Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TLC от 2006 със два резервоара, стар двигател, офроуд скоростна кутия?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: TLC от 2006 със два резервоара, стар двигател, офроуд скоростна кутия?

    ...справка Австралийския сайт на Койота...
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #17
      Re: TLC от 2006 със два резервоара, стар двигател, офроуд скоростна кутия?

      Само да вметна, че тези автомобили са с раздатка (Part Time). Един приятел имаше къса база и беше много щастлив с обслужването и (или липсата на такова). Двигателя му беше с електрическа помпа и това е единствената разлика между 5L и 5L-E (вторият се води "с електронно впръскване"), но ако не се лъжа системата е идентична с мханичната помпа - прости дюзи едно/друго. Електронното на впръскването е контрола на помпата.
      Една мравка може да носи 10 пъти теглото си.
      Един велосипед също.

      Коментар


      • #18
        От: TLC от 2006 със два резервоара, стар двигател, офроуд скоростна кутия?

        Не съм проверявал, но най-вероятно е с Хайлуксовата кутия и раздатка. Требе се види лостчето, защото съм виждал такава и фултайм.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #19
          От: TLC от 2006 със два резервоара, стар двигател, офроуд скоростна кутия?

          E то и фултайм ако няма....

          Коментар


          • #20
            От: TLC от 2006 със два резервоара, стар двигател, офроуд скоростна кутия?

            Здравейте, колата има доста разлики сравнена с европейските 120-ки.
            Двигателят е 5Ле с електронно управление, атмосферен дизел с обем 3000куб.см.
            http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_L_engine#5L-E
            Окачването е по-твърдо и по-високо от стандартното за 120-ките.
            Шумоизолация няма.
            Раздатката като чели наистина е същата като на Хайлукс, парт тайм е. Скоростната кутия е с 5 скорости. Първата е много къса. На 5 предавка при 115км/ч двигателят е на 3000 оборота в мин.

            Коментар


            • #21
              Re: От: TLC от 2006 със два резервоара, стар двигател, офроуд скоростна кутия?

              Първоначално публикуван от TLC14 Преглед на мнение
              Здравейте, колата има доста разлики сравнена с европейските 120-ки.
              Двигателят е 5Ле с електронно управление, атмосферен дизел с обем 3000куб.см.
              http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_L_engine#5L-E
              Окачването е по-твърдо и по-високо от стандартното за 120-ките.
              Шумоизолация няма.
              Раздатката като чели наистина е същата като на Хайлукс, парт тайм е. Скоростната кутия е с 5 скорости. Първата е много къса. На 5 предавка при 115км/ч двигателят е на 3000 оборота в мин.
              Не е само скоростната кутия, този модел ползва G52 скорости с 1:4.556 диференциял (поне по книгите така пише). 5-степената ръчка на европейският LC е R150 и се окомплектова с 1:4.101 диференциял а по-новата 6 степенна ръчка RA61 слиза на 1:3.909, но тук скоростите слизат по-ниско за сметка на почти идентична последна предавка.

              Та... като цяло насочен по-скоро към проходимост от колкото към тиха работа на асфалт и дълъг път... една идея "редуктурен" крузър но това е нормално предвид по-слабият мотор.

              Информация за мотора.
              Една мравка може да носи 10 пъти теглото си.
              Един велосипед също.

              Коментар


              • #22
                От: Re: От: TLC от 2006 със два резервоара, стар двигател, офроуд скоростна кутия?

                Колегата djivotno е дал най точната инфирмация за модела. Това е кола направена по програма на UN. Създадена е за"горещи" точки. Заложено е на издръжливост и надежност.Двигател без турбина, задвижване part time, повишен просвет.Двоен резервоар. Никакви екстри освен климатик.Винаги съм се очудвал на колегите ,които си мислят , че България или Европа са критерият за даден автомобил, в случаят TLC-120. В Африка и Азия е пълно с такива автомобили, като може да се каже, че в момента на разположение на UN има повече TLC( всякакви модификации, много от които непознати в БГ и Европа, отколкото в цяла Европа. За какво ти е скорост и тишина при положение, че пътищата по които се придвижваш позволяват максимум 60-70км, и то само в отделни участъци които са не повече от 20% от пътя. Останалият път е сравним с това което в България се нарича лек Off Road. Зареждането става на пазара от шишета, туби, бидони, това което сипваш в резервоара сигурно и инженер-химик не може да каже какво точно е.И най важното тези коли правят без никаква подготовка преходи понякога над 1000км в нищото. За същите преходи чета във форума, че едва ли не автомобила трябва да се построи наново и се доработи като се вложат средства съпоставими с цената му като нов.Модификацията е много добра, но просто е със специфична употреба.В нея е заложено на движение 30% път 70%без път, за разлика от TLC-120,които повечето колеги карата , които са с обратната пропорция 30% без път и 70% асфалт и магистрала.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                Зареждам...
                X