От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.
За тия пари щях да накупя оригинални силиконови колена барабар с алуминиева тръба и дори щях да сложа и картерните газове да цапат всмукателя и всичко щеше да е шукар под капака тип тунинг. Дори щях да си разтоваря всмукателните тръби на по голямо фи да е съвсем тип тунинг.
Пък на колегата по горе който написа че според него е полезно за изгарянето с тия картерни газове дето влизат в смукателя ще кажа само да си извади всмукателя да види колко "киреч" има в него. Това се прави единственно и само за екология и е първото нещо която махам от всяка кола която съм купил
За тия пари щях да накупя оригинални силиконови колена барабар с алуминиева тръба и дори щях да сложа и картерните газове да цапат всмукателя и всичко щеше да е шукар под капака тип тунинг. Дори щях да си разтоваря всмукателните тръби на по голямо фи да е съвсем тип тунинг.
Пък на колегата по горе който написа че според него е полезно за изгарянето с тия картерни газове дето влизат в смукателя ще кажа само да си извади всмукателя да види колко "киреч" има в него. Това се прави единственно и само за екология и е първото нещо която махам от всяка кола която съм купил
Обаче при условие че сам твърдиш че си на "ти" с двигателите да твърдиш че там само духало е някак нелепо , освен това пускането на маркуча надолу не е адекватно решение при автомобил които утре ще влезе в водно препятствие или дълбока кал не си ли съгласен с мен

Коментар