Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Оригинален термостат...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Оригинален термостат...

    Смених термостата зимата с оригинален. Не съм гледал градуси дали имаше на него.
    Всичко хубаво, стрелката на температурата седи точно в средата и не мърда.
    Това което забелязвам е, че виското ми работи през лятото почти постоянно.
    Със стария термостат стрелката седеше ниско и за това го смених. През зимата според мен недозагряваше.
    Кажете мнения. Джипката е бензинова ТЛК 2.4. Дали има различни термостати?
    Доста е дразнещо постоянно работещото виско...
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

  • #2
    От: Оригинален термостат...

    Има колега различни термостати,аз 4 години бях без парно докато разбера че е от термостата. Единия отваря на 82 а другия на 88 градуса .След като го смених дойде парното и всичко е ок.

    Коментар


    • #3
      От: Оригинален термостат...

      Oригиналния термостат е на 88гр.Както каза колегата предлагат се и на 82.Аз съм с такъв на 88 и стрелката ми стои 1-2 мм под средата и виското включва от време на време,когато има повече зор.Според мен, логично е с термостат на по-ниски градуси виското да работи през повечето време,защото радиатора повече време е горещ,а топлия въздух от него кара виското да сработва.
      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
      Враца

      Коментар


      • #4
        От: Оригинален термостат...

        Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
        Доста е дразнещо постоянно работещото виско...
        Какво очакваш в тази жега? На колите с електрическа перка пък, често се включва тази перка. Наесен няма да ти бучи.

        И не, термостатът почти не влияе на виско/ел. перка. Независимо на каква температура държиш двигателя, имаш да прекараш през радиатора определено количество топлина. Тя ще предизвика все същото поведение на перката.

        Коментар


        • #5
          От: Оригинален термостат...

          Добре. Значи няма да изхвърлям термостата. Грешно съм го набедил.
          Като се замисля доста вероятна причина е, че сложих интеркулер пред радиатора, който ограничава естествения поток на въздуха.
          Преди на дълъг път, даже и лятото виското се включваше има няма 10-20 процента от времето, сега 70-80 процента...
          ...лошо, явно или трябва да сложа перка на интеркулера или да му сменям мястото.
          Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
          Drag Grand Canyon Daily
          Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
          LZ1JYM

          Коментар


          • #6
            От: Оригинален термостат...

            Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
            сложих интеркулер пред радиатора
            Ще си кажеш ти. Но той въпросът е не колко работи виското, а дали колата прегрява. Ако не - не пипай.

            Коментар


            • #7
              От: Оригинален термостат...

              Абе тя, че не прегрява не прегрява, но в това виско отиват няколко магарета, а според мен на дълъг път естествения поток трябва да си е достатъчен.
              Ще скъсим живота на водната помпа много също, защото виското е на нейния лагер.
              Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
              Drag Grand Canyon Daily
              Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
              LZ1JYM

              Коментар


              • #8
                От: Оригинален термостат...

                Чак пък и лагерът - тази перка все едно си седи там, а ако не е балансирана - напиши отпред УАЗ, та да се знае. 2-3 магарета наистина потъват в тази перка, ама повече - не.

                п.п.
                УАЗ на това място вместо интеркулер има маслен радиатор, за сметка на това "виското" е постоянно зацепено. И погрейва. Как съм му се заканил на тоя маслен радиатор, само...

                Коментар


                • #9
                  От: Оригинален термостат...

                  Абе балансирано е всичко, но ме дразни. Воя от тойотовско виско се чува километър преди колата да те стигне.
                  Масления радиатор е хубаво нещо! Недей го маха. Промивал ли си системата?
                  Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                  Drag Grand Canyon Daily
                  Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                  LZ1JYM

                  Коментар


                  • #10
                    От: Оригинален термостат...

                    Не го мисли УАЗа, основната причина да грее (не и да прегрява наистина) е че го карам с гъстичък антифриз, за който той не е предвиден. Масленият радиатор все едно е изключен, че с него ни се губи налягане на маслото.

                    Воят на перката е наистина неприятен, сигурно има какво да се направи по въпроса.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Оригинален термостат...

                      Мен пък воя на перката ме кефи.
                      Като изфорсирам витарата и поне на звук го докарва като голям джип

                      Вчера в Сливен витарата позагря, ама като погледнах радиатора-веднага разбрах защо. Калчица там, засъхнала... При теб да не би да има нещо подобно. Не задължително кал, но огънати ламели, примачкани тръбички, все неща които да намаляват КПД на радиатора?
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Оригинален термостат...

                        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                        Вчера в Сливен витарата позагря, ама като погледнах радиатора-веднага разбрах защо. Калчица там, засъхнала... При теб да не би да има нещо подобно. Не задължително кал, но огънати ламели, примачкани тръбички, все неща които да намаляват КПД на радиатора?
                        Ако е така, виското няма да се включва, а моторът ще загрява. При него е обратното.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Оригинален термостат...

                          Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                          Абе балансирано е всичко, но ме дразни. Воя от тойотовско виско се чува километър преди колата да те стигне.
                          Масления радиатор е хубаво нещо! Недей го маха. Промивал ли си системата?
                          Една от причините е че жегата от интеркулера задейства виското дори и термостата да не е отворил и радиатора да е студен. Същото се случва и при мен като пусна климатика - в момента, в който му се пусне вентилатора, виското зацепва, макар двигателя да е още студен и стрелката да е ниско долу. При мен радиатора на климатика е пред водния. Интеркулера ми е горе над двигателя, където според мен и без друго му е мястото - хем по-къси тръби, хем не шашка други системи.

                          За проба опитай да деактивираш турбото (ако е турбо, щото май суперчарджър му беше сложил или бъркам?) и виж дали ще се държи по съшия начин.
                          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Оригинален термостат...

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Ако е така, виското няма да се включва, а моторът ще загрява. При него е обратното.
                            Ооф, да бе, нали уж мисля пък...
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Оригинален термостат...

                              Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                              Воя от тойотовско виско се чува километър преди колата да те стигне
                              .....а ако знаеш какво пък е да чуеш звука от Патролско виско еле на моя камион

                              я си върни стария термостат,и зимата го мисли!
                              driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X