Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 125 с мотор 2.7 / 150 к.с. има ли понижаващи предавки?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ТЛК 125 с мотор 2.7 / 150 к.с. има ли понижаващи предавки?

    Не ти трябва ,истинския бензинов е 4.0л .

    Коментар


    • #17
      От: ТЛК 125 с мотор 2.7 / 150 к.с. има ли понижаващи предавки?

      Първоначално публикуван от Attila Преглед на мнение
      Не ти трябва ,истинския бензинов е 4.0л .
      Да запитам аз нещо друго:

      1. Има още един бензинов 4.0 V6 който е 5 местен само. Могат ли да се монтират допълнително 2 седалки в багажника? Каква е разликата между 5 и 7 местните?
      2. Гледам и едно черно Паджеро 3.8 бензин 250 к.с. в Пловдив. Този мотор става ли за газификация? Паджерото сравним ли е с гореизложеното ТЛК 120 откъм безпроблемност?

      Идеята ми с това (гореизложено)ТЛК е че взимам един стар като концепция двигател който би трябвало да е всеяден и да няма проблеми с газта. В същото време монтиран в такъв сериозен и надежден автомобил какъвто е ТЛК 120 би ми осигурило един безпроблемен но не много динамичен семеен автомобил. Не на последно място са и разликите в годишните данъци и застраховки.
      От друга страна четох доста из австралийските форуми. Те карат ТЛК 95 със същия мотор. Мнението е че не е толкова бавен, дори тегли каравана.
      Land Rover Discovery II, V8 4.0
      VW Golf VI variant
      Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

      Коментар


      • #18
        От: ТЛК 125 с мотор 2.7 / 150 к.с. има ли понижаващи предавки?

        1. доколкото съм запознат - не еникакъв проблем да си сложиш 2-те седалки ако ти потрябват - те не са от тия баш седалките, ма нейсе. Друг е въпроса дали ги искаш законно и прочие.
        2. Панчаревото е 3,8 МIVEC мотор (ако е 250 к.с.) - не съм на 100% (провери в подфорума) но на тези мисля им беше проблемно из-гъзването. Освен това ... кат има газ има и бутилка = по-малко място в багажника.

        3. Вземи си нещо дет е по-малко екзотика в БГ ширините. Тоз 2,7 дет го няма виден по Европа ще ти е малко зор да го обслужваш. Моето лично мнение е че ресурса на такъв двигател е по-малък от по-големите кубатури. За теглене - ако е само по равно и множествено полека ...
        4. както някой каза - ако предния шофер е бил от ... едни там - аз бих запалил не със 100 ми със 125 от таз оферта. 200 к. км (да приемем че не е курдисан и това са му реалните км) не са малко - хич, въпреки че на снимка колата изглежда много добре.

        Коментар


        • #19
          От: ТЛК 125 с мотор 2.7 / 150 к.с. има ли понижаващи предавки?

          Здрасти колега!Това което мога да ти кажа е само за ДВГ-то.От 2008 имам 1999 4Рънер с този двигател и ръчна кутия, парт 4х4.Двигателят е с верига, доста използван от Тойота тук в Щатите, като са го слагали и на по-раншни пикапи(Т100, с разпределител) и най-вече на 4Рънери и по новите пикапи като Такома, където е с бобини.При тукашната мания да се сменява маслото на 3-5К мили, обикновено нещо е да стигне до 250-350К мили без никакво, подчертавам никакво обслужване, освен филтър, масло и отвреме навреме свещи-на 50К мили.Аз купих Рънера на 90К и започнах да го карам по интензивно от 2010 главно по магистрали.В Североизтока където живея и обслужвам клиентите ми, зимите са доста тежки откъм сняг и заледявания, така че основно разчитам на 4Рънера да ме закара и върне обратно до вкъщи.Има осезаема разлика между зимния и летния разход, което аз си обяснявам със повишения вискозитет на маслата от ниските температури, освен това нощува на двора.Лятно време с 16 галона изминавам около 360-380 мили преди да ми светне лампата и знам че имам спокойно още за 50 мили бензин(максимума е 440 мили със 17 галона, при 18гал. резервоар), зимата ми светва лампата на около 330-350.Колата е обикновенно натоварена с около 150-200 кг поради комплектите ми инструменти+ 2 комплекта вериги,лопата, пълно оборудване за двама за преживяване до температури до -25С, + бутилка с СО2, пожарогасител(химически 10кг) и храна обикновено за няколко дни повече от колкото планирам да оставам.Разстоянията до клиентите ми са средно 200мили, като най далече са на около 350-400 мили.Возим се обикновенно двама, аз и синът ми който бачка с мен(82кг+90кг).Но колата е ръчна и не бих карал автомат по ред причини.Също не съм по скоростните изпълнения, средна скорост 120-130км/ч.Мога да кажа след тези години че съм много доволен от всичко от Рънера и за мен е по-добър при сравнение с ЛК95, който мой приятел има в България.Този 4Рънер всъщност е причината да стигна до мисията на ООН в Косово и да си взема един дизел(1КЗТ) от там за в България, после и синът ми се сдоби с такъв пак за там, а колегите batbobo и marinhaker също се решиха на дизеловия модел и се мисля че не съжаляват.Харесва ми по доброто решение на вътрешния дизайн на 4Рънера, отколкото на ЛК95, иначе ползват една рама.Ако се наложи, при свалени задни седалки вътре спим комфортно аз(180см) и синът ми(192см), багажа се слага отпред.Тук много рядко съм пробвал офроуд и то лек, също не е и резачка за резки набирания и изпреварвания.Не съм затъвал и на 50см сняг, а и не съм ползвал все още веригите, освен един път да ги пробвам
          Не съм правил никакво обслужване на ДВГ-то, карам го с Мобил1 5W-40, масло за турбо дизел и го сменявам на 10К мили(става дума за бензиновия 3RZ-FE)В момента е на 170К мили и мисля че преди да стигне 200К ще трябва да сменям съединителя.Но това не е по ДВГ-то,тъй че просто си е консуматив.Ако искам бензинов в България, ще си закарам един с този ДВГ.Скоро взех един full size пикап Т100 автомат (3RZ-FE+A340, 4X2) от Сан Диего и го докарах от там, като останах много доволен от вървежа и разхода, макар че не ми е любимата комбинация.Но нямам по дълги впечатления, само тези 4200мили.Питай ако има нещо неясно, но избора си е твой.Проблема в България е че не се знае как е карана и поддържана колата от предишните собственици.Успех!
          Последно редактирано от metotem; 20-06-14, 05:42. Причина: стилистика
          1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

          Коментар


          • #20
            От: ТЛК 125 с мотор 2.7 / 150 к.с. има ли понижаващи предавки?

            Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
            Да запитам аз нещо друго:

            1. Има още един бензинов 4.0 V6 който е 5 местен само. Могат ли да се монтират допълнително 2 седалки в багажника? Каква е разликата между 5 и 7 местните?
            2. Гледам и едно черно Паджеро 3.8 бензин 250 к.с. в Пловдив. Този мотор става ли за газификация? Паджерото сравним ли е с гореизложеното ТЛК 120 откъм безпроблемност?

            Идеята ми с това (гореизложено)ТЛК е че взимам един стар като концепция двигател който би трябвало да е всеяден и да няма проблеми с газта. В същото време монтиран в такъв сериозен и надежден автомобил какъвто е ТЛК 120 би ми осигурило един безпроблемен но не много динамичен семеен автомобил. Не на последно място са и разликите в годишните данъци и застраховки.
            От друга страна четох доста из австралийските форуми. Те карат ТЛК 95 със същия мотор. Мнението е че не е толкова бавен, дори тегли каравана.
            Грешиш,има 120-ка 7 местна газифицира се успешно.Жертваш багажника или да си оставиш резервната гума/ако сложиш на нейно място под багажника/ ,или да си сложиш бутилката вътре избора е твой.Така или иначе последните места няма да ги ползваш.За Паджерото незнам.Тойота 95-ца е с мотор 3.4 v6 .На 120-ка и двата 2.7 и 4.0 са ми попадали,определено ако можеш не се замисляй 4.0 е твоя мотор.

            Коментар


            • #21
              От: ТЛК 125 с мотор 2.7 / 150 к.с. има ли понижаващи предавки?

              Най-готината "120ка" която съм карал е под емблемата на Лексус с 4,7 V8
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #22
                От: ТЛК 125 с мотор 2.7 / 150 к.с. има ли понижаващи предавки?

                При положение че има хубави 120ки с хубав двигател вид и екстри за тия пари, ква е идеята да се дадат тия пари за толкова скапана 120ка? Ако беше 10 000 да се замисли човек ама тоя кенеф за тия пари и то толквоа дърт...

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X