Колеги, в последно време оглеждам разни 90ки и ми прави впечатление че едните са с два акумулатора, а се срещат и екземпляри с по един и то без никакви следи че някога са били с два? Въпроса ми е дали има оригинално изпълнение с един акумулатор и дали това може да се използва като доказателство за италианско/южно/ ДНК? Предполагам в този случай и алтернаторите трябва да са различни?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Два акумулатора или един?
Свий
X
-
От: Два акумулатора или един?
Не успях да намеря информация за необходимостта от по-мощен алтернатор. Монтирах си втори акумулатор (пак 100 A/h). Вече трета година оргиналния алтернатор си ги храни, както и доп. фарове на булбара за в гората. Вчера минах предзимно да премеря състоянието на акумулаторите - 100% са си заредени. Иначе с два ак. - въртенето си е по-добро. Пък и през зимата, като се качиш по Пампорово не го мислишLZ1AIV
-
От: Два акумулатора или един?
Има модификации с 1 акумулатор. 7-ма серия с 1KZ също има модификация с 1 акумулатор. С втори е по-добре, ако планирате допълнителни консуматори.
Паленето е еднакво и с един и с два акумулатора, ако всичко по системата е наред.
Имах Патрул 4.2Д, който оригинално е с 2 акумулатора. Цяла зима съм го палил и карал с един и то някакъв, далеч под 100А (мястото на втория беше изгнило).
Коментар
-
От: Два акумулатора или един?
Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеИма модификации с 1 акумулатор. 7-ма серия с 1KZ също има модификация с 1 акумулатор. С втори е по-добре, ако планирате допълнителни консуматори...
Коментар
-
От: Два акумулатора или един?
Да разбирам, че не толкова по-сериозните зимни условия, а наличието на допълнителни консуматори е причината за различната заводска комплектация - така ли? Нещо като екстра за бъдещо вграждане на лебедка, например? При тези цени на акумулаторите нещо излиза соленичко!Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Два акумулатора или един?
Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнениеДа разбирам, че не толкова по-сериозните зимни условия, а наличието на допълнителни консуматори е причината за различната заводска комплектация - така ли? Нещо като екстра за бъдещо вграждане на лебедка, например? При тези цени на акумулаторите нещо излиза соленичко!
А 'малкия' 3л дизел няма никакъв проблем да пали и с 1 акумулатор. Това не е 4.2.
В крайна сметка - това е последното нещо, което трябва да Ви притеснява в покупката. А за джипка - покупката от Италия има много плюсове.
Коментар
-
От: Два акумулатора или един?
Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение... С 2 акумулатора паленето (при ТЛК) е на 24в, което е по-добре, но втория реално е спорно колко може да се ползва (за допълнителна консумация), да кажем без система за управление на акумулатори (макар и направена в домашни условия), защото падне ли малко - палене.нет...
p.s. Не желая да влизам в спорове дали стария няма да прецака новия.LZ1AIV
Коментар
-
От: Два акумулатора или един?
Първоначално публикуван от asenv Преглед на мнениеАкумулаторите ми са включени успоредно ( за профитата паралелно ) и инсталацията е 12в. Единият е от 2003 г. заедно с колата. Другият е нов (на две години) Включват се лампи, хладилни чанти, телевизори, т.е. ток има доволно и за раздаване на колеги през зимата.
p.s. Не желая да влизам в спорове дали стария няма да прецака новия.
Сега си представи ситуацията със заводски два акумулатора, но паленето ти е на 24в.
Коментар
-
От: Два акумулатора или един?
Ммм да,мечта еле като се сетя как посред лято ми окьси едната батерия и няма палене на Патрул 3.3 дизел редови на 24 волта стартер.После сметката е ясна -подаряваш тоя който още дьржи ток и купуваш нови 2,че никой не иска да те тегли за да запали джуганчето.
Някак си по ми харесва идея за як стартерен на 12 волта и зад него един да подпира другите консумативи ако системата да е с оригиналния алтернатор.TOYOTA SEQUOIA ‘11
W140 S420 '99
Коментар
-
От: Два акумулатора или един?
Интересно, попрочетох тук-там из англоезичните форуми и навсякъде изтъкват като основно предимство на двойният акумулатор това, че само единият се използва за стартера, а другия за консумативи и можеш да го изцедиш до нула и колата пак си пали от основния - пред пасажера?Honda XL600LM, 1987
Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003
Коментар
-
От: Два акумулатора или един?
Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнениеИнтересно, попрочетох тук-там из англоезичните форуми и навсякъде изтъкват като основно предимство на двойният акумулатор това, че само единият се използва за стартера, а другия за консумативи и можеш да го изцедиш до нула и колата пак си пали от основния - пред пасажера?
Това лято бях на крачка да си взема хладилна чанта с система за защита на акумулатора.Тоест когато достигне 10.7 изключва за да можеш все пак с една идея пак да си запалиш колата.
Иначе на въпроса с два или един акумулатора аз бих заложил на мнението на Яро.
Даже обмислям варианта да поставям втори, че консуматорите ми станах в повечко.Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080
Коментар
-
От: Два акумулатора или един?
Когато купих Тойотата, беше с един акумулатор. Втория аз го сложих, заедно със системата за автоматично зареждане и разделяне на акумулаторите. Основния е само за палене, допълнителния за консуматорите. Случва се втория да падне, особено след като не се кара колата известно време. Но основния е винаги наред и двигателя пали без проблеми.Show must go on!
LZ1VES
Коментар
-
От: Два акумулатора или един?
Първоначално публикуван от Веско Преглед на мнениеКогато купих Тойотата, беше с един акумулатор. Втория аз го сложих, заедно със системата за автоматично зареждане и разделяне на акумулаторите. Основния е само за палене, допълнителния за консуматорите. Случва се втория да падне, особено след като не се кара колата известно време. Но основния е винаги наред и двигателя пали без проблеми.Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080
Коментар
-
От: Два акумулатора или един?
Акумулаторите са Оптима, системата за две батерии е IBS, но има много други производители - ARB, T-MAX и т.н. Ако потърсите на dual battery в Гугъл изображения, ще видите много системи и възможни решения "направи си сам".Последно редактирано от Веско; 02-10-11, 15:23.Show must go on!
LZ1VES
Коментар
-
От: Два акумулатора или един?
Здравейте колеги
Имам мнение-питане към Яро
Казваш,че при Тойоти с два акумулатора паленето е на 24в. Това не е ли зависимо от начина на свързване на акумулаторите? Аз имах ТЛК 70 с заводски два акумулатора. Разбира се при закупуването ми беше продадена само с един и аз купих и сложих втори и го вързах паралелно и си останах на 12в и всичко работеше нормално.Едни хора, с едни джипове, ходят на едни места, без да имат работа там, калят себе си и своите джипки, но това им доставя огромно удоволствие...
А ако това не е най- важното...не знам кое
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар