, предни мигачи, странични огледала и всички оригинални емблеми. Имам проблем с намирането на задно ляво ъглово стъкло, предлагат се предимно в Австралия като доставката е 3 пъти цената му.
Оригиналното шаси с двигател, трансмисия и мостове седи и чака някой да го отнесе тъй като няма да го ползвам.
Следва след празниците ......
Коментар