Обява

Свий
Няма добавени обяви.

200 коня на LJ70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: 200 коня на LJ70

    Колега аз мога да ти пожелая успех в начинанието БМВ мотора според мен е добър вариант ,само електрониката да не те мъчи... Пожелавам ти скорошно завършване на проекта Ако не стане за Трявна ще стане за Лазарово ))
    Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

    Коментар


    • #47
      От: 200 коня на LJ70

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      Да посочиш две разлики между руската и американската теория на всъдеходите?
      На първо четене,Руснаците компенсират липсата на мощност с бавни предавки.Американците имат и мощност,и предавки...
      Руснаците ползват чугун при производството на мостове.Американците се отказаха от тази идея преди 40 г и ползват стомана.
      Качествата на материялите е съвсем,съвсем различна тема...
      Относно самата теория на вседеходите,американците спряха да ползват ресьори за окачване преди 20 години...
      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

      Коментар


      • #48
        От: 200 коня на LJ70

        Венци за Трявна си готов, стига да имаш свободно време да работиш !

        Коментар


        • #49
          От: 200 коня на LJ70

          Венцо, немах време да чета всичко, но ако решиш да ползваш МБ мотор, имаме го изиграно. Кеф ти с автоматик, кеф ти без.
          Последно се оказа, че без да пипаме мотора и без тормозене съединителя е готов за Белканто. А беше хубав и здрав но от слабия мотор.
          Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
          Към модераторите-А изтрийте го сега.
          Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

          Коментар


          • #50
            От: 200 коня на LJ70

            На измерване с ролетка BMW мотора влиза "идеално".Единствено има риск вискозата да опре в радиатора,но работата е на кантар.Дори извивката на картера е като на 2ЛТ мотора.
            Днес комисията бяхме:Аз,Вальо,Калаша и Васето,които ме убедиха в следното:
            1.Качвам си резервния двигател (на сегашния му видях сметката)
            2.Започвам напасване на BMW мотора в коша и скоростната кутия на другата 70-ка (използвам я за " донор").

            По този начин хем ще си карам куцата Тойотка,хем проекта ще бъде изпипан.
            След това само прехвърлям двигателя и........

            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            Венцо, немах време да чета всичко, но ако решиш да ползваш МБ мотор, имаме го изиграно. Кеф ти с автоматик, кеф ти без.
            Последно се оказа, че без да пипаме мотора и без тормозене съединителя е готов за Белканто. А беше хубав и здрав но от слабия мотор.
            Вальо, нека пробваме да метнем и БМВ мотор на Пловдивска джипка,
            за МБ мотора пътеката е отъпкана,пък и така ще си мерим............!!
            Зная, че ще всички ще помагате. Утре ще се видя с Руси и дори да ям лабут пак продължавам.
            TOYOTA LJ70 3D Common Rail
            TOYOTA BJ40 3.5D
            Венци 0887551059

            Коментар


            • #51
              От: 200 коня на LJ70

              Точно в 70ка, 6цил. редови е крайно неподходящ варянт както и да го погледнеш !
              За ставането - сигурно е че ще стане, който не е пробвал-той не го е направил, ама после кел файда ...
              При 70ка нямаш възможност да местиш кутията назад, да беше поне 73ка, да преместиш кутията 30см назад и да размениш карданите.
              Тия 200 коня за траял не ти трябват, защото и с 1кз са ти предостатъчни, а за скорост поначало 70ката е неподходяща заради късото междуосие и най-вече заради баланса ... този редови мотор ще застане доста пред предния мост и колата ще побива муцуна, а задницата ще подскача ...

              Помисли си първо за какво ще я ползваш колата и от там тръгни ! Ние с баща ми започнахме да правиме джипка и после видяхме за какво ще ни трябва и все пак ние имахме огромния плюс че масовото отношението преден-заден мост винаги е било в полза на задния. И в крайна сметка след множество доработки стигаш до идеята че 230см междуосие са неподходящи за скоростна бегачка, колкото ниско и назад да ти е центъра на тежестта ...
              [img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]

              Коментар


              • #52
                От: 200 коня на LJ70

                Първоначално публикуван от tZv3t0zAr Преглед на мнение
                Точно в 70ка,който не е пробвал-той не го е направил,
                Щом са много ,дай поне един с БМВ мотор, та да не се мъча.
                За местене на кутия и......кардани-от къде видя ,че ще ги местя.
                МУЦУНКАТА така или иначе се забива и ще е така.
                Чети предните постове.
                Колата съм я карал и пак ще я карам, независимо от двигателя.

                с уважение ....Венци.

                РР. Yaro изтри бая мнения и има за какво.
                TOYOTA LJ70 3D Common Rail
                TOYOTA BJ40 3.5D
                Венци 0887551059

                Коментар


                • #53
                  От: 200 коня на LJ70

                  направо сбърках че ти писах ... чети си през редовете, слагай си мотора при лебедката и си свиркай с недоразумението което ще се получи ...

                  Яро може да ми и изтрие и двата поста
                  [img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]

                  Коментар


                  • #54
                    От: 200 коня на LJ70

                    Офф
                    Първоначално публикуван от venci67 Преглед на мнение
                    .....РР. Yaro изтри бая мнения и има за какво.
                    Ако беше изтрил не "бая" а всички които са плява, темата щеше да си заслужава четенето.
                    Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                    Към модераторите-А изтрийте го сега.
                    Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                    Коментар


                    • #55
                      От: 200 коня на LJ70

                      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                      Офф


                      Ако беше изтрил не "бая" а всички които са плява, темата щеше да си заслужава четенето.
                      Моля, посочи ми кои постове са плява, за да заслужи темата твоето четене. Ако не ти е удобно тук, може и да лично. Давай ги по номера.

                      Коментар


                      • #56
                        От: 200 коня на LJ70

                        Първоначално публикуван от venci67 Преглед на мнение
                        ...
                        2.Започвам напасване на BMW мотора в коша и скоростната кутия на другата 70-ка (използвам я за " донор").
                        По този начин хем ще си карам куцата Тойотка,хем проекта ще бъде изпипан.
                        След това само прехвърлям двигателя и...
                        Не се прави така и ако беше внимателно прочел мненията до сега, включително и изтритите щеше да разбереш защо.
                        Първо се избира и монтира агрегата - двигател, скорости, раздатка към голата рама. След това се избира мястото на мостовете според баланса на машината. След това се работи по окачването и кормилната система.
                        После се взима много малка част от "къщичката" и се прави по изчистената конструкция.
                        Но това е все едно да правиш нов автомобил и трябва да си подготвен за такова предизвикателство.

                        В противен случай темата ще се превърне в "как не трябва да се прави".

                        Коментар


                        • #57
                          От: 200 коня на LJ70

                          Въпрос: по каква причина отхвърлихте идеята на 2.4 турбодизела от Ауди? С леко чипосване, си вади 180 коня, има много приятна крива на въртящия момент и определено е по-къс от баварския. Сещам се за една сериозна причина - трудно се намира читав екземпляр.
                          Ако отговора е много сложен, ще се задоволя и с "не става"
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #58
                            От: 200 коня на LJ70

                            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                            Не се прави така и ако беше внимателно прочел мненията до сега, включително и изтритите щеше да разбереш защо.
                            Първо се избира и монтира агрегата - двигател, скорости, раздатка към голата рама. След това се избира мястото на мостовете според баланса на машината. След това се работи по окачването и кормилната система.
                            После се взима много малка част от "къщичката" и се прави по изчистената конструкция.
                            Но това е все едно да правиш нов автомобил и трябва да си подготвен за такова предизвикателство.

                            В противен случай темата ще се превърне в "как не трябва да се прави".
                            Изтритото мнение в темата е само 1. Може да се възстанови по всяко време.
                            Мисля, че говориш за различни неща в случая, макар и принципно да си прав. Венци няма намерение да прави хибрид, а да насади двигател, като запази всичко останало от колата. Темата е за това. Макар и аз да съм скептичен към БМВ двигателя - предимно защото е дълъг. Цветозар е прав - при 73-ката има мегдан накъде (назад) да се мести мотор, скорости и т.н., както е и при жълтата на Гого Флекса. При 70-тката просто не виждам накъде.

                            Коментар


                            • #59
                              От: 200 коня на LJ70

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              ...
                              Мисля, че говориш за различни неща в случая, макар и принципно да си прав. Венци няма намерение да прави хибрид, а да насади двигател, като запази всичко...
                              Няма как да запази всичко. Окачването отпред трябва да се преработи. Като ще се преработва, преработката на кормилната система и местенето на моста е само на една ръка растояние. По същия начин и местенето на задния мост.
                              Отделно не се споменава въобще с кои скорости ще се работи и от там избор на раздатка и дължина на кардани.
                              Не знам как ще се извади шаблон на фланец и всичко съпътстващо напасването, ако се ползват скоростите от 70-сетката и се работи без да се раздели купето от рамата.

                              Коментар


                              • #60
                                От: 200 коня на LJ70

                                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                                Въпрос: по каква причина отхвърлихте идеята на 2.4 турбодизела от Ауди? С леко чипосване, си вади 180 коня, има много приятна крива на въртящия момент и определено е по-къс от баварския. Сещам се за една сериозна причина - трудно се намира читав екземпляр.
                                Ако отговора е много сложен, ще се задоволя и с "не става"
                                Списъкът на двигатели, които "се отхвърлят" тук може да е дълъг, явно не става дума за това, а просто (например), че може да се набави двигател от БМВ за целта.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X