Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Историята на моята Toyota 105

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Историята на моята Toyota 105









    Започвам монтажа . В последствие се оказа , че всичко това е предвидено да се монтира на СВАЛЕН двигател Късно го разбрах ...





    Маслото от турбината трябва да отиде някъде :



    Всичко влиза с "клизма"





    Новият "кюнец" , влизащ в комплекта .

    Коментар


    • #32
      До: Историята на моята Toyota 105

      Доиде ред и на кулера . Първо тръбите .









      Междувременно прокарах и мазането .





      този хитър детайл



      Се слага тук .





      Вече и с филтъра .





      А ето го и самия кулер .







      В завършен вид .



      След тестването се наложи малка корекция на количеството подавано гориво . Но пък резултата надмина очакванията ми !
      Всъщност , нека Веско сподели .

      Коментар


      • #33
        До: Историята на моята Toyota 105

        Да, с турбината автомобила стана друг - много по-динамичен и пъргав, най-важното - много по-икономичен.
        Не знам как Митко настрои турбината, но двигателя не променя температурата при натоварване, има много добро ускорение, а се оказа, че и разхода на гориво значително намаля!!!

        Сега почти не се усеща дизеловия двигател - работи като бензинов.
        В оригиналния си вид след 2000 оборота мощността бързо спадаше - трябваше често превключване на предавките, на дълъг път ставаше даже уморително. За динамика да не говорим - малко натоварен, автомобиля не можеше да изпреварва, особено по нанагорнище. Трябваше му километър да набере скорост.

        Сега до 4000 оборота мошността се поддържа линейно - в ниските обороти двигателя е много мощен, а още преди 2000 оборота турбото почва да дърпа здраво. За турбо лаг не може да се говори - системата е така подбрана, че мощността се подържа линейно, без спадове или пикове. На практика може да се кара на по-ниска или по-висока предавка, тръгва си и на втора, а дали ще е на трета или четвърта - има добра мощност, достатъчна за всякакво изпреварване... Почти като тролей

        На дълъг път, при натоварване, разхода падна с 2,6 на сто. Може би е реално и по-нисък, защото заедно с турбината сложих и 33 цола гуми (оригиналните бяха 32 цола).

        За сравнение давам малка извадка от статистиката:

        Измервания като нова – 03.02.08 г

        Извънградско движение - магистрала София-Пловдив и обратно -
        12.5 литра дизел на 100км

        Градско движение - през деня из София, през центъра до кварталите - 19 литра на 100 км


        София - Албания – оригинална комплектовка, натоварена 4 ч + 300 кг:
        520 км, 75 литра – 14,4 разход

        С монтирана турбина – 31 август 2008

        България – София – Белоградчик по Историческия път, после асфалт, връщане през Берковица, хижа Ком, по черно през Петрохан - 2 души, багаж над 500 кг
        386 км, 53,50 литра – 13,85 разход

        С гуми 33 цола и монтираната турбина:

        София – Пловдив по магистралата, ср, скорост 110 км/ч, 2 ч, леко натоварена
        312 км, 42 литра, 13,5 разход

        София – Петрохан по Историческия път и обратно - 3 ч, леко натоварена
        139 км, 19 литра, 13,7 разход

        София – Албания, 4 човека, средно натоварена,
        623 км, 74 литра – 11,8 разход.
        Show must go on!
        LZ1VES

        Коментар


        • #34
          До: Историята на моята Toyota 105

          Колко е цената на турбо кита ако не е тайна?
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • #35
            До: Историята на моята Toyota 105

            За цената най-добре питайте във фирма Ликон - Plamen се занимава с доставките.
            Show must go on!
            LZ1VES

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X