Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подгряване ЛК70 (2l-t)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Подгряване ЛК70 (2l-t)

    Здравейте колеги,
    ...сутрин-трудно палене 5-7 дълги опита въртене и последващо тежко запалване с претрисане на двигателя и дим. през останалата част от деня ,пали от четвърт оборот и така ...получих няколко "полупрофесионални "съвета,че помпата ми е отишла,но не го взех на сериозно и така почти месец. като се позамислих реших,че може би
    имам проблем със подгряването на двигателя. замерванията показаха ,че към свещите не се подава напрежение. дали да се насочвам дирекно към "изпушило" реле или е добре да се потърси проблема другаде.
    четох тук и там из форума за вариянти с копче на таблото (без реле)натискаш и си броиш... .някой може ли да сподели мнение,има ли тази система сериозни недостатъци и някакви тънкости при реализирането.
    благо даря предварително.
    TЛК 80-4.2ТД
    ТЛК 73-2.4ТД
    ...................

  • #2
    От: Подгряване ЛК70 (2l-t)

    Ако не се чува тракането на релето, по скоро е бушона. Иначе с копче на таблото става, но реле пак си трябва. Тока е към 80-100А.

    Коментар


    • #3
      От: Подгряване ЛК70 (2l-t)

      някои от 2лт имат няква защита и при изгоряла свещ спира да грее , та провери свещите

      Коментар


      • #4
        От: Подгряване ЛК70 (2l-t)

        Първоначално публикуван от Rado__ Преглед на мнение
        някои от 2лт имат няква защита и при изгоряла свещ спира да грее , та провери свещите
        Аз с две такива тойоти съм се занимавал с подгрева и двете бяха така изгори ли свещ подгрева спира но тогава контролната лампа светва едва за секунда или две и загасва тоест това е признака че има проблем . След проверка и подмяна на свещите при едната се оказа че само това е проблема , но моята бивша имаше по задълбочен проблем беше нагоряло релето за допълнителен подгрев някъде по темите бях описал по подробно проблема с нея
        2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
        ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

        Коментар


        • #5
          От: Подгряване ЛК70 (2l-t)

          И при двете Тойоти 70-ка и 60-ка, които съм имал, съм го имал този проблем. Оказа се проблем в електронния блок, които управлява времената на подгряващата система. Тези таймери представляват една метална кутия с платки в нея, и се намира зад жабката. И двете си ги пазя, а подгряването го направих ръчно с бутон, през реле, и свещи с по-висок волтаж. Ако например е 2,4 дизел с 12 волта инсталация, свещите най често са 7 волта, се заменят със същите, но 12 волтови.

          Коментар


          • #6
            От: Подгряване ЛК70 (2l-t)

            Ами и това е вариант но все пак си мисля че е по добре да се опита съживяване на оригиналната схема и при неуспех да последва побългаряването
            2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
            ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

            Коментар


            • #7
              От: Подгряване ЛК70 (2l-t)

              от къде мога да намеря свещи с по-висок волтаж,а и да паснат резбите и дължините им.....доколкото знам,всички по-стари модели на Тойота са с 6в свещи(може и да бъркам)поправете ме ако е така.
              TЛК 80-4.2ТД
              ТЛК 73-2.4ТД
              ...................

              Коментар


              • #8
                От: Подгряване ЛК70 (2l-t)

                Здравейте! При 2l-t Подгревните свещи са 11V. При първоначално включване, към тях отива 12V след което релето подава 6V докато датчик в главата подаде сигнал и ги изключва след достигане на някаква температура.Провери мощните предпазители 80А.Когато някоя свещ окъси той гори.След това е проблем с релето!

                Коментар


                • #9
                  От: Подгряване ЛК70 (2l-t)

                  При 2l-t подгревните свещи могат да бъдат 6, 7 или 11 волта.
                  В каталозите на повечето марки свещи има информация за форма, размери, и други данни за различните видове, и типове свещи. След като от някой каталог си намериш каталожния номер на твоята свещ, има таблица за съвместимост между различните производители.
                  И след като знаеш всички размери, данни и номера на свещите, обикаляш по магазините и искаш да речем БОШ №хххх, ако няма НЖК №хххх, и т.н.

                  Ако не намериш каталог и таблица за съвместимост/взаимозаменяемост довечера мога да ги кача.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Подгряване ЛК70 (2l-t)

                    Първоначално публикуван от veilside Преглед на мнение
                    от къде мога да намеря свещи с по-висок волтаж,а и да паснат резбите и дължините им.....доколкото знам,всички по-стари модели на Тойота са с 6в свещи(може и да бъркам)поправете ме ако е така.
                    Тука има търсачка по модел и година:http://www.ngksparkplugs.com/

                    Коментар


                    • #11
                      От: Подгряване ЛК70 (2l-t)

                      Здрасти veilside!Каталога на Denso Glow Plugs с напреженията за всеки модел можеш да свалиш оттука:
                      http://www.denso-europe.com/uploads/..._cat_09-10.pdf

                      Прикачени файлове
                      Последно редактирано от metotem; 15-12-10, 04:08. Причина: невалиден линк
                      1999 4Runner 3RZ/ 4Runner 1KZT/ 4Runner 5VZ

                      Коментар


                      • #12
                        От: Подгряване ЛК70 (2l-t)

                        Да попитам нормално ли е, на lj70/2l-t при студен мотор, лампата на подгрева да светва за не повече от 2-3 сек след което релето започва да чука периодично на къси интервали. Това се получи след смяна на свещите с нови на HKT. За тази марка ми казаха че не били стока много. Някой имал ли е такъв проблем и дали това е проблем?

                        Коментар


                        • #13
                          От: Подгряване ЛК70 (2l-t)

                          Нормално е. Най-вероятно това да става заради друг волтаж на новите свещи. Доколкото аз знам на ТЛК 70 до '89г. свещите са 6 волта, а след '89 са 11. Лично на мен ми бяха сложили 11в. и пак палеше, макар че преживях няколко "ситуации" тип "Тойота да не пали???", но след смяна с 6 волта работата "заспа" въпреки калпавия акумулатор. Лампата за подгрева не я гледам изобщо,а чакам да ми чукне релето и тогава паля. Ако времето е по-топло релето няколко пъти "пречуква" но няма проблеми и пали на четвърт. Най-вероятно и Цанко е прав и има и 12 волта, но аз не знам на коя модификация се слагат.
                          Toyota Yaris 1,4D-4D 0889/
                          MB W124 200TE 801-
                          TLC LJ70 2,4TD 364

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X