Здравейте Колеги. Тези дни имах свободно време и удобства и реших да си сменя сам маслото в двигателя на ТЛК 70 2,4 ТД 86г. На две места в нета намерих, че категорично количеството масло,заедно с това във филтъра за моя модел е 6.7 литра. Развих пробката и филтъра,отворих капачката за наливане да влиза въздух и оставих колата 24 часа да се изтича маслото,за да съм сигурен,че се е изтекло добре. На следващия ден вече и капка не капваше от отвора на пробката.Затворих системата, налях точно 6 литра, запалих мотора,изфорсирах да се напълни и филтъра ,загасих и долях още нужните 700 грама. След още 24 часа обаче, като вдигнах щеката маслото беше над максимума с още толкова,колкото е разграфена щеката. Забърсах,пак проба - толкова си е. Някой има ли идея за причината, и още нещо - доколко е опасно да карам така, защото едва закиснах капенето от пробката и не ми се развива наново да източвам. Благодаря за вниманието.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Предозиране на масло в двигателя.
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Предозиране на масло в двигателя.
 
 Издърпай го с вакуум помпа по италянския метод пред пръчката,че иначе ще закисваш на много други места където има семеринги и гумени гарнитуриYamaha T max 500i/ABS/2007/50hp
 Zander 3.80m,Johnson 2T/8hp
 Vw passat 6/2.0TDI-CR/DSG6/140hp/2009
 Toyota Hilux/2KD-FTV/102hp/Double Cab/2005
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Предозиране на масло в двигателя.
 
 Никак не е добре да се кара така. За този модел и мотор съм наливал 5.5-5.8л. масло.
 Без да се помотваш намали количеството на маслото 
 За пробката на картера използвай хАлуминиева, а не медна диф(х)тунга, за да не береш ядове с теч от там-4 годишен личен опит! много автомати-слаби резултати! много автомати-слаби резултати! 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Предозиране на масло в двигателя.
 
 Обикновенно турбодизелите имат и маслен радиатор от който маслото не може да се източи при смяна. Оттам идват разликите.
 Както са казали колегите не е разумно да се кара с масло над максимума.сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
 dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Предозиране на масло в двигателя.
 
 Купуваш най-голямата възможна спринцовка от аптеката (в агроаптеките има и по-големи ), купуваш маркуч с подходящ диаметър да уплътни на спринцовката и през дупката за щеката започваш да издърпваш масло. Аз така направих при такава стуация и сработи перфектно. ), купуваш маркуч с подходящ диаметър да уплътни на спринцовката и през дупката за щеката започваш да издърпваш масло. Аз така направих при такава стуация и сработи перфектно.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Предозиране на масло в двигателя.
 
 Мисля, че клапанът на новия маслен филтър не задържа и след по-дълъг престой маслото се излива в картера. Предлагам ти да запалиш двигателя, след това го изгаси, изчакай 3-4 минути и тогава измери нивото на маслото. Ако има осезателна разлика в нивото спрямо студеното замерване е налице изпразване на филтъра при неработещ двигател.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Предозиране на масло в двигателя.
 
 Въпросното добиче няма такъв, но така, или иначе никога не може да се източи абс. всичкото масло в двигателя. За макс. ефект бих препоръчал след източване на маслото и изчакване около десетина минути двигателя да се запали за около 5 сек.-доста масло ще изтечеПървоначално публикуван от Чичо Преглед на мнениеОбикновенно турбодизелите имат и маслен радиатор от който маслото не може да се източи при смяна. Оттам идват разликите.
 Както са казали колегите не е разумно да се кара с масло над максимума. много автомати-слаби резултати! много автомати-слаби резултати! 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Предозиране на масло в двигателя.
 
 Направил си две грешки. Първо си се доверил на грешна информация (в моя справочник пише 5,8 л.). Второ си запалил ДВГ и като си го изгасил си долял още "700 гр." Ако беше премерил нивото преди да долееш, нямаше да наливаш още и нямаше да го препълниш. Нищо, така се трупа опит, за другия път ще знаешПървоначално публикуван от victorio Преглед на мнение...Затворих системата, налях точно 6 литра, запалих мотора,изфорсирах да се напълни и филтъра ,загасих и долях още нужните 700 грама ... . .
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Предозиране на масло в двигателя.
 
 Паленето на мотора без масло може да се избегне, ако колата се включи на 4-5 скорост и се бута напред-назад. Изтича още масло,но пак не всичкото. Останалите около 5% едва ли имат особено значение. Някога, когато маслото беше "тунджа", дори плакнехме моторите с вретенно масло и после сипвахме новото, но какво от това - пак си отидоха...ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Предозиране на масло в двигателя.
 
 В моите спомени "Тунджа" бе бензина, че съм служил в Елхово и гледах какво течеше в Тунджа.Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнениеПаленето на мотора без масло може да се избегне, ако колата се включи на 4-5 скорост и се бута напред-назад. Изтича още масло,но пак не всичкото. Останалите около 5% едва ли имат особено значение. Някога, когато маслото беше "тунджа", дори плакнехме моторите с вретенно масло и после сипвахме новото, но какво от това - пак си отидоха...
 А си заминаваха мАторите щото бяха "сделано в СССР' и маслото беше М10Д.
 А по темата: източи излишното!
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Предозиране на масло в двигателя.
 
 До много. Маслото се нагрява и според законите на физиката неминуемо се разширява като обем. Увеличения обем масло ще натисне уплътненията и филтъра. Ако караш по-дълго ще изгърми и ще омаже където не трябва. При въртящите се части пък ще стане като да разбъркваш яйца с миксер, като има излишък почва да се пеняви, а присъствието на въздушните балончета намалява смазващите му качества. А като намалиш смазването, металните части на свой ред загряват, при което в един момент и ще спрат да работят. Отделно излишъка може да олее и да се засмуче масло където хич не му е мястото.Първоначално публикуван от victorio Преглед на мнениедоколко е опасно да карам така
 
 
 Остави колата да изстине, маслото да се свие до нормалния си обем за да се измери точно, източи по малко и нагласи нивото да няма отгоре.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Предозиране на масло в двигателя.
 
 Благодаря за съдействието. Вчера за час и половина успях през пробката да изсмуча точно единн литър масло и показанието падна до норманлия макс на щеката. Специални благодарности на Andro 160 и неговия по-верен от Интернет каталог.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Предозиране на масло в двигателя.
 
 Бих искал да видя този закон, възможно ли е?Първоначално публикуван от Asteri Преглед на мнение...Маслото се нагрява и според законите на физиката неминуемо се разширява като обем. ...
 
 
 .....
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Предозиране на масло в двигателя.
 
 Не се връзвай, повечето съфорумци четат Викито, като последна инстанция за истина.Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнениеБих искал да видя този закон, възможно ли е?
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.











Коментар