Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Окачвания при ТЛК - пружинно, ресьорно, други, +/-

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Окачвания при ТЛК - пружинно, ресьорно, други, +/-

    Ами най показателен пример в такъв случай ще е сравнението на ТЛК-то на Фулдата която е light duty с един екземпляр ТЛК 70 серия heavy duty,или ако има някой по близо до центъра на БГ с подобна тежка версия на модела,аз ще дойда с моита лекичката,мисля че ще е достоен заместник на тази на Митко,макар че нямам боди лифт,щото 32" -33" не ми опират и ще си намерим една рампа.
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

    Коментар


    • #17
      От: Окачвания при ТЛК - пружинно, ресьорно, други, +/-

      Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
      Ами най показателен пример в такъв случай ще е сравнението на ТЛК-то на Фулдата която е light duty с един екземпляр ТЛК 70 серия heavy duty,или ако има някой по близо до центъра на БГ с подобна тежка версия на модела,аз ще дойда с моита лекичката,мисля че ще е достоен заместник на тази на Митко,макар че нямам боди лифт,щото 32" -33" не ми опират и ще си намерим една рампа.
      А каква е целта на меренето?
      Кои са двете тези?
      И какво общо има ТНТМ окачването на някой си?

      За "+" и "-" на двата типа окачване са изписани мегабайти само в този форум.
      Съответно накрая пак се стига до липсата на пълно щастие.

      Коментар


      • #18
        От: Окачвания при ТЛК - пружинно, ресьорно, други, +/-

        Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
        Ами най показателен пример в такъв случай ще е сравнението на ТЛК-то на Фулдата която е light duty с един екземпляр ТЛК 70 серия heavy duty,или ако има някой по близо до центъра на БГ с подобна тежка версия на модела,аз ще дойда с моита лекичката,мисля че ще е достоен заместник на тази на Митко,макар че нямам боди лифт,щото 32" -33" не ми опират и ще си намерим една рампа.
        Аз не виждам смисъл в предложението. Както е писал Румбата отгоре - какво сравняваме?
        Защото на колата на Фулдата или на моята са закачени едни агрегати с едни килограми и т.н. На ресьорната 70-тка тотално други (и килограми).
        Първоначалната ми теза, заради която тръгна тази дискусия от темата с 1КЗ-та и зад която стоя е, че стандартно или лифт ресьорно окачване при 7-ма серия на ЛР прави по-добри ходове от стандартно или лифт пружинно окачване на пружинна 70-тка.

        Коментар


        • #19
          От: Окачвания при ТЛК - пружинно, ресьорно, други, +/-

          Е аз съм с 35/12.5 и не ми опира никъде. За мен правилното окачване за тежка експлоатация е ресорното-можеш да си счупиш зъбите във волана на някоя дупка, но и да му качиш 2 тона. При малко по скоростно каране пружинното. При състезания, "къстъм" окачване
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #20
            От: Окачвания при ТЛК - пружинно, ресьорно, други, +/-

            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
            Е аз съм с 35/12.5 и не ми опира никъде. За мен правилното окачване за тежка експлоатация е ресорното-можеш да си счупиш зъбите във волана на някоя дупка, но и да му качиш 2 тона. При малко по скоростно каране пружинното. При състезания, "къстъм" окачване
            Спор няма,ресьорните товарят много,но ако ще се модифицира за максимални ходове и експлоатация в екстрем 4 линково с унибали,койловъри и модификациите на тази основа,за стандартни машини може и да е по добър ресьора,само че колко от нас ги карат стандартни е другия въпрос....
            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

            Коментар


            • #21
              От: Окачвания при ТЛК - пружинно, ресьорно, други, +/-

              Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
              ...
              за стандартни машини може и да е по добър ресьора...
              Аз не съм казал че е по добър. Имам против че "няма ходове", ако сравняваме две машини с приблизително еднаква между-колесна база и стандартно окачване.
              Има си, даже може да се окажат и по добри. Но, това е някакво предимство. Също дава и по голяма надеждност при тежка експлоатация. Може и да деяни повече, ако използваме джипа да го товариме, примерно с тухли и цимент.
              За сметка на това останалото са недостаъци (много се е писало по въпроса).
              Прави ли се безкомпромисна, скоростна, или траялна машина, ресьора няма място.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X