Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джипа ми стои наклонен надясно

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Джипа ми стои наклонен на дясно

    Моята предна Тойота LJ70 88г. стоеше накриво не си спомням вече на коя страна но имаше видимо крив панхард вследствие на катастрофа отпред в ляво , освен това и предния мост ми беше изместен силно надясно с няколко см . А сегашната е RJ70 89. си стои равна с около 2-3 см по ниска е предницата , и двете съм ги карал с сериините пружини като на сегашната бих си сменил пружините с нови или примерно тези от с.Крън за които обаче чувам доста двусмислени мнения
    2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

    Коментар


    • #17
      От: Джипа ми стои наклонен на дясно

      "Панхарда и кормилната щанга са така вързани,че не позволяват на лявата пружина(при теб на дясната) да се разтегне колкото колкото другата.При мен разликата е повече отпред а по-малко отзад"
      Отзад няма кормилна щанга (забелязах го одеве ). Що и там е наклонена ?
      По тая логика , ако разкачиш кормилната щанга и джипката ще се изправи ли ? Пробвай , един болт те дели от истината .
      TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

      Коментар


      • #18
        От: Джипа ми стои наклонен на дясно

        Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
        Моята предна Тойота LJ70 88г. стоеше накриво не си спомням вече на коя страна но имаше видимо крив панхард вследствие на катастрофа отпред в ляво , освен това и предния мост ми беше изместен силно надясно с няколко см .
        В тоя ред на мисли, при мен също има кривина в предната щанга на панхарда, но предполагах че тя е фабрична. Да се не окачеже, че не е така?


        Дори и с подложка от 2см.отпред неуспявам да компенсирам наклона.

        Коментар


        • #19
          От: Джипа ми стои наклонен на дясно

          Споко , тая щанга си е крива от завода .
          TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

          Коментар


          • #20
            От: Джипа ми стои наклонен на дясно

            Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
            "Панхарда и кормилната щанга са така вързани,че не позволяват на лявата пружина(при теб на дясната) да се разтегне колкото колкото другата.При мен разликата е повече отпред а по-малко отзад"
            Отзад няма кормилна щанга (забелязах го одеве ). Що и там е наклонена ?
            По тая логика , ако разкачиш кормилната щанга и джипката ще се изправи ли ? Пробвай , един болт те дели от истината .
            Никой не е казал,че отзад има кормилна щанга,но и отзад и отпред има панхард.При смяна на пружините откачих амортисьорите,стабилизиращата щанга и въпреки това се наложи да напъвам с крик между моста и рамата за да мога да извадя пружината !Аз казвам,че нещото което държи джипа наклонен,е същото,което не дава на окачването да се разпъне свободно,а именно-здраво държащите тампони на предния панхард и лекия ъгъл,който прави той и кормилната щанга спрямо моста.Говоря за предния мост при мен отзад разликата е във възможната грешка при меренето,примерно 5мм.
            Дори аз смятам,че здравите тампони на панхарда могат да задържат джипа наклонен(при мен са сменени),а поизносените не.Това е моята теория,нека да чуем и нечия друга.
            Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
            Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
            Враца

            Коментар


            • #21
              От: Джипа ми стои наклонен на дясно

              Май верно си мислиш , че хода на мостовете се ограничава само от дължината на амовете и малко от стаб.щанга (отзад такава нема) . Обърни внимание на "кобилиците" които крепят моста за рамата . В задния си край (не от към моста) завършват с шиш , чието движение е доста минимално .
              TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

              Коментар


              • #22
                От: Джипа ми стои наклонен на дясно

                Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
                Май верно си мислиш , че хода на мостовете се ограничава само от дължината на амовете и малко от стаб.щанга (отзад такава нема) . Обърни внимание на "кобилиците" които крепят моста за рамата . В задния си край (не от към моста) завършват с шиш , чието движение е доста минимално .
                Със това съм съгласен,но носачите(така наречени пушки) са абсолютно симетрични отляво и отдясно,а ние търсим нещо,което да дърпа джипа на една страна,затова не ги споменавам.Все пак не прочетох нито едно мнение,защо много от джиповете ни(да приемем,че не всички)са наклонени-англичанките надясно,европейките наляво.Между другото аз карам без стабилизираща щанга отпред.
                П.С. На квадратния фар,каквато е на колегата Иво Василев носачите не завършват с шиш.
                Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                Враца

                Коментар


                • #23
                  От: Джипа ми стои наклонен на дясно

                  Аз си имах своя теория, а именно че резервната гума и мястото на шофьора при англичанките са от едната страна. Обаче щом го има и при европейките значи теорията ми е невалидна.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Джипа ми стои наклонен на дясно

                    Андро160 сигурно ще знае , кое е тва различно , дето кара 70ките да замятат , а Гетата и пружинните ГРи -не . Ако някой го познава , да му звънне , моля
                    TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                    Коментар


                    • #25
                      От: Джипа ми стои наклонен на дясно

                      Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
                      ...Обърни внимание на "кобилиците" които крепят моста за рамата . В задния си край (не от към моста) завършват с шиш , чието движение е доста минимално .
                      Грешиш. Шиша позволява усукване във всички посоки.

                      Коментар


                      • #26
                        Яро е прав защото носача в основата си работи на осукване и пак ще кажа че това стоене на една страна е единствено и само от тампон на носач гаранция 100%.

                        По накой път не си личи да е скъсан но е достсатъчно да се скъса втулката през която минава болта и накланянето е на лице.
                        Последно редактирано от Чавдар (V93); 16-06-11, 21:30.
                        ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Джипа ми стои наклонен на дясно

                          Първоначално публикуван от flex Преглед на мнение
                          Яро е прав защото носача в основата си работи на осукване и пак ще кажа че това стоене на една страна е единствено и само от тампон на носач гаранция 100%.

                          По накой път не си личи да е скъсан но е достсатъчно да се скъса втулката през която минава болта и накланянето е на лице.
                          Гого,напиши за кой точно тампон на носача става въпрос-за този към шасито,или за двата които са хванати за моста.
                          Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                          Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                          Враца

                          Коментар


                          • #28
                            От: Джипа ми стои наклонен на дясно

                            Чак па и теория да имате ... Да бяхте прочели някоя книжка, в която верно има теория ...
                            На тия тойоти задните пружини са лява и дясна, и не са взаимозаменяеми. Или сте ги разменили, или имате две еднакви. Съвсем класическа схема, прочее, друг е въпроса че от сервизни съображения, се използва рядко.
                            За домашно - утре ще разкажете тук какъв е номера.
                            Препоръчителна литература за преписване: Раймпел, Окачване на автомобила. Май трети том, без да съм сигурен.
                            И ще е хубаво, ако без словоблудства от типа "доста минимално".
                            Последно редактирано от Стефан; 18-06-11, 04:09.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Джипа ми стои наклонен на дясно

                              http://www.toyodiy.com/parts/p_E_198...MNXW_4804.html
                              Би ли ми посочил , каталожните номера на "лява" и "дясна" задни пружини .
                              TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                              Коментар


                              • #30
                                От: Джипа ми стои наклонен на дясно

                                Щото за предните пружини и амове и аз се ориентирам (както и за задните амове - те са очевидно различни) , но за задните пружини се затруднявам .
                                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X