Здравейте колеги, появи ми се странен проблем след като превиша 60-70 км купето цялото започва да друса . При намаляне на скороста проблема исчезва.Проверих баланса на гумите ,не не е от това. Някой имал ли е подобен проблем и може ли да даде идея къде да търся причината. Ако познавате майстор от и около гр Разград моля дайте телефон да му се свържа.Благодаря.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Друсане на тлк 70
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Друсане на тлк 70
 
 Това с диска ме разби. Просто да си пишем или?
 
 Най-вероятно проблема се нарича "шими". Честито на печелившите. Не си писал каква е 70ката, леката или тежката версия. При тежката най-вероятно са тампони на ресорите, при леката тампони на носачите и напречна щанга. Разбита кормилна уредба даже не я споменавам, защото предполагам , че е проверена. Твоя човек в Раград е Конов, не е механик, но има доста опит с кочини като тази. Поне ще знае кой е кадърен в региона. Има няколко обяви в раздеклите продава. Отам можеш да намериш телефона му."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Друсане на тлк 70
 
 Джамбазов ме изпревари. И аз мисля, че е от тампоните. Виж тампоните на раздатката, въобще всички тампони.
 
 Разбирач е, да.Първоначално публикуван от ivanmehan Преглед на мнениее пък голям си баровец бе, кочини като тази,сигурно и разбирач си толкова голям... А ''кочини като тази'' го каза в кръга на шегата. Не че не возят като кочини..
							
						ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019 А ''кочини като тази'' го каза в кръга на шегата. Не че не возят като кочини..
							
						ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
 0878 23 58 34- Радо
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Друсане на тлк 70
 
 Тампоните на панхарда, малко трудно се проверяват, освен ако не са съвсем разбити.
 Ако ги сменяш, само с оригинални, защото други няма да изкарат дълго.
 Също така и демпфера си провери.Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
 Drag Grand Canyon Daily
 Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
 LZ1JYM
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Друсане на тлк 70
 
 Не се ядосвай, баровец не съм, кочини наричам всичко което е напуснало магазина, ако ще и Бугати Вейрон да е. И моите коли са кочини, макар че едната е на 2800км все още (голяма кочина). За разбирането... не разбирам много, но този филм със шимито съм го гледал няколко пъти. Тук сме да си помагаме колкото можем. А подобно отношение е по-подходящо за форума на мобилето. Постой, попрочети, попиши и после давай оценки.Първоначално публикуван от ivanmehan Преглед на мнениее пък голям си баровец бе, кочини като тази,сигурно и разбирач си толкова голям...
 
 А сега по темата. Няма как да е от крив диск, шимито наистина се провокира обикновено от дисбаланс на някоя въртяща или трептяща маса. Диска е прекалено лек за да дебалансира системата дотолкова. Основната причина е хлабина нейде в механиката на окачването. Jimi е по навътре от мен специално с този модел. Макар, че и аз съм "лекувал" няколко подобни, но не и лично моя. Такава съм нямал.
 
 Опита показва, че повреден демпфер рядко е причина за самото шими, просто здравия демпфер го гаси значително по-успешно. На кола със шими и повреден, видимо изтекъл демпфер сме сменяли демпфер и наченки в много слаба степен на шими се усещаха и с новия демпфер, естествено собственика това не можа да го разбере и отказа подмяна на "здравите" според него тампони и си купи още един демпфер комплект с тампоните след 4 месеца."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Друсане на тлк 70
 
 Съгласен съм за демпфера, но е имало не малко случай, след смяна на демпфера да се оправи проблема.
 Един вид симптоматично лечение без да се навлиза в проблема. без да се навлиза в проблема.
 Като си говорим и аксиални лагери на предния мост може да са причина, но в 90% от случаите или са тампони на панхарда или разбити кормилни накраници.
 Тампоните на носачите според мен нямат отношение към проблема.
 
 Също така може и дебалансиран кардан да е... тогава филма пак е страшен.Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
 Drag Grand Canyon Daily
 Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
 LZ1JYM
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Друсане на тлк 70
 
 Добре, щом не ти се обсъжда повече... 
 
 Като пишеш в темите за Тойтота, а и въбоще във форума, е "хубаво" да използваш главни букви и препинателни знаци.
 Защото сме се събрали умни хоре и е хубаво да се уважаваме. А специфичните метафори използвани във форума е хубаво да ги усвоиш,
 ако не искаш да се чустваш засегнат.Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
 Drag Grand Canyon Daily
 Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
 LZ1JYM
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Друсане на тлк 70
 
 Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнениеДобре, щом не ти се обсъжда повече... 
 
 Като пишеш в темите за Тойтота, а и въбоще във форума, е "хубаво" да използваш главни букви и препинателни знаци.
 Защото сме се събрали умни хоре и е хубаво да се уважаваме. А специфичните метафори използвани във форума е хубаво да ги усвоиш,
 ако не искаш да се чустваш засегнат.
 
 Днес смених тампона на панхарда на предната щанга и проблема с друсането изчезна.Благодаря на колегата Конов от Разград за оказаната помощ а и на всички от форума .  
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

 А,това с диска мене не ме разби, само ме развесели.
 А,това с диска мене не ме разби, само ме развесели.
							
						


Коментар