Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

    ВзЕми и още един за берекет!

    че ми е интересно ще ги погледна и аз)

    Коментар


    • #17
      От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

      Еми като се върна и си оправя всички заебани неща ще се разходя, ще пиша тук. Но 99,99999% има нещо ГНИЛО Или малките ръждички дето пише са изчезнало шаси или по вероятно нещо не излизат номера и документи.

      Коментар


      • #18
        От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

        Ако търсиш такава , по-добре виж тази...http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=180864. Всичко известно, а човека би я дал за предложение, което би уважило труда му !
        0899 шест5313нула
        За всекиго по нещо

        Коментар


        • #19
          От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

          Тая Старозагорската 1во ще погледна да видя 2001ва ли е и т.н

          Коментар


          • #20
            От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

            Здравеи те колеги, искам да ви помогна в избора. Тази Старозагорската парви аз и бях хварлил око,но не сам я виждал на живо,защото ми каза че имала проблем.... Скоросна кутия.

            Коментар


            • #21
              От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

              Само да вметна 2-3 неща:
              - за двигателя вече е писано. С добро турбиниране с комбинация с купер достига 200 коня без особени напъни
              - раздатките са само парт тайм; скоростите са големите (като на 80та серия)
              - след ранните 199* години, отпред е с малкия (8 инча) диференциал. Но ти бидейки джип фен, можеш да спиш спокойно, не е по-кекав от Дана 44.
              - има спецификации със заводски блокировки в диференциалите, както при 80та серия, но са много редки. Знам такава за продажба, ако те интересува, пиши едно ЛС.
              - ресьори отпред и отзад.
              - Всички 7ми серии кният по купето, тази модификация не е изключение - прагове, вежди, долни части на врати и друго според това как е поддържана/карана, имало ли е намеси на тенекиджии и т.н.

              След 2000г.
              - отпред е на пружина (което за мен е плюс)
              - други дребни промени (от 6 на 5 болта за джанти)
              - има версии с малък диференциал отзад (по-рядко), стандартно е 9 инчов
              - с малките скорости (от пружинната серия), което за мен не е добре. Австралийците казват, че тая кутия не издържа на турбиниране от 200 коня и нагоре, което е ясно.

              Според мен колата не става за това, което се иска, или не без допълнителни доработки.
              За всичко останало бих казал че няма по-добро в тези размери и компановка.

              Успех в избора!
              Последно редактирано от Yaro; 26-09-14, 17:56.

              Коментар


              • #22
                От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

                Много благодаря за информацията, след последните 2 поста доста се замислям дали да ходя, пък и не се знае кога ще съм в БГ. Принципно не мис е занимава с доработки, аз обичам минимум пипане и после каране, такива приключения като слагане на турбо и т.н. не са за мен, камо ли ако се почне с нещо за 12 000лв и да продължа да набивам пари. Вчера гледах една 90ка тресната отпред за 2600евро в Италия, което след прочетеното до тук ми се вижда доста по-добър вариант, но за сега само си пиша,ч е съм малко далече от вкъщи, тук освен пикапи V8 няма нищо друго Абе сигурно ще се разходя да я видя тая Тойотка

                Коментар


                • #23
                  От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

                  ТЛК 9та серия и хеви дюти 7ма серия имат общо само в думите ТЛК... Първия е много караем ала-лек-автомобил-джип с прилични възможности извън пътя, второто, който го е карал знае какво е.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

                    Някой би ли обяснил какво е - разтоварени задни полуоски? Извинявам се за спама.
                    Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                    Стефан Арзатов

                    Коментар


                    • #25
                      От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

                      Усещането при каране на тежката 73ка е много камионесто,който не се кефи на такова,не е за него.
                      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                      Враца

                      Коментар


                      • #26
                        От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

                        Аз за пътя си имам 120ка, трябва ми бойна машина, лошото е че при мен офроуда е по-скоро унищожение отколкото каране Та много се чудя, е като се върна нищо не ми пречи да ида да видя за какво иде реч до Ст.Загора, но все повече мисля че това не е моята кола, въпреки първоначалния мерак. 12 000лв и докато се оправят ръжди, ако наистина скоростите не са у ред, турбо да се слага та да тръгне и разни други доработки и то мина 1г и 20 000 ги подминах. Набия ли 20+ в нещо ще ми е малко мъчно да го топна в локвите на Люлин планина и си губи смисъла. Принципно тази Тойотка до каъв размер гуми може да носи без смяна на мостове?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

                          Аз и по-горе писах, че този автомобил не е за планираните цели. Ако погледнем и сметките, съвсем няма да си щастлив. Не съм видял такъв втора употреба от пазара (поне не в тази цена), който да е със задоволително работещо окачване. Едно австралийско ресьорно окачване е 3-4 хиляди лева. 2К лв в гуми и джанти и 1000 в масла, течности и разни такива ако няма нещо фрапантно.

                          Ако аз трябваше да купя джип за 12.000 лв. тотал, който да убивам в гората, ще взема един Швейцарски Патрул 4.2 бензин, намират се до/около 10К лв. ляв волан, след което обслужване, някакво окачване и гуми. Е може и да удариш 13.500, но едва ли ще е фатално за теб.
                          Последно редактирано от Yaro; 28-09-14, 08:36.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

                            Точно написаното от теб ме разубеждава яко за тая кола. Патролец може и десняк да видя, мен ми трябва само за трошене кола, въпреки усилията и разпродажбата пак съм с 5-6 коли. Кой патролец да се гледа? Не съм карал десняк но при положение че ще се кара по път само до гората, имам и платформа та има вариант вобще да не се и регистрира. А 90ката не те ли кефи като вариант?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

                              Патрол с десен волан не виждам смисъл да се гледа, освен ако не изпадне такъв до 5 хиляди лева.
                              Читавите от UK идват на парите на Швейцарските или съвсем малко под тях, за мен е безсмислено, независимо, че става дума само за гора. Говоря за бензинова модификация 4.2, защото дизел 4.2 с ляв волан е малко като бялата лястовица, всички знаем, че го има, но... Пък и дизела е като тойотата, която обсъждаме тук, макар Нисанския 4.2 д да е малко по-култов за мен. ;-)
                              Аз говоря за Y60 като този:
                              http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=181626

                              За 90тка нищо не мога да кажа, само съм карал, но чужда. Помня, че Събин правеше често предница, но той си е ендурист все пак.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Toyota Land Cruiser 4.2 HZJ 73 Мнение?

                                Тя тая най-вероятно е и продадена 90ка за която говоря. Патрол бензинов вобще не излиза из обяви в ЕС. Принципно съм фен на дизела повече от на бензина С АГУ а и без, особено след като от 1 месец тук се боря с един 7,4 кенеф. Та дизела ми е за предпочитане ама някой мощен. Патролите много трошат двигатели, нещо с маслените помпи имаха ядове имам спомен, че се докарваха често с прецакани двигатели. Такъв като в обявата дето си дал изпадат доста на прилични цени, ама много огромен на габарити и се чудя и за него дали е моята машина, един приятел наскоро взе и доста добре се представя в интерес на истината, ще дебна и за патрол ако изпадне нещо прилично. Но бензинов вобще не намирам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X