Обява

Свий
Няма добавени обяви.

200 коня на LJ70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: 200 коня на LJ70

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    За съжаление се връзват! Редовият шестак е дълъг и стърчи пред предния мост. Ефекта го усещаш, когато тръгнеш да караш по-бързичко. И не, не са "грешка на природата", но просто не са мислени за такова каране.
    Точно.

    Коментар


    • #77
      От: 200 коня на LJ70

      При спускане хем мотора ми е изместен на зад с около 20 см.И удар в дупка ми беше много странна формата на предните носачи,от там пружините които са от 80ка.Не приличаха на нищо амовете приличаха на възли,а предните гуми опираха в калниците от зад,на всичкото от горе даже няколко пъти потъваме като титаник,вярно че и калта не беше малка,но ни трябваха 2 коли за да ни извадят,направо не е истина.Такъв тип кола се кара по различен начин.Да не забравяме нашите пътища които искат максимално лека подресорна маса (имам предвид по бързите състезания)оптимално разпределение на килограмите и най вече да ти стиска.Вярно е че с силен мотор и шпер на 80%(примерно)кефа е уникален пък и лебедката остава в мазето (лично мое мнение).ТаЦелта оправдава средствата така да се каже.Успех.
      ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

      Коментар


      • #78
        От: 200 коня на LJ70

        При всички положения,мисли да увеличиш междуосието,защото иначе си губи смисъла-неуправляема е на високи скорости и оставаш без ръце да въртиш волана,нощем не можеш да спиш,иначе успех ти желая.Ориентирай се към бензинов мотор-лично мое мнение.
        Последно редактирано от Гена; 12-02-11, 00:03.

        Коментар


        • #79
          От: 200 коня на LJ70

          Според публикацията тази гони 200 коня. От 1KZ-T. Даже и цвета е почти същия.

          Коментар


          • #80
            От: 200 коня на LJ70

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            Според публикацията тази гони 200 коня. От 1KZ-T. Даже и цвета е почти същия.
            И пуши като тая на Венци.
            Последно редактирано от Yaro; 23-02-11, 22:30.
            Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
            Към модераторите-А изтрийте го сега.
            Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

            Коментар


            • #81
              От: 200 коня на LJ70

              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
              Според публикацията тази гони 200 коня. От 1KZ-T...
              Прави впечетление огромната ноздра на покрива, която вероятно преминава в дифузьор пред радиатора. Това говори, че на скорост машината има проблеми с греенето.

              Коментар


              • #82
                От: 200 коня на LJ70

                Дайте да го видиме този бмв мотор в тойотата ? какво стана ?
                [img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]

                Коментар


                • #83
                  От: 200 коня на LJ70

                  Първоначално публикуван от tZv3t0zAr Преглед на мнение
                  Дайте да го видиме този бмв мотор в тойотата ? какво стана ?
                  Колеги , не съм се отказал.Чакам някой лев за да докарам Бавареца от Германия/искам го работещ/.
                  Метнах друг 2LT на колата та да поопуша Трявна .Чакам от приятел да взема блокиралият дв. от БМВ та да го напасна механично на другата Тойота ,която си "почива" окончателно.
                  При първи резултати ........показвам всичко.

                  ПП. На Yaro клипа не ми хареса .
                  TOYOTA LJ70 3D Common Rail
                  TOYOTA BJ40 3.5D
                  Венци 0887551059

                  Коментар


                  • #84
                    От: 200 коня на LJ70

                    Започна се.Ето началото,снимките са без цанзура каквото е снимано.
                    След малко ще напиша какво е положението в самото начало/добре е/.
                    На първите три снимки е сравнение на габаритите на картерите и диаметъра на съеденителя и камбаната.....екстра са на първо четене.
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от venci67; 29-03-11, 19:40.
                    TOYOTA LJ70 3D Common Rail
                    TOYOTA BJ40 3.5D
                    Венци 0887551059

                    Коментар


                    • #85
                      От: 200 коня на LJ70

                      И първият дерт.
                      Маховика за ръчна ск.кутия на Бавареца 99% е демпферен а такъв не искам.
                      Оказа се,че в BMW520 М50 ръчка,без климатик около 1990г има такъв ама ходи го търси...., иначе почти всички маховици от BMW стават/говоря за отворите на кол. вал/.
                      Има го нов 600 лв. ама не ми се дават за сега.
                      Следва струговане до р-ра в диаметър на Тойотата за гривната със зъбите за стартера .
                      Има и още ама до утре.
                      TOYOTA LJ70 3D Common Rail
                      TOYOTA BJ40 3.5D
                      Венци 0887551059

                      Коментар


                      • #86
                        От: 200 коня на LJ70

                        От форума на Баварците дали няма да има кой да помогне? Иначе по моргите неща от 90та се намират трудно
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #87
                          От: 200 коня на LJ70

                          За заварка на демпферния маховик мислил ли е някой?

                          Коментар


                          • #88
                            От: 200 коня на LJ70

                            Първоначално публикуван от venci67 Преглед на мнение
                            И първият дерт.
                            Маховика за ръчна ск.кутия на Бавареца 99% е демпферен а такъв не искам.
                            Оказа се,че в BMW520 М50 ръчка,без климатик около 1990г има такъв ама ходи го търси...., иначе почти всички маховици от BMW стават/говоря за отворите на кол. вал/.
                            Има го нов 600 лв. ама не ми се дават за сега.
                            Следва струговане до р-ра в диаметър на Тойотата за гривната със зъбите за стартера .
                            Има и още ама до утре.
                            Колега, не е чак толкова дефицитен въпросният маховик, но ако така или иначе ще го обработваш, може да ти свърши работа и по-малкия бездемпферен, за 4 цилиндровите двигатели от серията М40 - той е за 215мм съединител, докато от 6 цилиндровите е за 228мм. И двата имат форма на чаша/тава, т.е. фрикционната повърхност е доста навътре (около 25-30мм под монтажната равнина на притискателния диск), не са плоски, както да кажем демпферните, респективно притискателните дискови са като за "тава". Аз имам и от двата маховика (215 и 228мм) и ако ти трябва някой специфичен размер, мога да ударя едно рамо, за да прецениш дали си струва да търсиш такъв изобщо. По мое мнение, и демпферен да сложиш, няма да сбъркаш - масата им е почти еднаква, отделно че комплект съединител за бездемпферен (ако ще ползваш от БМВ) е 50-60% по-скъп от комплект за демпферен.
                            Последно редактирано от Postman; 30-03-11, 11:48. Причина: Поправка на правописни грешки
                            V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A

                            Коментар


                            • #89
                              От: 200 коня на LJ70

                              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                              За заварка на демпферния маховик мислил ли е някой?
                              Намерих го- 520 М50 ръчка без клима двувалов и хоп маковика стана екстра и не е демпферен.
                              Май ще се наложи втулка за венеца от Тойотата, но тове не ме плаши.
                              Последно редактирано от venci67; 30-03-11, 19:57.
                              TOYOTA LJ70 3D Common Rail
                              TOYOTA BJ40 3.5D
                              Венци 0887551059

                              Коментар


                              • #90
                                От: 200 коня на LJ70

                                Днес ск. кутия и мотора станаха приятели.
                                Снимките са с тел. че днес го нямаше фотографа.
                                После повече ,да обърна внимание и на салатата.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00038.jpg
Прегледи:1
Размер:180.9 КБ
ID:5265409Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00035.jpg
Прегледи:1
Размер:190.2 КБ
ID:5265408Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00036.jpg
Прегледи:1
Размер:204.2 КБ
ID:5265410Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00034.jpg
Прегледи:1
Размер:147.2 КБ
ID:5265411Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00037.jpg
Прегледи:1
Размер:197.3 КБ
ID:5265412
                                TOYOTA LJ70 3D Common Rail
                                TOYOTA BJ40 3.5D
                                Венци 0887551059

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X