Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Окачвания при ТЛК - пружинно, ресьорно, други, +/-

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Окачвания при ТЛК - пружинно, ресьорно, други, +/-

    Темата произлиза оттук:
    Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация


    Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
    Белята много правилно е разяснил сюжета на тоя филм. Според мен не си струва занимавката. Ако искаш нещо по мощно направо си търси ресорна с 4.2.
    Ама реално погледнато 4,2 ТД(1HZT) не е много по мощен от 3.0TD(1KZ-TE),но за сметка на това пък е много по тежък и още по скъп за обслужване и не на последно място е голям консуматор на дизел,ресйорите и те са адски тежки,и с оргиналните почти няма ходове,иска си пружинно окачване и подобаващ лифт.
    Апък аз си мисля за два моста от 80 серия с двата блокажа и монтирани на късата база с 1 КЗ-Т мотор
    Последно редактирано от Yaro; 16-11-10, 08:09.
    LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
    Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

  • #2
    От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

    Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
    Ама реално погледнато 4,2 ТД(1HZT) не е много по мощен от 3.0TD(1KZ-TE),но за сметка на това пък е много по тежък и още по скъп за обслужване и не на последно място е голям консуматор на дизел,ресйорите и те са адски тежки,и с оргиналните почти няма ходове,иска си пружинно окачване и подобаващ лифт.
    Апък аз си мисля за два моста от 80 серия с двата блокажа и монтирани на късата база с 1 КЗ-Т мотор
    Само относно тежината и ходовете на ресьорите не съм много съгласен.
    Пушките и като сложим панхардите, стабилизаторите и не се знае кое колко.
    И за липсата на ходове е някаква легенда. По принцип дават по добри ходове от всички заводски схеми. Може би само някой Дефендър да се опре.
    Иначе, има други проблеми с тях.
    Гледам съм забравил пружините. С тях може комплекта даже и да излезе по тежък.
    Последно редактирано от Аndro 160; 31-10-10, 19:50.

    Коментар


    • #3
      От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

      Относно окачването - най-добри ходове на квадратния фар се постигат със стандартни пружини (по възможност ползвани) и амортисьори от 80-та серия, след малко ще кача и снимки за да видите за какво става дума.
      Последно редактирано от Yaro; 16-11-10, 08:11. Причина: Разделяне на публикациите в две отделни теми.

      Коментар


      • #4
        От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

        Яро,D4D мотора е по нов и по динамичен спор няма,но 1КЗт също е доста добър,относно ресйорите мисля че грешите,за да няма спор ще претегля 4 ресйора и елементите от пружинно окачване да видите че Ресйорите са поне два пъти по тежки,а малко като се понапънат и се трошат,при това редовно, имам едни приятелчета с болни глави Фронтераджии,абонирани са при мене,писна ми да им сменям ресйорите,мислим да слагаме 4 линково да решим проблема, поне така се реши на едно Паджеро,което ги ломеше и то,няма изобщо сравнение с ходовете от преди с ресйорно окачване,освен че се увеличиха ходовете,стана мекичко и возията му се подобри.Пружини правим в с.Крън,там изчисляват пружината според теглото на джипа,много е важно пружината да е добра,щото от 80 серия като сложиш на 70-та и става дърво,тежеста не отговаря и няма и гъвкавост от там и ходовете са малки,инак са 3".Все пак истината за големи ходове е в комбинацията от пружина и амортесйор-койлоувър.
        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

        Коментар


        • #5
          От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

          Примерите с машини на незевисимо окачване отпред ги остави. Виж за какво става става въпрос при ресьорните Тойоти и Патрули. Но, ако ще говорим на тая тема да се прехвърлим в "окачванията..."
          Иначе, и аз съм на мнение, че системата комън рейл е истината. Двигателите с ГНП от разпределителен тип и микропроцесорно управление, се оказаха глух клон в развитието на автомобилите.

          Коментар


          • #6
            От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

            Първоначално публикуван от belata
            Яро,D4D мотора е по нов и по динамичен спор няма,но 1КЗт също е доста добър,относно ресйорите мисля че грешите,за да няма спор ще претегля 4 ресйора и елементите от пружинно окачване да видите че Ресйорите са поне два пъти по тежки,а малко като се понапънат и се трошат,при това редовно, имам едни приятелчета с болни глави Фронтераджии,абонирани са при мене,писна ми да им сменям ресйорите,мислим да слагаме 4 линково да решим проблема, поне така се реши на едно Паджеро,което ги ломеше и то,няма изобщо сравнение с ходовете от преди с ресйорно окачване,освен че се увеличиха ходовете,стана мекичко и возията му се подобри.Пружини правим в с.Крън,там изчисляват пружината според теглото на джипа,много е важно пружината да е добра,щото от 80 серия като сложиш на 70-та и става дърво,тежеста не отговаря и няма и гъвкавост от там и ходовете са малки,инак са 3".Все пак истината за големи ходове е в комбинацията от пружина и амортесйор-койлоувър.
            Аз не казвам, че 1KZ е лош, просто моя е доста по-икономичен, върви повече и проблеми с температурата няма независимо от издевателствата.
            Относно ресьорите, говориш несериозни неща, да не кажа нещо по-силно. Нямам представа от какво са направени ресьорите на Фронтера, но искам да видя от какво и как е счупен ресьор на ТЛК, камо ли афтър-маркет такъв, например на TJM, Dobinsons или OME, които са с по 6,7 листа отзад?... Пак ще ти кажа - в стандартна комплектация при Ленд Крузър, ресьора прави по-добър ход от пружината. И с лифт окачване също. Погледни темата на Цанко за 60-тката и ще коментираме.

            Крънските пружини не мога да коментирам, защото нямам опит с тях. Оt това, което зная е, че не изчисляват пружината спрямо теглото на колата (curb weight/ wheel load) както се прави обикновено, а ти правят просто (сравнително) копие на пружината, която им занесеш. Може и да бъркам.

            А за пружините от 80-та серия - в голяма грешка си, но не убеждавам никой.
            Едни от най-добрите ходове на 70-тка, които съм виждал тук са на Фулдата, с пружини от 80 и trailmaster амортисьори...
            В допълнение, снимките отдолу са на 72-ка, 3L мотор, Simex 35", незначителен боди лифт (заради гумите) и ползвани пружини и амортисьори (съответно предни и задни) от 80. Оставям на теб преценката за хода.



            Коментар


            • #7
              От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

              90см ход, голям ли е за ресорно окачване?

              Коментар


              • #8
                От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

                Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                90см ход, голям ли е за ресорно окачване?...

                Това се опитвах и аз да кажа по-горе. Същата база, но на пружина (например горе-долу 80-тката) няма никакъв шанс да изкара този ход с подмяна на пружини, както е при теб, без никакво друго преправяне (носачи и т.н.).

                Коментар


                • #9
                  От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

                  Чудно защо ресьорите не са популярни при Рок-краулинга и в Траялните концепции щом вадят такива завидни ходове
                  LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                  Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20100725153603_011.JPG
Прегледи:1
Размер:106.6 КБ
ID:5228892

                    И това е мааааалко по различно от пружинно окачване. А рокаджийте пък съвсем нищо общо няма. Незнам как изобщо ги сравняваш.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

                      Всъщност има нешо приличащо на половин ресиор.
                      Не ги разбирам, но за какво служи ?

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:jared%20028.jpg
Прегледи:1
Размер:74.9 КБ
ID:5228894

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:new%20114.jpg
Прегледи:1
Размер:79.2 КБ
ID:5228896

                      Коментар


                      • #12
                        От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:harry%20022.jpg
Прегледи:1
Размер:83.1 КБ
ID:5228897

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:harry%20050.jpg
Прегледи:1
Размер:90.8 КБ
ID:5228898

                        Снимките съм ги взел от тук:
                        http://www.shoumatoff.com/~jeremiah/crawlers.html

                        Коментар


                        • #13
                          От: Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация

                          Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                          Чудно защо ресьорите не са популярни при Рок-краулинга и в Траялните концепции щом вадят такива завидни ходове
                          А пък при луноходите съвсем. Хайде да не обръщаме технически теми в градски легенди. Ресьорното както и пружинното окачване се обсъждат като щатни (заводски) такива. Дори и лифт окачването (до 2 инча) попада в тази категория. Не съм видял машина подготвена за пълзене по скали или за траял със заводско очакване. Там обикновено решенията са в цифра и три нули на колело.

                          Забележката на Венци Малкия е твърде основателна, темата беше за съвсем друго.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Окачвания при ТЛК - пружинно, ресьорно, други, +/-

                            На 70-ката по-горе/37 номер/просто са заменени амовете и пружините със стандартни такива от 80-ка /2-ра ръка/ и друго не е пипано...правилно ли съм разбрал?
                            0899 шест5313нула
                            За всекиго по нещо

                            Коментар


                            • #15
                              От: Окачвания при ТЛК - пружинно, ресьорно, други, +/-

                              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                              На 70-ката по-горе/37 номер/просто са заменени амовете и пружините със стандартни такива от 80-ка /2-ра ръка/ и друго не е пипано...правилно ли съм разбрал?
                              И боди лифт, кастор, щанги и т.н. (стандартните промени при смяна, без боди лифта).

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X