Обява

Свий
Няма добавени обяви.

лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

    Андро, ще се радваме да споделиш, още по-добре със снимки.
    Пацо, много си я занемарил бре...

    Коментар


    • #17
      От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
      Андро, ще се радваме да споделиш, още по-добре със снимки.
      Пацо, много си я занемарил бре...
      Андро да каже занемарена ли е-вчера я е поразтрил малко?Ама кат върви, и като нямам друго возило а днес, а утре...и така трета година...
      Има и още за доизкусуряване-семеринги на полуоските на предния мост,семеринги на сферите,с вкл. на габаритите светват направо фаровете(като я купих имаше само габарити),предния капак е за пребоядисване...друго не се сещам на първо четене-все маловажни и несъществени нещица-инак е "пуканка", както казват авто-джамбазите
      много автомати-слаби резултати!

      Коментар


      • #18
        От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

        Тойотката наистина е много добра. За да и измеря налягането на турбината трябваше да я покарам малко и останах изненадан колко добре върви с "куция" по принцип мотор 2LT. Доста дизелови джипки съм карал и на тая база мога да кажа, че в стандартна комплектация изобщо не и липсва мощност.
        Резултата от измерването е макс 0,9 Аtm. Трасето - по "Пушкин" от околовръсното към Бояна, с макс педал на газта, първо 3-та до към 3000 об. и после 4-та.
        После измерих компресията - цяло удоволствие е да мериш компресия на този мотор, където всичко става бързо и лесно. Резултат 30Atm. на всички цилиндри, което е още един много добър показател за двигателя.
        Сега съм свалил помпата и тук с Пламен имаме една дилема: да се сменят ли всички уплътнения, или само уплътненията на капака на авансатора от където видимо е текло!? Ако се сменят всички уплътнения ще се разбутат настройките на помпата и после трябва да се стендова, докато смяната на уплътненията на авансатора са елементарни и нищо не се "разбутва". Като се има в предвид, че работата на помпата е перфектна и теча в голяма степен е локализиран само около авансатора, Пламен реши да рискува и се разбрахме да сменя само уплътненията на авансатора. Разбирам го много добре предвид това, че помпата е "сърцето" на двигателя и , че от заводските настройки по добро няма.
        Свалих и горната помпа на съединителя и утре ще се види със смяна на уплътнения ще се реши ли проблема със теча.
        Ще гледам утре да пусна снимки със смяната на уплътненията на ГНП-то, щото там като станат на по 20-сетина години протичат масово и ще бъде интересно за колегите.

        Коментар


        • #19
          От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Тойотката наистина е много добра. За да и измеря налягането на турбината трябваше да я покарам малко и останах изненадан колко добре върви с "куция" по принцип мотор 2LT. Доста дизелови джипки съм карал и на тая база мога да кажа, че в стандартна комплектация изобщо не и липсва мощност.
          Резултата от измерването е макс 0,9 Аtm. Трасето - по "Пушкин" от околовръсното към Бояна, с макс педал на газта, първо 3-та до към 3000 об. и после 4-та.
          После измерих компресията - цяло удоволствие е да мериш компресия на този мотор, където всичко става бързо и лесно. Резултат 30Atm. на всички цилиндри, което е още един много добър показател за двигателя.
          Сега съм свалил помпата и тук с Пламен имаме една дилема: да се сменят ли всички уплътнения, или само уплътненията на капака на авансатора от където видимо е текло!? Ако се сменят всички уплътнения ще се разбутат настройките на помпата и после трябва да се стендова, докато смяната на уплътненията на авансатора са елементарни и нищо не се "разбутва". Като се има в предвид, че работата на помпата е перфектна и теча в голяма степен е локализиран само около авансатора, Пламен реши да рискува и се разбрахме да сменя само уплътненията на авансатора. Разбирам го много добре предвид това, че помпата е "сърцето" на двигателя и , че от заводските настройки по добро няма.
          Свалих и горната помпа на съединителя и утре ще се види със смяна на уплътнения ще се реши ли проблема със теча.
          Ще гледам утре да пусна снимки със смяната на уплътненията на ГНП-то, щото там като станат на по 20-сетина години протичат масово и ще бъде интересно за колегите.
          Парен каша духа!Та и аз така-с "майстори-дизелджии"!Надали някой е брал по-големи ядове от мен и то с елементарната редова помпа на Мерцедес-123!Оттогава се убедих колко много са некадърниците, които се захващат смело и безотговорно с ремонт на ГНП-то!Мога да изброя такЪви некадърници от почти цялата страна, както и доказани(уж)сервизи!
          Затова реших не да рискувам, а да не рискувам,Андро!
          Упс-забравих да ти кажа, Андро да смениш лагера на опъващата ролка на ремъка на хидравликата на кормилната кутия, ако не ти хареса нещо, че стои доста ниско...снимай и друго, ако ти се занимава, ок?
          Последно редактирано от mbenz; 10-01-12, 20:00. Причина: допълнение
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #20
            От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

            OK.

            Коментар


            • #21
              От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
              Парен каша духа!Та и аз така-с "майстори-дизелджии"!Надали някой е брал по-големи ядове от мен и то с елементарната редова помпа на Мерцедес-123!Оттогава се убедих колко много са некадърниците, които се захващат смело и безотговорно с ремонт на ГНП-то!Мога да изброя такЪви некадърници от почти цялата страна, както и доказани(уж)сервизи!
              Затова реших не да рискувам, а да не рискувам,Андро!
              Упс-забравих да ти кажа, Андро да смениш лагера на опъващата ролка на ремъка на хидравликата на кормилната кутия, ако не ти хареса нещо, че стои доста ниско...снимай и друго, ако ти се занимава, ок?
              Колега така и така си смъкнал помпата занеси я дати я погледнат ,преди ти бях писал къде и аз го имах същия проблем с теча на нафта . Не искам да правя реклама на никого но съм много доволен от ремонта на моята помпа.
              Не всичко,което е с две БУЗИ ,е лице !
              ТЕЛ. нула88седем7шест4дведве8

              Коментар


              • #22
                От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

                Първоначално публикуван от nvelikov Преглед на мнение
                Колега така и така си смъкнал помпата занеси я дати я погледнат ,преди ти бях писал къде и аз го имах същия проблем с теча на нафта . Не искам да правя реклама на никого но съм много доволен от ремонта на моята помпа.
                Да-помня, че ми писа и даде съвет, за което благодаря, но след години ядове за елементарни неща се нагледах на "майстори" гледащи авторитетно,надменно и компетентно, и които не са прочели и една книга-не само дизелджии, разбира се!Вярвам само на Иван от гара Яна, ама като съм без кола как да обикалям нагоре-надолу?Андро ми предложи да закара помпата до Иван, но щеше да е готова кой-знае кога, а колата ми трябва,а и нямам други оплаквания освен теча.Ако пак протече тогава ще я закарам на Иван, но съм оптимист, че няма да се случи-шЪ видим и ще пиша!

                М/у другото кога ще е готово добичето...?
                много автомати-слаби резултати!

                Коментар


                • #23
                  От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

                  Добичето преди малко му чух гласеца и ми хареса.
                  Пускам обещаните снимки и по късно ще обяснявам, че ми е слаб нета:
                  Прикачени файлове

                  Коментар


                  • #24
                    От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

                    За отбелязване мога да кажа следното:
                    Доста разглобяване има до като се стигне до ремъка и след това до помпата. Над и около помпата има маркучи и маркученца, които после трябва да си отидат по местата и трябва да се внимава. За центровката на тоя мотор няма информация в дата-та и добре че имам друга литература. Ремъка на тоя мотор е с 130 зъба и две ролки, а на другата модификация 131 и една ролка. Белезите на РВ и ГНП -то на тоя мотор са много мижави и там също трябва да се внимава. Конструкцията на крепежа на помпата е такава, че позволява демонтаж и монтаж без да се разбутва центровката. Друго важно не се сещам.
                    Утре няма да се правя на фотограф и ще гледам да се отхвърля работа, а сега ....

                    Коментар


                    • #25
                      От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Добичето преди малко му чух гласеца и ми хареса.
                      Пускам обещаните снимки и по късно ще обяснявам, че ми е слаб нета:
                      Бре, бре, бре кВи убави снимки-браво!
                      Сега остава какво...помпата на съединителя, теча от маслената магистрала на турбината и разни други от списъка, че ги забравих-около 11 точки ли бяха...или повече...?
                      много автомати-слаби резултати!

                      Коментар


                      • #26
                        От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

                        Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                        Да-помня, че ми писа и даде съвет, за което благодаря, но след години ядове за елементарни неща се нагледах на "майстори" гледащи авторитетно,надменно и компетентно, и които не са прочели и една книга-не само дизелджии, разбира се!Вярвам само на Иван от гара Яна, ама като съм без кола как да обикалям нагоре-надолу?Андро ми предложи да закара помпата до Иван, но щеше да е готова кой-знае кога, а колата ми трябва,а и нямам други оплаквания освен теча.Ако пак протече тогава ще я закарам на Иван, но съм оптимист, че няма да се случи-шЪ видим и ще пиша!

                        М/у другото кога ще е готово добичето...?
                        Още малко ми остана , трябва да събера салона че съм го разхвърлял целия , вземах седалки ,парно мокети и сега имам общо взето всичко .Но искам да го обработя от вътре с боди 910 , да му метна една шумо изолация на пода , калниците и във вратите ,наметилсам я на 13 мм. пеногума . И чак тогава ще събера салона . Но в момента е доста СТУД на вън и чесно неми се бачка на студ. А несъм и зорлия ,по скоро мераклия . Имам и др.кола която си карам в момента .
                        Сори за намесата , ама е с добро .Така или иначе си съборил помпата , според мен трябваше да я отремонтираш , за да не правиш упражнението два пъти. А относно /майсторите/ си абсолютно прав.
                        И понеже е тъка много рядко се осмелявам да препоръчам някой и то особенно на непознат сори но все още несе познаваме . На драго сърце бихме могли да пием по бира някой ден и да се запознаем.

                        Ники
                        Не всичко,което е с две БУЗИ ,е лице !
                        ТЕЛ. нула88седем7шест4дведве8

                        Коментар


                        • #27
                          От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          За отбелязване мога да кажа следното:
                          Доста разглобяване има до като се стигне до ремъка и след това до помпата. Над и около помпата има маркучи и маркученца, които после трябва да си отидат по местата и трябва да се внимава. За центровката на тоя мотор няма информация в дата-та и добре че имам друга литература. Ремъка на тоя мотор е с 130 зъба и две ролки, а на другата модификация 131 и една ролка. Белезите на РВ и ГНП -то на тоя мотор са много мижави и там също трябва да се внимава. Конструкцията на крепежа на помпата е такава, че позволява демонтаж и монтаж без да се разбутва центровката. Друго важно не се сещам.
                          Утре няма да се правя на фотограф и ще гледам да се отхвърля работа, а сега ....
                          Хубава работа Андрйо , супер е , вярно доста неща се свалят ,радиатори маски и прочие ,но пък става широко и удобно за работа .
                          Пожелавам ти успех , и успешна нова година .
                          Не всичко,което е с две БУЗИ ,е лице !
                          ТЕЛ. нула88седем7шест4дведве8

                          Коментар


                          • #28
                            От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

                            След ремонтите и изминати 300км. силно се надявам темата да е приключена!
                            Засега не се наблюдават течове.Направи ми впечатление, че преди когато помпата течеше при рязко подаване на газ ауспуха изхвърляше голямо кълбо определено син дим(като от масло), а сега не се наблюдава нещо подобно, и като цяло чаденето, което се беше усилило в последно време изчезна...?
                            много автомати-слаби резултати!

                            Коментар


                            • #29
                              От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

                              Не е лошо и аз да я огледам отдолу. Може събота, или неделя, може да се използва момента и да се гресира. Обади се,
                              Поздрави!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X