Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TLC 70 проблем с напрежение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: TLC 70 проблем с напрежение

    мда ... забравих да проверя.... сори за което.
    Решение има много лесно, стига на някой да му се занимава. Един електронен регулатор не е нещо особено, просто трябва да се изпълни малко по-внимателно, за да издържа на всички издеваелства над джипката. Ако някой вдява малко електроника и има време и му се занмава...
    О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

    Коментар


    • #17
      От: TLC 70 проблем с напрежение

      Точно тази няма абсолютно нищо особено- две механични релета под един капак. На снимката и схемата са оригиналните изводи, а това е руската класика:
      http://e-cto.narod.ru/neispravnost/e...ie/print/2.htm


      B +акумулатор Lлампа IG +след контакт Nзвезден център F +възб.намотка E-маса
      Последно редактирано от veskov; 29-10-13, 21:48.
      А тези простотии се правят от името на всички ни.
      Даника
      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

      Коментар


      • #18
        От: TLC 70 проблем с напрежение

        нещо таковаНатиснете снимката за да я уголемите

Име:рр1.jpg
Прегледи:1
Размер:53.1 КБ
ID:5531601Натиснете снимката за да я уголемите

Име:рр2.jpg
Прегледи:1
Размер:43.7 КБ
ID:5531602Натиснете снимката за да я уголемите

Име:рр3.jpg
Прегледи:1
Размер:66.7 КБ
ID:5531603Натиснете снимката за да я уголемите

Име:рр4.jpg
Прегледи:1
Размер:60.0 КБ
ID:5531604
        А тези простотии се правят от името на всички ни.
        Даника
        Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

        Коментар


        • #19
          От: TLC 70 проблем с напрежение

          Весков, много мило да пуснеш няколкото принципни схеми, които ги има в автомобилостроенето, лошото е че нямат връзка с темата. В този автомобил модулът, който обсъждаме, прави най-малко 3 неща и точно регулирането на напрежението му е най-най-малкия дерт.

          Коментар


          • #20
            От: TLC 70 проблем с напрежение

            Не претендирам за нищо, още по-малко за новаторство, а на 2LT няма нищо друго(поне аз не съм чул и виждал). Най-много на някоя да има още едно външно реле за контролната лампа, което обезточва възб. намотка докато греят свещите.
            А тези простотии се правят от името на всички ни.
            Даника
            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

            Коментар


            • #21
              От: TLC 70 проблем с напрежение

              ... също така изработва сигнал за ускорен празен ход, който всъщност е интригата. Другите функции могат да се направят и от обикновени релета.

              Коментар


              • #22
                От: TLC 70 проблем с напрежение

                На 2lt ( с чисто механичната помпа) ли е това?
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар


                • #23
                  От: TLC 70 проблем с напрежение

                  Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                  На 2lt ( с чисто механичната помпа) ли е това?
                  Хм, интересно!
                  Защо ли никой не отговаря как точно става това регулиране?
                  Говоря ти дъще, сещай се снахо!

                  Коментар


                  • #24
                    От: TLC 70 проблем с напрежение

                    кое регулиране?

                    Коментар


                    • #25
                      От: TLC 70 проблем с напрежение

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      кое регулиране?

                      От пост #5:

                      3) подава сигнал да ускори празния ход на двигателя, когато мощността на алтернатора не е достатъчна.

                      Въпросът е как става на практика?
                      Благодаря!
                      Говоря ти дъще, сещай се снахо!

                      Коментар


                      • #26
                        От: TLC 70 проблем с напрежение

                        Ясен, ако се не лъжа, на моята Тойота го забеляза това, а тя е бензинова. Когато лампата не загасне, автоматичния смукач сработва и вдига оборотите до към 1500.

                        А иначе, аз подходих радикално и смених алтернатора с такъв с вътрешно регулиране и изхвърлих релето.
                        Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                        Drag Grand Canyon Daily
                        Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                        LZ1JYM

                        Коментар


                        • #27
                          От: TLC 70 проблем с напрежение

                          Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                          Ясен, ако се не лъжа, на моята Тойота го забеляза това, а тя е бензинова. Когато лампата не загасне, автоматичния смукач сработва и вдига оборотите до към 1500.

                          А иначе, аз подходих радикално и смених алтернатора с такъв с вътрешно регулиране и изхвърлих релето.
                          Ааа, мерси!
                          Разбрах всичко, само дето останах с впечетление, че Тойотата на колегата е дизел 2LT.
                          Мерси!
                          Говоря ти дъще, сещай се снахо!

                          Коментар


                          • #28
                            От: TLC 70 проблем с напрежение

                            Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                            Ясен, ако се не лъжа, на моята Тойота го забеляза това, а тя е бензинова. Когато лампата не загасне, автоматичния смукач сработва и вдига оборотите до към 1500.

                            А иначе, аз подходих радикално и смених алтернатора с такъв с вътрешно регулиране и изхвърлих релето.
                            Твоята няма вакум-помпа, която е закачена на генератора и става всякакъв.
                            Има за 2LТ с вътрешен регулатор и с изход за куплиране на вакум-помпата, но иска малко търсене.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X