Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оригинален термостат...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Оригинален термостат...

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Една от причините е че жегата от интеркулера задейства виското дори и термостата да не е отворил и радиатора да е студен. Същото се случва и при мен като пусна климатика - в момента, в който му се пусне вентилатора, виското зацепва, макар двигателя да е още студен и стрелката да е ниско долу. При мен радиатора на климатика е пред водния. Интеркулера ми е горе над двигателя, където според мен и без друго му е мястото - хем по-къси тръби, хем не шашка други системи.

    За проба опитай да деактивираш турбото (ако е турбо, щото май суперчарджър му беше сложил или бъркам?) и виж дали ще се държи по съшия начин.
    Да точно това, ще направя, като имам време. Ще разкарам кулера за проба и ще пиша.
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

    Коментар


    • #17
      От: Оригинален термостат...

      Яворе не ти е виновен кулера не си играй да махаш и слагаш , безмислено е . Аз бих върнал стария термостат и бих заменил тъпото виско чуду с електрически перки , дори двускоростни от някой донор с все дифузорите и управлението им
      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

      Коментар


      • #18
        От: Оригинален термостат...

        Електрическите перки - бива, а термостатът с какво е виновен?

        Коментар


        • #19
          От: Оригинален термостат...

          Ами Явор казва , че със стария е седяла по ниско стрелката тоест е идеален за тея жеги . Като застудее ще си сложи новия , сменя се за 5 минути едва две болтчета се отвиват и е най отгоре
          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

          Коментар


          • #20
            От: Оригинален термостат...

            Това няма да му реши въпроса с виското.

            Коментар


            • #21
              От: Оригинален термостат...

              Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
              ... бих заменил тъпото виско чуду с електрически перки , дори двускоростни от някой донор с все дифузорите и управлението им
              "Тъпото" виско със съответната перка обикновено си върши идеално работата и не е случайно, че производителите на повечето джипове слагат именно такова. А с перки от някакъв донор, които обикновено се подбират на принципа "каквото има в моргата и каквото се събира на радиатора", може да се наиграе много добре, та хем охлаждането му да не е като хората, хем някой път да остане без ток ...
              Последно редактирано от Чавдар (V93); 25-07-12, 08:56.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • #22
                От: Оригинален термостат...

                Не пипай виското,докато то не реши,виновно е всичко пре радиатора.
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар


                • #23
                  От: Оригинален термостат...

                  Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                  Яворе не ти е виновен кулера не си играй да махаш и слагаш , безмислено е . Аз бих върнал стария термостат и бих заменил тъпото виско чуду с електрически перки , дори двускоростни от някой донор с все дифузорите и управлението им
                  Електрическите перки, за да осигурят потока, дето осигурява виското, трябва да дърпат около 20А ток. После ще трябва да сменя и алтернатора.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Оригинален термостат...

                    Ами тука спора е дълъг и безкраен , и все пак аз съм на мнение че предпочитам електрическите перки , но това е лично мнение не ви карам да се съобразявате с него . Колкото до перктие от моргите над 50 % от състезателните машини са със заден радиатор и такива перки и надали колегите си ги тунинговат за да им е по кофти охлаждането , а и пак при състезателните машини съм виждал доста състезатели прекратили участие заради гръмнали вискота и шрапнелите поломват половината двигателен отсек . Истината е , че и двата варианта си имат своите плюсове и минуси и всеки сам си решава кое му е на сърце , за това и дадох моето мнение на Явор а не за да ми скочите тука колко е неправилно
                    2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                    Коментар


                    • #25
                      От: Оригинален термостат...

                      Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                      ... Колкото до перктие от моргите над 50 % от състезателните машини са със заден радиатор и такива перки и надали колегите си ги тунинговат за да им е по кофти охлаждането , а и пак при състезателните машини съм виждал доста състезатели прекратили участие заради гръмнали вискота и шрапнелите поломват половината двигателен отсек . Истината е , че и двата варианта си имат своите плюсове и минуси и всеки сам си решава кое му е на сърце , за това и дадох моето мнение на Явор а не за да ми скочите тука колко е неправилно
                      Няма спор, че може да се направи добре с електрически перки. Ама в такъв случай бих заложил на едни SPAL-ове, дето духат по-здраво, без да ядат прекомерно много ток, и струват едни парички. А с перки, каквито има в моргата, си е тото - или ще стане, или няма да стане ...

                      По отношение на надеждността ...
                      Поне по състезанията от нашия шампионат за последните 4 години не знам някой да е имал проблем с гръмнало виско. Виж, проблеми с гръмнали водни съединения и прегряване на двигатели, охлаждани с електрически вентилатори - дал Господ. Лично аз съм имал проблеми с температурата само на едно състезание - когато бях заменил виското с ел. вентилатори ...

                      Иначе перките (голяма и малка) си изглеждаха внушително, дифузьорът пасваше почти идеално. Всичко беше добре, доде двигателят не видя зор - жега 30+, яко ръчкане и много прах в радиатора. От там нататък се тръгна по спиралата надолу ... В жегата и със задръстен от прах радиатор перките не смогваха да охладят, поради което работеха почти непрекъснато. Тъй като си дърпаха поне едно 30-на ампера, алтернаторът не успяваше да навакса, поради недостатъчно захранване вентилаторите работеха по-зле, което налагаше още по-продължителна работа, което пък водеше до още по-голяма консумация на ток. И така, докато не умря акумулаторът. На 2 пъти, насред трасето. Така че, споменът ми от електрическите перки е неразривно свързан със спомена за това как 2 души палят Патрул с бутане насред гората.

                      А ако в уравнението се намеси и употреба на лебедка, положението с тоците става още по-интересно ...

                      Електрическото охлаждане освен другото означава и усложняване на схемата и въвеждане на повече места, на които веригата може да се скъса - релета и електрически съединения, които могат да изпушат или се разхлабят в най-неподходящия момент и да те оставят без охлаждане. Едно зле направено съединение и си оставаш насред баира с неработещи перки ...

                      Настъпените мотики по охлаждането са ме направили убеден привърженик на максимално придържане към оригиналния вариант, освен в случаите, когато промените са неизбежни. Примерно при местене на радиатора отзад.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Оригинален термостат...

                        То е ясно, че всичко си има предимства. Определено не съм тръгнал да сменям работеща система...
                        Виското си е голяма работа и проблема в случая, не е във него, а защо работи толкова много, при такъв температурно преоразмерен двигател.
                        Имам достатъчно насоки, така че ще пробвам всички варианти и ще докладвам.
                        Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                        Drag Grand Canyon Daily
                        Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                        LZ1JYM

                        Коментар


                        • #27
                          От: Оригинален термостат...

                          Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                          То е ясно, че всичко си има предимства. Определено не съм тръгнал да сменям работеща система...
                          Виското си е голяма работа ....
                          Имам достатъчно насоки, така че ще пробвам всички варианти и ще докладвам.

                          Кога?
                          Говоря ти дъще, сещай се снахо!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Оригинален термостат...

                            Първоначално публикуван от box1 Преглед на мнение
                            Кога?
                            Хвана ме!

                            Така, термостата не е виновен и работи перфектно. Особено зимата парното се появява за 1 минута.
                            Интеркулера си е "проблема", но това важи само за най-големите жеги. Тази година след като натоварих до горе джипката и я напънах по магистралата за морето, за пръв път видях, от когато я имам, да мръдне стрелката на температурата над средата. Да не забравяме, все пак, че колата е нефабрично турбинирана.
                            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                            Drag Grand Canyon Daily
                            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                            LZ1JYM

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X