Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЛК 150 Впечатления

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: ТЛК 150 Впечатления

    150-ката като 120-ката. На 66 хил. км. стопено бутало, основен ремонт на двигателя + 4 нови инжектора. Добре, че е в гаранция
    Y61

    Коментар


    • #32
      От: ТЛК 150 Впечатления

      Първоначално публикуван от Ivk0v Преглед на мнение
      Не знам. Първо трябва да си отговоря на много въпроси преди да пробвам. За 80-ката не бих се замислил. Но на 150-ката е с помпа-дюза система. Не съм се задълбочавал да чета, но предполагам че има допълнителни филтри, датчици и т.н. Страхувам се да не повредя нещо.
      Какво количество се добавя по принцип?
      Не е с Помпа-дюза, а с Комън-рейл, но все пак не мисля че идеята е добра, понеже горивото се използва и за охлаждането на дюзите.

      Коментар


      • #33
        От: ТЛК 150 Впечатления

        Първоначално публикуван от Сашко Преглед на мнение
        150-ката като 120-ката. На 66 хил. км. стопено бутало, основен ремонт на двигателя + 4 нови инжектора. Добре, че е в гаранция
        Още не мога да проумея как някои екземпляри се трошат толкова жестоко. Никой ли, от ползващите конкретните автомобили, не обръща внимание на симптомите??

        Коментар


        • #34
          От: ТЛК 150 Впечатления

          Какви симптоми колега? Който си купува тойота за 110 000лв трябва да е и автомонтьор ли ?
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • #35
            От: ТЛК 150 Впечатления

            Все пак не са за пренебрегване вибрации, притрисане, пропушване и променен звук от двигателя - все неща нехарактерни за кола за 110 000лв.

            Коментар


            • #36
              От: ТЛК 150 Впечатления

              Първоначално публикуван от skoda_fan Преглед на мнение
              Не е с Помпа-дюза, а с Комън-рейл, но все пак не мисля че идеята е добра, понеже горивото се използва и за охлаждането на дюзите.
              Единственото притеснение може да е заради филтри за твърди частици, катализатори и прочие, и то е просто притеснение, а не доказан факт (поне не знам някой да го е доказал или отхвърлил). Двутактовото масло в това количество (0.4%), по никакъв начин не може да повлияе на охлаждането, но върху мазането на всички детайли от горивната система доказано влияе добре. Видимо повишаване на димността няма. Няма и натрупване на налепи и други подобни, дори напротив (това от личен опит), тъй че лично аз съм умерен оптимист по отношение на влиянието му върху филтрите за твърди частици. А има и двутактови масла, нарочно предвидени за ползване в двигатели с катализатор, но конкретни "марки и модели" на такива масла не мога да кажа.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                От: ТЛК 150 Впечатления

                Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                Какви симптоми колега? Който си купува тойота за 110 000лв трябва да е и автомонтьор ли ?
                Aбсолютно. На тая кола поне до 150 хил. собственика не трябва да знае и капака от къде се отваря.

                Коментар


                • #38
                  От: ТЛК 150 Впечатления

                  И аз смених дюзи на 60 000 км . И това не е от нафтата.
                  Т5
                  Crossrunner

                  Коментар


                  • #39
                    Re: От: ТЛК 150 Впечатления

                    ТЛК 120 3Л Д4Д - дюзи на 77000. Интересното е, че ТМ се правиха на адски учудени и твърдяха, че за първи път им се случва + дежурното шикалкавене, че не е гаранционен проблем. Срамота!

                    Коментар


                    • #40
                      От: ТЛК 150 Впечатления

                      Първоначално публикуван от Haji Преглед на мнение
                      И аз смених дюзи на 60 000 км . И това не е от нафтата.
                      Първоначално публикуван от bokomo Преглед на мнение
                      ТЛК 120 3Л Д4Д - дюзи на 77000. Интересното е, че ТМ се правиха на адски учудени и твърдяха, че за първи път им се случва + дежурното шикалкавене, че не е гаранционен проблем. Срамота!
                      Става интересно. Моля ви колеги, споделете симптоми ако сте забелязали такива преди да установите че дюзите са заминали. Все трябва да е имало промяна в звука на двигатея, мощност и т.н. Мисля че ако споделите ще е полезно за всички потребители във форума. И да се надявам че на 150-ката тези проблеми са отстранени.
                      Последно редактирано от Ivk0v; 26-04-12, 22:13.
                      LZ1GIB
                      TOYOTA HZJ80,
                      TOYOTA LC150

                      Коментар


                      • #41
                        От: ТЛК 150 Впечатления

                        Прочиташ тази тема: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=69003
                        Даже Джамбазов има един страхотен пост в темата, където обяснява защо се чупи двигателят.

                        П.П. С търсачката ще намериш и по-конкретни теми. Даже съществува и една такава, където всички теми свързани с ТЛК 120 са систематизирани.

                        Коментар


                        • #42
                          От: ТЛК 150 Впечатления

                          Има една тема за 120 ки чети там.

                          Сутрин при палене чука на метал много отчетливо, започва да пуши но не много, при ускорение също има чукане като на аванс. Много трудно се усеща честно казано, най-сигурно е да ходиш през някакъв период от време да ти ги замерват в ТМ.

                          www.pradopoint.com
                          Т5
                          Crossrunner

                          Коментар


                          • #43
                            От: ТЛК 150 Впечатления

                            Може би ТМ не е най-добрият вариант за това докато е гаранционна. Мисля, че няма нужда да обяснявам защо.

                            Коментар


                            • #44
                              От: ТЛК 150 Впечатления

                              Да попитам, накой колега играл ли си е с bluetoot системата на 150-ката. Тя има възможност да запомня няколко телефона (имам предвид апарат), като при въвеждането на всеки телефон се въвежда и гласова идентификация за съответния телефон, та въпроса ми е има ли начин да се превключва между два телефона с гласова команда.
                              LZ1GIB
                              TOYOTA HZJ80,
                              TOYOTA LC150

                              Коментар


                              • #45
                                От: ТЛК 150 Впечатления

                                Здравейте , когато си копувах мойта 150-ка изрично ги попитах диларите за проблема с дюзите и те категорично казаха че проблема от 120-ката вече е оправен в новия модел.Дали обаче е така?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X