Темата произлиза оттук:
Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация
Ама реално погледнато 4,2 ТД(1HZT) не е много по мощен от 3.0TD(1KZ-TE),но за сметка на това пък е много по тежък и още по скъп за обслужване и не на последно място е голям консуматор на дизел,ресйорите и те са адски тежки,и с оргиналните почти няма ходове,иска си пружинно окачване и подобаващ лифт.
Апък аз си мисля за два моста от 80 серия с двата блокажа и монтирани на късата база с 1 КЗ-Т мотор
Toyota LJ 70 2lt- присаждане на 1kzt, въпроси, информация
Първоначално публикуван от Джамбазов
Преглед на мнение
Апък аз си мисля за два моста от 80 серия с двата блокажа и монтирани на късата база с 1 КЗ-Т мотор


Хайде да не обръщаме технически теми в градски легенди. Ресьорното както и пружинното окачване се обсъждат като щатни (заводски) такива. Дори и лифт окачването (до 2 инча) попада в тази категория. Не съм видял машина подготвена за пълзене по скали или за траял със заводско очакване. Там обикновено решенията са в цифра и три нули на колело.
Коментар