Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota 4Runner - информация преди покупка.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Решил съм да купувам 4runner-съвети

    Първоначално публикуван от panaira Преглед на мнение
    ...Преди гидина/две имах една и по погрешка при пускане по инерция (много ще кажат, че не се препоръчва, аз съм на друго мнение, особенно, когато става въпрос за 2-3км наклон) и вкарах задна с около 80км/ч. Представяте си какъв би бил сценария при която и да е машина, но не, никакъв проблем и до сега (надявам се). Даже да не звучи глупаво, но усещането ми беше, че колелата взеха да се въртят назад. Както и да е.
    ...

    Колега би ли споделил твoя опит с карането на N. Аз лично никога не съм го пробвал при висока скорост, именно защото не го препоръчват в книжката.

    Като включиш D при 80-90км/ч не се ли получава силно "блъсване" или вдигаш 2500 об/мин преди да включиш D?

    Извинявам се за офтопика.
    [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
    [/COLOR]

    Коментар


    • #92
      До: Решил съм да купувам 4runner-съвети

      Първоначално публикуван от allfriends Преглед на мнение
      Колега би ли споделил твoя опит с карането на N. Аз лично никога не съм го пробвал при висока скорост, именно защото не го препоръчват в книжката.

      Като включиш D при 80-90км/ч не се ли получава силно "блъсване" или вдигаш 2500 об/мин преди да включиш D?

      Извинявам се за офтопика.
      Засилваш, отнемаш газта и местиш лоста едно напред на N. Когато решиш да включиш на скорост, не подаваш газ, цъкаш едно назад на D, изчакваш малко, и след като си вдигне оборотите, тогава ускоряваш. Няма блъскане, захапва си нормално, но не веднага, за няколко стотни може би е на D с висока скорост и обороти за свободен ход и след това сама си ги вдига. Не пипаш газта нито при изключване, нито при включване на скорост. И в двете посоки мести лоста без да натискаш бутона отгоре, за да не отидеш на R. А ако включваш на D тогава, когато скоростта е паднала до 60км/ч или по-малко не виждам грам проблем, защото дори и на D да си, с под 60 и без газ все едно си на свободна.

      Коментар


      • #93
        До: Решил съм да купувам 4runner-съвети

        Колега - така както си написал темата излиза ,че търсиш едновремено и 2-ра и 3-та генерация рънери ,а сравнението между тях е ... все едно между Лада Нива и G класа
        1x 1.5JZ = 621NM
        2x 5VZ-FE = 596NM

        Коментар


        • #94
          До: Решил съм да купувам 4runner-съвети

          Първоначално публикуван от LordDigital Преглед на мнение
          Колега - така както си написал темата излиза ,че търсиш едновремено и 2-ра и 3-та генерация рънери ,а сравнението между тях е ... все едно между Лада Нива и G класа

          ЕЕЕ преувеличаваш колега. Вярно е че 1ва и 2ра генерация са просто Хайлукс с пътническо купе вместо кабина и пикапски кош отзад, а 3та генерация (от1996 нататък) е напълно нов дизайн с повече общи черти с Ландкруизера отколкото с Хайлукса...

          ...но да ми сравняваш ти ТОЙОТАТА с Нива... Я се извини веднага
          [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
          [/COLOR]

          Коментар


          • #95
            До: Решил съм да купувам 4runner-съвети

            Първоначално публикуван от LordDigital Преглед на мнение
            Колега - така както си написал темата излиза ,че търсиш едновремено и 2-ра и 3-та генерация рънери ,а сравнението между тях е ... все едно между Лада Нива и G класа
            Аз, също като колегата преди мен, не съм съгласен с определенията, като изключим фул тайм-парт тайм разликите свършват,е има и визуална разлика, но всяко едно возило си има своята привлекателност .
            Говоря за модели до 95 и модели след 99 год. имам допир и до двете и мога да кажа, че няма чак толкова големи разлики .
            На мен лично никела в по старите модели ми харесва много повече, а в по новите е заменен с черна пластмаса- степенки, брони, вежди, дръжки, огледала .

            пп.
            .. на по новите модели, ел стъклата са екстра, за която трябва да си шариш допълнително, ако няма в конкретната кола, при по старите това го няма, там не е екстра, а даденост, поне аз не съм виждал без ел. стъкла .
            Последно редактирано от LEDENATA; 30-01-09, 18:51.

            Коментар


            • #96
              До: Решил съм да купувам 4runner-съвети

              Първоначално публикуван от allfriends Преглед на мнение
              ЕЕЕ преувеличаваш колега. Вярно е че 1ва и 2ра генерация са просто Хайлукс с пътническо купе вместо кабина и пикапски кош отзад, а 3та генерация (от1996 нататък) е напълно нов дизайн с повече общи черти с Ландкруизера отколкото с Хайлукса...

              ...но да ми сравняваш ти ТОЙОТАТА с Нива... Я се извини веднага
              Да това с нивата и г-класата беше доста необмислено и прибързано сравнение.

              Дори бих отбелязъл от моя гледна точка,че първите генерации хай луксове,рънъри и сърфове,по нищо не отстъпват ОСОБЕННО В НАДЕЖНОСТ и ИЗДЪРЖЛИВОСТ на експлоатация! Всравнение с по-младите си събратя!

              Още ме е яд ,дето си продадох рънърчето.....
              TЛК 80-4.2ТД
              ТЛК 73-2.4ТД
              ...................

              Коментар


              • #97
                До: Решил съм да купувам 4runner-съвети

                Първоначално публикуван от allfriends Преглед на мнение
                ЕЕЕ преувеличаваш колега. Вярно е че 1ва и 2ра генерация са просто Хайлукс с пътническо купе вместо кабина и пикапски кош отзад, а 3та генерация (от1996 нататък) е напълно нов дизайн с повече общи черти с Ландкруизера отколкото с Хайлукса...

                ...но да ми сравняваш ти ТОЙОТАТА с Нива... Я се извини веднага
                Колега,

                Първо много ме съмнява да има некои по-голям Тойота фанатик дето да пише на този форум За мене JZ моторите са религия ,а Супра-джииството - начин на живот... съответно никъде не съм написал ,че сравнявам Тойота със Лада просто исках да дам 2 джипа между които конраста (разликата) да е ОГРОМНА защото само със това мога да опиша разликата между 2-ра и 3-та генерациа 4Рънери.

                Пак не разбрах колегата дали търси и 3-та генерация ,но въпреки всичко аз ша ви дам мойте "скромни" наблюдения между двете генерации и защо стигам до извода ,че разликата е ОГРОМНА.

                Първо единственото нещо което имат общо 2-те генерации е това ,че на тях пише 4-Рънер и R15x трансмисията (въпреки ,че маи и във нея има разлики). всичко друго им е различно и е сериозно подобрено на 3-та генерация.

                Мотори - не съм работил над дизелови рънери ,но за бензиновите знам това-онова. 3-та генерация идва със 5VZ мотор ,а 2-ра със 3VZ. Разликата между двата мотора е от земята до небето ,нема смисал да навлизам във подробности колко е зле 3VZ -ша ви кажа само ,че имам един познат който от 25 години работи за тойота ,и личния му рекорд за направени часове е през 98-ма когато е правил по ДЕСЕТ гарнитури на 3VZ на седмица! Друго интересно е ,че използваемата мощност на 5VZ е почти 50% повече от 3VZ ,а във същото време харчи десетина процента по-малко гориво...

                Купе - шаситета на 2-те генерации немат абсолютно нищо общо ,на 2-ра генерация шасито и окачването си е точно катко казваш от пикап то му се осеща във возията много силно ,докато на 3-та е напълно различно и много по-добро. Предполагам повечето от вас знаят много добре как гние купето на 2-ра генерация ,истиниата е че Тойота не са използвали никак добра антикорузионна защита. При трета генерация нещата са много по-различни ,вервайте ми купувал съм 5-6 такива джипки и до сега не съм виждал нито една със ръжда по купето (без една която имаше явни следи от пробита сонда) - единствено им ръждясват броните ,но не са особенно скъпи.

                Като дойде до ремонт и подръжка ,2-рата генерация още като я качи човек на подемката и види кормилната кутия (ама наистина е като на Лада нива) му се завива свят как може да са продавали такова нещо средата на 90-те! (за справка единствената счупена рейка на 3-та генерация която съм видял е беше във следствие на зверско прекатурване). Не препоръчвам на никои да сменя спирачки на 2-ра генерация - много е яко със тоз Хонда синдром дето за да извади човерк дисковете требе да разглоби целия хъб
                1x 1.5JZ = 621NM
                2x 5VZ-FE = 596NM

                Коментар


                • #98
                  До: Решил съм да купувам 4runner-съвети

                  Първоначално публикуван от LEDENATA Преглед на мнение
                  Аз, също като колегата преди мен, не съм съгласен с определенията, като изключим фул тайм-парт тайм разликите свършват,е има и визуална разлика, но всяко едно возило си има своята привлекателност .
                  Говоря за модели до 95 и модели след 99 год. имам допир и до двете и мога да кажа, че няма чак толкова големи разлики .
                  На мен лично никела в по старите модели ми харесва много повече, а в по новите е заменен с черна пластмаса- степенки, брони, вежди, дръжки, огледала .

                  пп.
                  .. на по новите модели, ел стъклата са екстра, за която трябва да си шариш допълнително, ако няма в конкретната кола, при по старите това го няма, там не е екстра, а даденост, поне аз не съм виждал без ел. стъкла .
                  Колега,

                  Имаш някаква грешка защото не съм виждал Full Time 3-та генерация Рънер. Full time идва едва при 4-та генерация (след 2002-ра година) ,но тези джипки са нещо напълно различно от истинските рънери. Имал съм удоволствието да карам известно врме 4-та генерация със всички екстри (гениален Торшен среден диференциал + заводската опция за диагонално навъразни амортисиори във газова нишка която е абсолютно същата като при Audi RS6) ,та този джип си има Clearance но на улицата не се усеща изобщо ,че караш джипка. Проблема е ,че до 2009-та немат опция за заключване на заден диференциял ,което ме спря да си купя такъв...

                  2-ра генерация са около 70:30 хромирани:пластмасови брони до 2000 и от 2000 до 2002 нещата са променят във полза на пласмасата. Моят е със хромирана и мисля ,че изглежда доволно класически:
                  http://celica.toyotabg.net/USA%20Chi...7/4.LimitedV6/

                  Учудвам се за екстрата със ел.стъкла - на кои модели е това? Аз лично не съм виждал рънер със ръчни стъкла ,може би някакви европейски версии ама тука дори и най-най-ефтините 3-та и 4-та генерация (дръж се за стола ,това са рънери които са само на задно! нямат преден диференциал и раздатка!!) ,та дори и те си идват със power windows ,doors ,mirros....
                  1x 1.5JZ = 621NM
                  2x 5VZ-FE = 596NM

                  Коментар


                  • #99
                    До: Решил съм да купувам 4runner-съвети

                    Първоначално публикуван от LordDigital Преглед на мнение
                    Колега,

                    Първо много ме съмнява да има некои по-голям Тойота фанатик дето да пише на този форум За мене JZ моторите са религия ,а Супра-джииството - начин на живот... съответно никъде не съм написал ,че сравнявам Тойота със Лада просто исках да дам 2 джипа между които конраста (разликата) да е ОГРОМНА защото само със това мога да опиша разликата между 2-ра и 3-та генерациа 4Рънери.
                    ....
                    Koлега, не се съмнявам нито в лоялността ти към Тойота нито в техничската компетентност.

                    Забележката ми беше чисто литературна: вместо Нива/Г-класа, по-подходящо сравнение би било Хайлукс/Ландкруизер - така сме по-близо до реалността.

                    Живееш от другата страна на гьола и там си карате с бензин има-нема 1лв/литър за това цитираш 5VZ мотора. Тук той е рядкост и с неговите 136Kw влиза в групата на акцизните .

                    В Европа избора се свежда до бензин 3VZ, дизели 2L-TE и 1KZ-TE. Преобладават мненията в полза на 1KZ-TE, който се монтира както на късните(93-95г) 2ри генерации - KZN130, така и на 3тите(от 96та нататък) KZN185.

                    Разбира се 3та генерация е по-добра от 2ра, но и по-скъпа, като всичко по-ново. Тук бюджета ще определи избора.

                    Решението ляв/десен волан зависи от колко и къде ще се кара. Десния волан е проблем само на двупосочен междуградски път. При градско каране, магистрала и черен път е без значение.
                    [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
                    [/COLOR]

                    Коментар


                    • До: Решил съм да купувам 4runner-съвети

                      Здравей Коега от скоро имам Хайлукс 24дизел.Не съм изминал кой знае колко километри с него но впечатленията ми до тук са само положителни.Единственото което не ми допада е разходът на гориво.Моята е автоматик и може би това е причината иначе всичко останало е 6.Моето мнение е твърдо за Тойотата.

                      Коментар


                      • До: Решил съм да купувам 4runner-съвети

                        колега зависи за какво точно я искаш! ако е за тежак оффроад не става много. ако я искаш да ходиш по балканите и между временно да си я караш е перфекна. и незабравяи все пак е тоyota!!! успех!

                        Коментар


                        • До: Решил съм да купувам 4runner-съвети

                          Купе - шаситета на 2-те генерации немат абсолютно нищо общо ,на 2-ра генерация шасито и окачването си е точно катко казваш от пикап то му се осеща във возията много силно ,докато на 3-та е напълно различно и много по-добро. Предполагам повечето от вас знаят много добре как гние купето на 2-ра генерация ,истиниата е че Тойота не са използвали никак добра антикорузионна защита. При трета генерация нещата са много по-различни ,вервайте ми купувал съм 5-6 такива джипки и до сега не съм виждал нито една със ръжда по купето (без една която имаше явни следи от пробита сонда) - единствено им ръждясват броните ,но не са особенно скъпи.

                          Незнам как гние 2-ра генерацияПо мойта баба Яга /96г. 2,4ТД/ няма петно от ръжда гледал съм я от всякъде даже от долу е като "жива" пък аз я поузвам по предназначениевече 2ра г.Общо взето съм много доволен ама малко трудно влизам и излизам за което съм си виновен само азДругото е ТОЙОТАУспех

                          Коментар


                          • Търся помощ , ще купувам Тойота 4Рънър

                            Абсолютно нов и зелен съм по отношение на джипките.
                            Спрях се на този модел , защото е сравнително комфортен като возия , солиден като направия , и по джоба ми за подръжка - или поне така си мисля .
                            Та кажете като отида на взгляда , кво да гледаме , освен стандартните тестове .
                            Забравих да пиша че мотора е 3,0 бензин.

                            (изтрито!!!)

                            Давайте акъли . А ако има някой колега от този регион - Сапарева баня.
                            Дайте и едно рамо при огледа - ще почерпа разбира се
                            Последно редактирано от Ясен; 22-03-10, 19:09. Причина: линк
                            [URL]http://www.youtube.com/watch?v=l-6KeGaZuE4&feature=related[/URL]

                            Не прави това на другите , което другите неискаш да правят на теб.
                            Конфуций

                            Коментар


                            • До: Търся помощ , ще купувам Тойота 4Рънър

                              Геро продава една..... С окачване, нов мотор и прочие....... Доказана кола в много добро състояние.
                              Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                              Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                              Коментар


                              • До: Търся помощ , ще купувам Тойота 4Рънър

                                Щото търсих във форума , но не видях да се продава 4рънър.
                                Дай координати на тоз Геро.
                                [URL]http://www.youtube.com/watch?v=l-6KeGaZuE4&feature=related[/URL]

                                Не прави това на другите , което другите неискаш да правят на теб.
                                Конфуций

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X