Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Драма с HILUX

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Драма с HILUX

    Много ми е странно японски компютър да умре.Това е детска болест на френски и немски коли.Повечето колеги занимаващи се с тия автомобили,работещи за застрахователи,прекъсват контакта ,че е най-безопасно.Релетата са доста свестни и издържат 7-8 години.Връзките 99% се запояват.Не вярвам да е от алармата.
    Компютър гори от пренапрежение,лоша маса и ли шокова палка,което пак е т.1.Всички изходни вериги са защитени по ток.Съвета ми е да се види колата от специалист по автомобилна електроника.
    Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
    Disco 1 бекъп
    Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

    Коментар


    • #17
      От: Драма с HILUX

      Първоначално публикуван от Markony_RS Преглед на мнение
      Много ми е странно японски компютър да умре.Това е детска болест на френски и немски коли.Повечето колеги занимаващи се с тия автомобили,работещи за застрахователи,прекъсват контакта ,че е най-безопасно.Релетата са доста свестни и издържат 7-8 години.Връзките 99% се запояват.Не вярвам да е от алармата.
      Компютър гори от пренапрежение,лоша маса и ли шокова палка,което пак е т.1.Всички изходни вериги са защитени по ток.Съвета ми е да се види колата от специалист по автомобилна електроника.

      Кис, кис - големи заключения, голямо чудо. Френските и немски горяли, пък японските - не, ама на тая три пъти гори. Е, аз почвам да твърдя обратното - щото видиш ли, покрай мен има поне 20 френски бангии от 5 до 20 годишни и на никоя не и е изгорял до сега компютъра.

      Това как е изпълнена алармата никой не може да ти каже. Работил съм в голяма такава фирма, шефът ме е учил да запоявам всяка една връзка. И какво? Текучество на персонал голямо, хващат се сульо и пульо на работа, някои от които хал хабер си нямат от ел. техника. Като не ги гледаш в ръцете, усукват жиците, лепят тиксо гьотьоре и предават готова колата. Взимаш си колата - 2,3, 5 години няма проблеми, докато не вземат да се случват всякакви подобни аномалии, щото връзките вече са окислени и лепилото на тиксото се разтича... Релетата също не се знае колко са качествени, щото фирмата взима един кашон от най-евтините. Никой няма да тръгне да слага маркови и скъпи релета. В началото може да са работели добре, но след време почват да искрят контакти и пак става мазало.

      Моята Кия я взех с монтирана аларма Уж хубава аларма, уж в известна фирма монтирана - но няма една запоена връзка. Прекъснали са един тънък кабел, който влиза в блока на имобилайзера на колата, но той не е контакт.

      Според мен проверяване на всички маси по двигателя и купето, Всички връзки на алармата, даже по възможносталармата да се изхвърли. Също замерване на зареждането дали е в норми, т.е. дали не презарежда генератора?
      И друго си мисля - дали въобще проблема е в компютъра? Дали изобщо предните пъти са сменяли компютър или за някоя хлабава връзка са те качили на черешата? Стари компютър върнаха ли ти? Не може ли да му се направи аутопсия?
      Nissan Terrano 2,7 TDI

      Коментар


      • #18
        От: Драма с HILUX

        Ако все там се случва проблем прегледай инсталацията от ЕКУто до тоя кабел. Търси за нещо закачено по нея или протрит кабел даващ на късо.

        Виж клапана дали се управлява със +12V от ЕКУто и постоянна земя или с постоянни 12V на него и земя през ЕКУто. Това ще ти даде малко идеи къде да търсиш.

        1) Но на мен ми звучи като два варианта - протрит кабел дето окъсява някъде и гори ЕКУто.

        2) Дефектирал клапан който на моменти окъсява и гори ЕКУто.

        Та - преглеждане на инсталацията. Най-вероятно ще намериш нещо съмнително по нея свързано с монтажа на алармата. Гледай и за евентуално мокри букси - примерно ако има връзка на кабелите между двигателя и ЕКУто с 20-30 пина и е пуснала вода вътре - пак може да докарва мизерия, ама чак такава ми е малко съмнително. Ако там всичко изглежда наред бих се бръкнал за един оригинален клапан за смяна, за да видя дали проблема ще се повтори след това.

        Не знам дали ако се загуби маса между купето и мотора може да се вдигне напрежението от алтернатора и от там да се случва проблема. Ама все си мисля, че нямаше три пъти да избие на едно и също място. Та по-скоро е между ЕКУто и тоя клапан. Там е стандартно място за монтаж на реле за аларма.

        Коментар


        • #19
          От: Драма с HILUX

          ако гори едно и съшо /веригата управляваща клапана/ срежи кабела веднага след блока и сложи някакво съгласуване предпазващо блока.

          Коментар


          • #20
            От: Драма с HILUX

            Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
            Е, аз почвам да твърдя обратното - щото...
            Твърди си каквото искаш,в склада имам само Бош,Мерцедес,Сименс(GM),Валео.....в този ред.Едно митсубиши-наводнено и 2 сузукита от пожар и нищо японско ,което да съм сменил ей така по някаква неизвестна причина причина.Статистика от горе долу 12 години.Японската електроника се прави все още в Япония...
            В съвременните ЕКУ-та се ползват драйвери,които теоретично са вечни,ако щеш и на възел да ги вържеш.Друг е въпроса за миниатюризацията на пинове и влагоизолация....
            Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
            Disco 1 бекъп
            Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

            Коментар


            • #21
              От: Драма с HILUX

              Хм... И аз бих проверил по-обстойно алармата.
              Имахме случай с чисто нов автомобил, който влизаше в авариен режим, гаснеше, не палеше докато не му изключиш и включиш акумулатора.
              Диагностиката от дилъра показваше - ниско напрежение на дросела (бензинка беше), калпав някакъв сензор, отказ от комуникация на ЕКУ-то (изгоряло ЕКУ)... Проблеми с електрохидравликата, отказ на арматурното табло (изчезнали уреди като оборотомер, скоростомер ) и т.н.
              Ремонта - подмяна на 'изгорелите' части включително ЕКУ-то... Безуспешно.
              Оказа се, че ЕКУ-то се шашка от релето на алармата, което прекъсва захранването към горивна помпа.
              Разкараха релето и възстановиха връзките. Второто 'изгоряло' ЕКУ се оправи, а проблема не се появи повече ...
              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

              Коментар


              • #22
                От: Драма с HILUX

                Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение
                Ако все там се случва проблем прегледай инсталацията от ЕКУто до тоя кабел. ........ или протрит кабел даващ на късо.

                Виж клапана дали се управлява със +12V от ЕКУто и постоянна земя или с постоянни 12V на него и земя през ЕКУто. Това ще ти даде малко идеи къде да търсиш.

                1) Но на мен ми звучи като два варианта - протрит кабел дето окъсява някъде и гори ЕКУто.

                2) Дефектирал клапан който на моменти окъсява и гори ЕКУто.

                Та - преглеждане на инсталацията........бих се бръкнал за един оригинален клапан за смяна, за да видя дали проблема ще се повтори след това.

                Не знам дали ако се загуби маса между купето и мотора може да се вдигне напрежението от алтернатора и от там да се случва проблема. Ама все си мисля, че нямаше три пъти да избие на едно и също място. .........

                В момента цялата електрическа инсталация е извън колата на земята и кабел по кабел се проверява. На две места има протривания на изолацията, но не може да е каже, че е окъсявало. Същевременно се правят опити за реанимация на компютъра, ако са неуспешни- отново ще има мощно изваждане. Ще се шунтира алармата и ще го удрям на молитви.
                А клапана смених предния път с оригинален, защото историята знае за такъв случай в Холандия, при който сменили клапан и компютър и всичко станало цветя и рози.

                Коментар


                • #23
                  От: Драма с HILUX

                  Първоначално публикуван от tzezko Преглед на мнение
                  В момента цялата електрическа инсталация е извън колата на земята и кабел по кабел се проверява.
                  В същност за коя част на света говорим?
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • #24
                    От: Драма с HILUX

                    Първоначално публикуван от tzezko Преглед на мнение
                    В момента цялата електрическа инсталация е извън колата на земята и кабел по кабел се проверява. На две места има протривания на изолацията, но не може да е каже, че е окъсявало. Същевременно се правят опити за реанимация на компютъра ...
                    Аз не бих разчитал повече на тази ел-инсталация и този комп.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Драма с HILUX

                      Защо?
                      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Драма с HILUX

                        Първоначално публикуван от Markony_RS Преглед на мнение
                        Твърди си каквото искаш,в склада имам само Бош,Мерцедес,Сименс(GM),Валео.....в този ред.Едно митсубиши-наводнено и 2 сузукита от пожар и нищо японско ,което да съм сменил ей така по някаква неизвестна причина причина.Статистика от горе долу 12 години.Японската електроника се прави все още в Япония...
                        В съвременните ЕКУ-та се ползват драйвери,които теоретично са вечни,ако щеш и на възел да ги вържеш.Друг е въпроса за миниатюризацията на пинове и влагоизолация....

                        Ха ха ха На витарите ич не патакат компютрите ша знаиш


                        пп Скоро и аз се гонех с едно реле на аларма ,винаги включва но не винаги затваря веригата (силовите контакти) .Изкормих го и го смазах с чука с поздрав на всички китайски майки .
                        Последно редактирано от jimito; 21-02-14, 21:02.
                        Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Драма с HILUX

                          Защото не вярвам някой да го провери надеждно жица по жица и сантиметър по сантиметър и после да го възтанови в оригинално състояние. Компа също.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Драма с HILUX

                            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                            Защо?
                            Защото Митко , на чужд гръб и сто тояги са малко , заради това ! Убеден съм , че ако ставаше дума за негов автомобил нямаше да е толкова ербап главният он-лаин диагностик на форума И кабелите щеше да си прегледа , че дори и компютъра щеше да опита да отремонтира
                            2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                            ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                            Коментар


                            • #29
                              От: Драма с HILUX

                              Компа не мога да "отремонтирам". Кабелите ... държал съм го тоя кабел - сноп почти колкото китката ми и към 3-4 м. ... Отгоре на това е опакован няколко пъти, с десетки букси, има хванати планки по него и т.н. Пропусна, че казах: - "аз не бих разчитал", тоест аз бих си купил от морга сноп, комп, може някой датчик, клапан ... - според зависи и бих проверил бушоните. А кой как ще процедира сам си решава.
                              П.П. Как решаваш, че даже и си "убеден" как бих постъпил аз с мой автомобил? Познаваме ли се, знаеш ли как се отнасям към личните си вещи? На каква база правиш горните твърдения? Ако нямат основание, защо го правиш? Ако пък целта ти е да ме ухапеш в нета, защото някъде съм ти казал, че не си прав за нещо и съм посочил защо, не е ли ... как да се изразя меко - малко недостойно по този начин да го правиш! Между мъже не се процедира така! Спри се!
                              Извинявам се на съфорумците, ама такива подхвърляния към мен от този човек (с нищо не предизвикани) се случват за трети път.
                              Последно редактирано от Аndro 160; 21-02-14, 23:06.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Драма с HILUX

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                Защото не вярвам някой да го провери надеждно жица по жица и сантиметър по сантиметър и после да го възтанови в оригинално състояние. Компа също.
                                Прави се и все по-често ще се налага, че в Русе има вече 2 фабрики на рено/нисан вече. Едната лее глави ,а другата прави точно ел.инсталции...

                                С 2 думи не бих разчитал на заводска инсталация в бъдеще...глобализация
                                Honda HR-V основно мпс Мухарски клуб "Стримерите" - Русе
                                Disco 1 бекъп
                                Disco 1 (5см.lift) бекъп на бекъпа

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X