Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,120)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

    Е то и нивата ми имаше централен дифф ,ОТВОРЕН разбирасе - и какъв беше келепира от него като непрекъснато требеше да го заключвам когато ми требеше 4х4.

    Казвал съм го и преди ,Тойота изкаха да слагат на Hilux и ефтините ТЛК-та това което е най-доброто което парите могат да купят за централен дифф даващ стабилност ,а именно Торшън Т3. Проблема им беше ,че първо тия шибаняци Zexel не изкаха да развиват диффа (да сложат свестен блокаж дето е задължителен за джипка) и освен това торшън сакаха много пари за патенти особенно след като ги купи Роберт Нациста. Тойота (понеже са много назад със мат'ряла във 4х4 системите разбира се) постъпиха много правилно ,използвайки разбира се типичните за компанията хитрини си извадиха една планина кинти и закупиха целия Торшън Тракшън от Бош през 2002-ра година. Направиха го доста долно разбира се използвайки паравана на Тoyoda machine works и понеже Toyoda са ми съселяни (буквално се намират във моето село което хич не е голямо) имам доста интересна вътрешна информация около покупката.

    Резултате е ,че торшън Т3 се слага на ТЛК120 - това е единствения централен диференцял които си заслужава когато става въпрос за стабилност на сняг ,това го знае всеки които е карал класическо аВди кВатро Далаверата при Тойотското изпълнение е ,че предния мост може да се откача и диффа да се блокира.

    А за тия дето си мислят ,че като сложат централен дифф на пикапа и той ша стане особенно стабилен ,да прочетат тва дето им е написал Джамбазов по възможност 30-40 пъти ,па токовиш го вденали накрая
    1x 1.5JZ = 621NM
    2x 5VZ-FE = 596NM

    Коментар


    • #77
      От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

      Първоначално публикуван от LordDigital Преглед на мнение
      Е то и нивата ми имаше централен дифф ,ОТВОРЕН разбирасе - и какъв беше келепира от него като непрекъснато требеше да го заключвам когато ми требеше 4х4.
      Първоначално публикуван от LordDigital Преглед на мнение
      Проблема им беше ,че първо тия шибаняци Zexel не изкаха да развиват диффа
      Първоначално публикуван от LordDigital Преглед на мнение
      А за тия дето си мислят ,че като сложат централен дифф на пикапа и той ша стане особенно стабилен ,да прочетат тва дето им е написал Джамбазов по възможност 30-40 пъти ,па токовиш го вденали накрая
      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
      Интересно тия от Тойота как не са се сетили....
      Интересно тия българите кога ще започнат да си търсят интереса и най-вече проблема вътре в себе си, а не постоянно да обвиняват някой друг за случилото се.
      Интересно тия от Тойота защо ли не са направили нещо, което да е в разрез с маркетинга им.
      Интересно защо "тия шибаняци не искаха да развиват диффа" , защо ли ?!?!?!?!
      Интересно "тия дето си мислят, че като сложат централен дифф на пикапа, той ще стане по-стабилен".....защо ли им е на тях по-стабилна кола, по-добре да си карат нестабилните, перфектно произведени пикапи.
      Интересно е как да си транспортираме багажа, който не е кофи, нито бидони, нито дъски, а обикновения "гъзовоз" не става за това. Или е по-добре да теглим ремарке пълно със сакове и скъпа техника (сигурно е по-безопасно ) , а пък двойното предаване сигурно не е за предпочитане, явно по-добре само на задно.

      Искам просто да кажа , че всеки си гледа интереса и ако ми е нужен джип с 4х4 задвижване и голям багажник, няма да си взема джип + ремарке, а ще предпочета пикап с хардтоп ( от тия дето, всички малоумници по целия свят, ги карат ), на който мога да разчитам във всякакви метеорологични условия. Ако искам да пренасям дъски, бидони, железа и камъни, си има хиляди по-евтини начини.
      И понеже се занимавам с авточасти и тези фирми , които наричате "Тия" и "шибаняци" и т.н. работят пряко с нас и общо взето политиката им е ясна (само за здравомислещите хора), та проблема си е чисто маркетингов......просто цифрите определят производството....нищо друго няма значение.
      А хора като мен , които искат 2 в 1 и няма начин да се произведе или поръча нещо специално за мен, (не и в тази държава) та затова гледам да намеря начин, който да ми е изгоден.
      Поздрави на всички свободомислещи и неограничени хора. Света няма да спре да се развива!

      Коментар


      • #78
        От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

        Интересно, ти имал ли си пикап със хардтоп? За останалото си си отговорил сам. Винаги става въпрос за пари. Никой няма да ти откаже за пикап фул тайм, стига да можеш да си го позволиш като специална поръчка, е, ще струва вероятно колкото два пикапа, могат и с 44ки да ти го продадат на цената на десет пикапа, но това няма значение защото ще е по стабилен и ще влизаш в завоя със 62км/ч вместо с 59км/ч. Само че ония "шибаняци са си написали домашното и се е оказало че примерно 98% от клиентите на пикапи, незнаят каква е разликата между фул тайм и парт тайм, но за сметка на това са силно чуствителни към цената. За останалите два процента има специални поръчки, само че когато пикапа започне да струва колкото СУВа, никой не взема пикапа. И не става въпрос за българите, ами това си е световен проблем.
        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

        Коментар


        • #79
          От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

          Аз си купих пикапа с идеята да си купя хард топ , но цената и проблемите с използване ме накараха да "джуганирам" проблема (шпригли и покривало ).Ако се налага да возя нещо голямо покривалото се сваля , шприглите имат място където се поставят в предния край. Системата е същата както навремето бордовите Зилове ползваха . Проблема е че в Габрово където ми правиха покривалото малко го провалиха ама като се налага подмяната ще променя малко схемата.Бих показал и как съм го направил но нямам снимки в момента . Пикапа вози много добре палет итонг или цимент ,камъни ,изхвърлям строителни отпадъци ,карам си дърва за мен или познати ,въглища , сандъците с инструменти и най-важното отивам на автомивката да го измия с водоструйката и мога да слагам багажа за палатка . Съответно не се съобразявам къде ми се ходи по магистрала или в гората . Автомобила е 2007 г и добре одран от гората . За мен и моето семейство това е автомобила .
          По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

          Коментар


          • #80
            От: Преимущества и недостатъци на пикапа (Toyota Hilux) в сравнение с джипа (ТЛК 90,1

            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
            Интересно, ти имал ли си пикап със хардтоп? За останалото си си отговорил сам. Винаги става въпрос за пари. Никой няма да ти откаже за пикап фул тайм, стига да можеш да си го позволиш като специална поръчка, е, ще струва вероятно колкото два пикапа, могат и с 44ки да ти го продадат на цената на десет пикапа, но това няма значение защото ще е по стабилен и ще влизаш в завоя със 62км/ч вместо с 59км/ч. Само че ония "шибаняци са си написали домашното и се е оказало че примерно 98% от клиентите на пикапи, незнаят каква е разликата между фул тайм и парт тайм, но за сметка на това са силно чуствителни към цената. За останалите два процента има специални поръчки, само че когато пикапа започне да струва колкото СУВа, никой не взема пикапа. И не става въпрос за българите, ами това си е световен проблем.

            Евала Джамбазов, това което си написал е абсолютно вярно, имах предвид точно същото - мислим еднакво, но се изразяваме различно.
            Не съм имал пикап с хардтоп, но ще имам, защото ми е необходим. Сув не ми трябва, за града си имам икономична лека количка.
            Поздрави и успехи

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X