Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос относно малкото лостче на Тoyota Land Cruiser 120 3.0 Д-4Д

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос относно малкото лостче на Тoyota Land Cruiser 120 3.0 Д-4Д

    Първоначално публикуван от Exit Преглед на мнение
    А въпросното положение HL ?
    Ей че си мързелив. Казах ти да четеш (има го много пъти разисквано) - не! Казх ти да ми звъннеш (че е най-лесно) - не! После що' в българските форуми "хранели"
    При движение на колата в завой външните колела изминават по-голям път от вътрешните, за да има добра управляемост и малка трошливост е измислен и монтиран диференциала. При същото движение (завой) предните колела изминават по-голям път от задните за това в автомобилите 4х4 които са "фултайм" имат диференциал в раздатъчната кутия.....Проблема на нормалните (отворени, неблокируеми) диференциали е че прехвърлят въртящия момент на по-малко натовареното направление (колело или мост). За това някои имат блокаж за да разпределят въртенето между двете колела (моста) Ако си на 4Н може да боксуваш само с едно от четирите колела ( т.е. въртене да поучи само единия мост) за това като затънеш "у гюбрето" влкючваш 4НL и така със сигурност ще въртиш едно прдно и едно задно колело. Дали на 120-ката се разпределя 50/50 преден/заден мост или е друг процента да кажат запознатите с модела. Пожението "N" е "неутрал" тоест двигателя не предава въртящ момент към колелата използва се за влачене на колата. 4Lc (LLc) са така наречените "бавни скорости" Образно казано колата стева два пъти по-мощна, но и два пъти по-бавна, като правило при включването им се блокира и междумостовия диференциал........
    Писна ми да пиша, дължиш ми кутия "Пияни вишни" или един голям натурален шоколад
    Последно редактирано от дядо владо; 01-04-13, 09:45. Причина: граматика
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос относно малкото лостче на Тoyota Land Cruiser 120 3.0 Д-4Д

      Добре де, казваш че караш мусо , това нали и то има малко лостче?!?
      Общо взето нещата са горе-долу идентични с обозначенията.

      Аз никога не съм имал/карал автомобил с малко лостче , ама не ми пречи да съм се поинтересувал и прочел нещо от любопитство, обща култура.

      На повечето има обозначение H (high - бързи) като обикновено тия дето са full-time, т.е. постоянно 4х4, обозначението е само с буквичка, при part-time към буквата има и цифри 4 може и 2 (само заден мост)

      L е обозначение за Low - бавни. Като ако въпросното "L" стои до някое от "H" или "L" вече означава lock - заключен/блокиран междуосов - това което е обяснил дядо Валдо.
      Има и някои по-сложни модификации, като суперселект (при Мицубиши), разни с блокажи по самите мостове (преден, заден), но общо взето основните неща са тези: H - бързи; L - бавни L - заключен
      Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
      И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
      вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос относно малкото лостче на Тoyota Land Cruiser 120 3.0 Д-4Д

        Първоначално публикуван от mohera Преглед на мнение
        Добре де, казваш че караш мусо , това нали и то има малко лостче?!?
        Е тука не позна.Мусото има малко копче а не малко лостче.

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос относно малкото лостче на Тoyota Land Cruiser 120 3.0 Д-4Д

          Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
          така наречените "бавни скорости" Образно казано колата стева два пъти по-мощна
          Ъ ся де, бах тая образност
          Аз па пия ром
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос относно малкото лостче на Тoyota Land Cruiser 120 3.0 Д-4Д

            Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
            Е тука не позна.Мусото има малко копче а не малко лостче.
            ОК Никога не съм ги гледал и не подозирах че са full-time, предполагам имат блокаж на централния диф управляван с бутон (вакум или ел. )
            Просто се чудя как някои хора си избират и купуват коли по "женски" - кефи ме най-вече цвета и формата, а кое за какво служи ?!? за к'во ми е да знам .
            Това все едно да не знаеш разните му там бутончета, уредчета и джуджавки за какво са?!? Въпреки че като гледам поста на Джамбазов има и такива дето не зная от къде да си пуснат климатика и за какво служи скоростния лост ?!?!
            Страхът от свободата е един от основните страхове на човека. И все пак той иска да бъде свободен.
            И в същото време я ограничава-застраховки, ипотеки,
            вярвания, обичаи, религии, общности, идеологии, догми, политически движения...

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос относно малкото лостче на Тoyota Land Cruiser 120 3.0 Д-4Д

              Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
              Един американец докара на репатрак заварена кутия и раздатка, карал я на първа незнам си колко километра, не знаел как се кара с ръчни скорости.
              И как е успял да тръгне? И все на някой светофар нещо не му се е наложило да спира?
              Шото ако приемем, че е тръгнал без съединител (не е невъзможно) и е раздавал сичката газ до първия светофар и от това е умряла, ебем ти и японската кочина
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос относно малкото лостче на Тoyota Land Cruiser 120 3.0 Д-4Д

                Колата се караше вътрешно на един военен полигон, не искам да споделям имена...
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос относно малкото лостче на Тoyota Land Cruiser 120 3.0 Д-4Д

                  Е палят и гасят на скорост?
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос относно малкото лостче на Тoyota Land Cruiser 120 3.0 Д-4Д

                    Нямам представа.
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос относно малкото лостче на Тoyota Land Cruiser 120 3.0 Д-4Д

                      и аз познавам човек на средна възраст със 120-ка който никога не е пипал малкият лост, както и му е забранено да пипа лостчето на cruise control от сина му.

                      не знаеха че има обдухване на предното стъкло и 2 години като се запотеше спираха да избършат стъклото, както и климатика беше настроен на 28 градуса около 1 година и вътре адска жега и лято и зима.

                      Предполагам и с други марки и модели е така, едва ли всички които си купуват тези коли с повече екстри ги знаят всичките.

                      Разбира се да включиш блокажа (ите) и да не ги изключиш е най-лошото което може да стане.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос относно малкото лостче на Тoyota Land Cruiser 120 3.0 Д-4Д

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        И как е успял да тръгне? И все на някой светофар нещо не му се е наложило да спира?
                        Шото ако приемем, че е тръгнал без съединител (не е невъзможно) и е раздавал сичката газ до първия светофар и от това е умряла, ебем ти и японската кочина
                        Не знам как е била Тойотата, но лично познавам една мома-англичанка, която Стара-Загора - Русе го взе на втора. САМО на втора.С Хона Сивик. Вярно, че хондето на 2ра вдига 100, което е даже оттатък ограничението на скоростта, обаче ... После беше доста изненадана, колко лесно тръгва колата на първа

                        Виждал съм Витара с ръчни хъбове, оставени на отключено, отгоре им плътно затворени декоративни капачки. След първото окопаване видял, че предните гуми не въртят и баща му, стар жигуладжия, стигнал до извода, че му е прецакан дифа. Добре, че преди да направи някоя глупост, дойде да ме пита от къде може да си намери друг.
                        Няколко месеца по-рано бях чул за подобна история от приятел, но тогава реших, че преувеличава.

                        А ето ти и един пример от форума, доста е показателен.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X