Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Два акумулатора или един?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Два акумулатора или един?

    А каква модификация е била Тойотата?
    ТЛК 70 е много общо понятие.
    Възможно е, не твърдя, че всички с 2 акумулатора палят задължително на 24в, всички, които аз съм виждал са така...

    Коментар


    • #17
      От: Два акумулатора или един?

      BJ70 на 12 V с два акумулатора. И при 60-та серия мисля има модели 12 V и с две батерии.
      Toyota Land Cruiser BJ70 1985
      Lexus LS430

      Коментар


      • #18
        От: Два акумулатора или един?

        Да съжалявам забравих да напиша 2LT 1986 година.
        Едни хора, с едни джипове, ходят на едни места, без да имат работа там, калят себе си и своите джипки, но това им доставя огромно удоволствие...
        А ако това не е най- важното...не знам кое

        Коментар


        • #19
          От: Два акумулатора или един?

          Колегата е прав!Зависи как са свързани двата акумулатора.В единия случей имаме усподено /паралелно/,а при другия последователно.При първия случай имаме по-голям ток за разлика от втория където имаме по-високо напрежение.За пример ще ви дам Патролите които също са с по 2 акумулатора.При 3.3тд връзването е последователно и е на 24 волта.При 4.2д връзването е успоредно и е на 12 волта /може да запали само на един акумулатор/.Паджерата с десните волани,които идват от острова също са на 12 волта с 2 акумулатора.

          Коментар


          • #20
            От: Два акумулатора или един?

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            Има модификации с 1 акумулатор. 7-ма серия с 1KZ също има модификация с 1 акумулатор. С втори е по-добре, ако планирате допълнителни консуматори.

            Паленето е еднакво и с един и с два акумулатора, ако всичко по системата е наред.
            Имах Патрул 4.2Д, който оригинално е с 2 акумулатора. Цяла зима съм го палил и карал с един и то някакъв, далеч под 100А (мястото на втория беше изгнило).
            Странно,моя е също 4.2 ТД патрул,но е К160-стария модел -не може да работи на 12 волта само с един акумулатор,понеже цялата електрическа система е на 24 волта,включително запалката за цигари.

            Коментар


            • #21
              От: Два акумулатора или един?

              При моята осемдесятка 4.2ТД, цялата система е на 12 волта,единствено стартера е на 24 В.Акумулаторите отиват до един шалтер,който ги свързва последователно само за запалването,пробвал съм и на 12 волта-върти мудно но си пали,стига да не е минус 20.С алтернатора няма проблеми-изгорих го веднага-плочката с реле ргулатора и греца като пробвах лебедката,която е фабрична само на акумулатори,изтощи ги за нула време,подадохме ток с кабели за да запали и изтрещяха на алтернатора карантиите,явно много голям ток е качил при гладни батерии.

              Коментар


              • #22
                От: Два акумулатора или един?

                Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                Странно,моя е също 4.2 ТД патрул,но е К160-стария модел -не може да работи на 12 волта само с един акумулатор,понеже цялата електрическа система е на 24 волта,включително запалката за цигари.
                При мен Патрула 4.2д беше Y60, където всичко е на 12в.

                Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                При моята осемдесятка 4.2ТД, цялата система е на 12 волта,единствено стартера е на 24 В.Акумулаторите отиват до един шалтер,който ги свързва последователно само за запалването,пробвал съм и на 12 волта-върти мудно но си пали,стига да не е минус 20.С ...
                Нещо или не разбирам или не е така.
                Как така при стартер на 24в си запалил, макар и трудно на 12???... Външната пък температура въобще не е от значение в случая. Според мен 80тката няма шанс да я запалиш с 1 акумулатор. Ако стартера й си е щатния на 24в.

                Коментар


                • #23
                  От: Два акумулатора или един?

                  Първоначално публикуван от Plamen Alexandrov
                  Яро здравей, извинявай за офтопика, но така може ли да запали с един акумулатор? Не е ли задължително винаги да има вързани два, за да се "затвори" веригата? Мисля, че го бях чел някъде но може и да съм бил разсеян
                  Само, ако автомобила или запалването е на 24V двата акумулатора са свързани последователно.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Два акумулатора или един?

                    Според мен , щом Японците са го направили с 2 акумулатора , значи са имали нещо в предвид . Затова аз си ги държа двата
                    ДА ПОМОГНЕМ НА НИКИ- http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=102019
                    0878 23 58 34- Радо

                    Коментар


                    • #25
                      От: Два акумулатора или един?

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      При мен Патрула 4.2д беше Y60, където всичко е на 12в.


                      Нещо или не разбирам или не е така.
                      Как така при стартер на 24в си запалил, макар и трудно на 12???... Външната пък температура въобще не е от значение в случая. Според мен 80тката няма шанс да я запалиш с 1 акумулатор. Ако стартера й си е щатния на 24в.
                      Ами ...не знам,просто си пали,още като я взех единия акумулатор не държеше ток повече от 3-4 дни,бях го свалил за зареждане,всичко останало си работеше на другия само акумулатор и реших да пробвам-завъртя и си запали-вярно,мудно върти,но върти а мотора 1HD-T в това отношение е направо великолепен-много леко пали без да го подгряваш.Доста по-дълго въртя обаче,не е като с 2 батерии-на 24 В пали на четвърт оборот,като индикатора за подгряване гасне мигновено още преди да включиш стртерния ел.мотор.На 12 волта индикатора свети около 3 -4 секунди.Не зная каква е причината ,но си върти и пали.Има някакви 2 малки релета,които са допълнителни поставени и свързани с някакви кабели,които отиват във въпросния шалтер,не са оригинални,вероятно оперативната верига са дублирали на този контактор-шалтер.Без тях (релетата) само на контактор отиват 12 волта към включвателя на стартера-имитира се един акумулатор,ще кача и снимка ако желаете.
                      Последно редактирано от tuni; 02-12-11, 07:59. Причина: подробности

                      Коментар


                      • #26
                        От: Два акумулатора или един?

                        Използвам темата за да препоръчате система за втори акумулатор. Каква използвате (до сега видях само една препоръка за IBS, видях че хвалят тези RedArc и Adventure Kings). Идеята е втория акумулатор да може да поддържа лебедка (12 000 lbs), допълнително да имам възможност да вържа водоструйка на 12V, да имам закачен хладилник и други светлини (къмпинг и лед фарове).

                        Място където биха го направили "културно", а не DYI изпълнения - ще искам да се изведат в легена и сокети за връзване на хладнилника и водоструйката.
                        Тел / Viber: +359 889 396 793

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X