Здравейте колеги,
...сутрин-трудно палене 5-7 дълги опита въртене и последващо тежко запалване с претрисане на двигателя и дим. през останалата част от деня ,пали от четвърт оборот и така ...получих няколко "полупрофесионални "съвета,че помпата ми е отишла,но не го взех на сериозно и така почти месец. като се позамислих реших,че може би
имам проблем със подгряването на двигателя. замерванията показаха ,че към свещите не се подава напрежение. дали да се насочвам дирекно към "изпушило" реле или е добре да се потърси проблема другаде.
четох тук и там из форума за вариянти с копче на таблото (без реле)натискаш и си броиш... .някой може ли да сподели мнение,има ли тази система сериозни недостатъци и някакви тънкости при реализирането.
благо даря предварително.
...сутрин-трудно палене 5-7 дълги опита въртене и последващо тежко запалване с претрисане на двигателя и дим. през останалата част от деня ,пали от четвърт оборот и така ...получих няколко "полупрофесионални "съвета,че помпата ми е отишла,но не го взех на сериозно и така почти месец. като се позамислих реших,че може би
имам проблем със подгряването на двигателя. замерванията показаха ,че към свещите не се подава напрежение. дали да се насочвам дирекно към "изпушило" реле или е добре да се потърси проблема другаде.
четох тук и там из форума за вариянти с копче на таблото (без реле)натискаш и си броиш... .някой може ли да сподели мнение,има ли тази система сериозни недостатъци и някакви тънкости при реализирането.
благо даря предварително.
Коментар