Обява

Свий
Няма добавени обяви.

меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

    За тия пари щях да накупя оригинални силиконови колена барабар с алуминиева тръба и дори щях да сложа и картерните газове да цапат всмукателя и всичко щеше да е шукар под капака тип тунинг. Дори щях да си разтоваря всмукателните тръби на по голямо фи да е съвсем тип тунинг.
    Пък на колегата по горе който написа че според него е полезно за изгарянето с тия картерни газове дето влизат в смукателя ще кажа само да си извади всмукателя да види колко "киреч" има в него. Това се прави единственно и само за екология и е първото нещо която махам от всяка кола която съм купил

    Коментар


    • #17
      От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

      Само има една подробност , че като го пуснеш да виси някъде тоя маркуч и като се забиеш в някое водно препятствие или дълбока кал и мотора ще се надиша с вода ,кал и прочее така че на тоя допотопен дизел аз лично бих оставил картерната вентилация в стандартното място . Ако мотора е в добро здраве там мръсотии няма това е факт
      2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
      ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

      Коментар


      • #18
        От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

        От там издиша колега

        Коментар


        • #19
          От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

          Първоначално публикуван от benigi Преглед на мнение
          От там издиша колега
          Мислиш ли колега
          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

          Коментар


          • #20
            От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

            Мисля че мога да зглобя една пръсната Тойота Lj 70 с мотор 2LT за време ,не ми се спори за един маркуч с една тръба -И вече по темата ,слагаш един маркуч от филтъра към турбото ,а този за картерните газове го пускаш надолу където ти видят очите
            Последно редактирано от benigi; 01-11-11, 23:58.

            Коментар


            • #21
              От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

              Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
              Мислиш ли колега
              Здравей, колега
              не случаино в магазините на вън има едни устройства на който им викат масло оловители, в които се вкарват маркучите на дифове раздатки ск. кутии и двигатели , то се монтира на най високата точка под капака и е направено така чеда не пуска влага на вътре и сабира всички масленни изпарения.
              По добре е подкартерни те газове да са в това чудо а не пред турбината че с наще стари ДРЪГЕЛИ пълним въздушните филтри принодително с маслоооо.
              Поздрави и се извинявам ако съм спамил темата СОРИИИИИ.
              Не всичко,което е с две БУЗИ ,е лице !
              ТЕЛ. нула88седем7шест4дведве8

              Коментар


              • #22
                От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

                Но тук никой не оспорва това на какво си способен Обаче при условие че сам твърдиш че си на "ти" с двигателите да твърдиш че там само духало е някак нелепо , освен това пускането на маркуча надолу не е адекватно решение при автомобил които утре ще влезе в водно препятствие или дълбока кал не си ли съгласен с мен
                2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                Коментар


                • #23
                  От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

                  АЗ си мисля че никога не си карал Тойота 2.4 дизелНатиснете снимката за да я уголемите

Име:P1300451.JPG
Прегледи:1
Размер:159.6 КБ
ID:5315639
                  Последно редактирано от benigi; 02-11-11, 01:06.

                  Коментар


                  • #24
                    От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

                    Ето че отново мислиш
                    2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                    Коментар


                    • #25
                      От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

                      Колеги щом някой иска да си остави картерните газове както оригинално и за това има решение. При бах стругар се прави за 5лв. Разпробива се отвор в болт с външен диаметър колкото е нужно за да нанижеш силиконовият маркуч или какъвто там имате. Завива се с гайка от другата страна адекватно за да не влиза въздух, вода или квото и да е и ей го станал като оригинален. Ако човек има малко въображение всичко може да си направи сам и за малко пари и качественно

                      Коментар


                      • #26
                        От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

                        Здравейте фенове!
                        Проблема остава, тъй като се оказа, че въпросната връзка я няма в наличност-има я само за следващия модел 2-ЛТ 90к.с., така че приемам оферти на ЛС!
                        Благодаря за всички идеи и предложения!
                        много автомати-слаби резултати!

                        Коментар


                        • #27
                          От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

                          Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                          Здравейте фенове!
                          Проблема остава, тъй като се оказа, че въпросната връзка я няма в наличност-има я само за следващия модел 2-ЛТ 90к.с., така че приемам оферти на ЛС!
                          Благодаря за всички идеи и предложения!
                          Айде не бързай щото аз другата седмица ще се занимавам с монтажа на кулера и ще сменя и тоя маркуч със силиконов. Ще ти го снимам да го видиш и съм сигурен че ще ти хареса

                          Коментар


                          • #28
                            От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

                            Първоначално публикуван от slavianko Преглед на мнение
                            Айде не бързай щото аз другата седмица ще се занимавам с монтажа на кулера и ще сменя и тоя маркуч със силиконов. Ще ти го снимам да го видиш и съм сигурен че ще ти хареса
                            Колега ,
                            и аз имам същия проблем , моляте помагай ,снимки ,маркуч от къде .Знам че фито е 60 мм.Търся алтернативен метод за решаване на проблема че е криза .Неискам да слагам маркучето на двигатрля за подкартерните газове пред турбината.Търся силиконов маркуч с диаметър 60 мм.
                            Предварително БЛАГОДАРЯ.
                            Не всичко,което е с две БУЗИ ,е лице !
                            ТЕЛ. нула88седем7шест4дведве8

                            Коментар


                            • #29
                              От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

                              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                              Здравейте фенове!
                              Проблема остава, тъй като се оказа, че въпросната връзка я няма в наличност-има я само за следващия модел 2-ЛТ 90к.с., така че приемам оферти на ЛС!
                              Благодаря за всички идеи и предложения!
                              Звънни и ела да я измислим тая връзка
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                От: меката връзка м/у възд. филтър и турбината на 2-ЛТ 86к.с.

                                Първоначално публикуван от slavianko Преглед на мнение
                                Айде не бързай щото аз другата седмица ще се занимавам с монтажа на кулера и ще сменя и тоя маркуч със силиконов. Ще ти го снимам да го видиш и съм сигурен че ще ти хареса
                                Колега ,
                                и аз имам същия проблем , моляте помагай ,снимки ,маркуч от къде .Знам че фито е 60 мм.Търся алтернативен метод за решаване на проблема че е криза .Неискам да слагам маркучето на двигатрля за подкартерните газове пред турбината.Търся силиконов маркуч с диаметър 60 мм.
                                Предварително БЛАГОДАРЯ.
                                Не всичко,което е с две БУЗИ ,е лице !
                                ТЕЛ. нула88седем7шест4дведве8

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X