Обява

Свий
Няма добавени обяви.

лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

    Добро утро и здравейте!
    Откакто имам добичето имаше омасляване м/у двигателя и скор. кутия,но отскоро капва и по някоя капка моторно масло.Питането ми е това от семеринг на коляновия вал ли е и няма ли да ливне рязко по някое време?Предполагам,че в движение,когато налягането на маслото се повиши теча ще е по-силен?Също така голяма разправия ли е отстраняването на проблема?
    Хубав ден!
    много автомати-слаби резултати!

  • #2
    От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

    Ами, то друго почти няма какво да е. Може и от ск. кутия, да сълзи. Тъкмо ще видиш и съединителя как е.
    Иначе някои си карат така докато пробуксува и замирише.

    Коментар


    • #3
      От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
      Ами, то друго почти няма какво да е. Може и от ск. кутия, да сълзи. Тъкмо ще видиш и съединителя как е.
      Иначе някои си карат така докато пробуксува и замирише.
      Съединителя го сменявах комплект преди има-няма 4000км.
      много автомати-слаби резултати!

      Коментар


      • #4
        От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

        Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
        Съединителя го сменявах комплект преди има-няма 4000км.
        А защо не смени и семерингите???

        Коментар


        • #5
          От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

          На този семеринг няма налягане на масло така че не се притеснявай да изхвърли маслото изведнъж.Но е добре да се смени след като преди 4000 км си сменял съеденил вероятно е още тогава да е имало следи от омасляване около семеринга но не му е обърнато внимание.
          0885719173-Красимир

          Коментар


          • #6
            От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

            Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнение
            На този семеринг няма налягане на масло така че не се притеснявай да изхвърли маслото изведнъж.Но е добре да се смени след като преди 4000 км си сменял съеденил вероятно е още тогава да е имало следи от омасляване около семеринга но не му е обърнато внимание.
            Ако съм присъствал и съм го видял непременно щях да го сменя...!Що държа винаги да зяпам,ама този път нямах време...
            А възможно ли е да се омасли съединителя от този теч?
            Последно редактирано от mbenz; 19-10-10, 12:06. Причина: допълнение
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #7
              От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
              Ако съм присъствал и съм го видял непременно щях да го сменя...!
              При такава смяна, особено на по-вехт автомобил, семерингите е повече от препоръчително да се сменят. Смяната им е пренебрежимо малка, на фона на съединителя.
              Всеки читав майстор трябва да го знае. Без значение, дали е имало видим теч.

              Коментар


              • #8
                От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                При такава смяна, особено на по-вехт автомобил, семерингите е повече от препоръчително да се сменят. Смяната им е пренебрежимо малка, на фона на съединителя.
                Всеки читав майстор трябва да го знае. Без значение, дали е имало видим теч.
                Много точно казано.Но по някога клиентите не слушат майстора......
                Последно редактирано от meha1971; 19-10-10, 20:14. Причина: правопис
                ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                Коментар


                • #9
                  От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

                  Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                  Ако съм присъствал и съм го видял непременно щях да го сменя...!Що държа винаги да зяпам,ама този път нямах време...
                  А възможно ли е да се омасли съединителя от този теч?
                  Ами то семеринга е зад маховика и затова не са го видели.За омасляване на съеденителя е 50 на 50 има вероятност и да не се омасли защото маховика дели теча на маслото и съеденителя,но ако теча стане по-голям и маховика започне да завихря маслото ще се омасли и съеденителя.
                  0885719173-Красимир

                  Коментар


                  • #10
                    От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

                    Ей ме пак..."интересно" разкритие по темата!Какво се оказа значи:
                    Малко предисловие-през деня паркирам жипката в голям подземен служебен общ гараж."Хоботите"(служ. шофьори) забърквали масло с мляно кафе(?!),постилали картон и се завирали под добичето(зер е високо)и със спринцовка омаслявали м/у картера и скоростите!Напоследък по цяла седмица съм в Русе и в събота оставям служебната кола и си взимам жипката от служ.гараж и в понеделник рано-рано обратната операция.Идвам днес и кво да видя-маслена локва 50 на 50см?!Ама 2-3 черни петънца от масло,а другото-сълза!Обрах с палеца малко-не мирише на трансмисионно...не е и от хидравликата на волана,ами си е прясно моторно масло!Пичовете ги домързяло и изляли 200-300гр. масло отдолу без да го разбъркат с кафе...Закарах колата на канал-пробката на картера не беше затегната добре и оттам е капвало по малко,а м/у скор. кутия и картера е сухо!
                    ТакЪви ми ти работи,значи...!Абе чудих се аз що мине не мине време и ми казват загрижено:абе шефе нещо ти изтича масло от жипката...!
                    ШЪ сЪ затяга дисциплината явно!
                    Последно редактирано от mbenz; 23-10-10, 20:47. Причина: допълнение
                    много автомати-слаби резултати!

                    Коментар


                    • #11
                      От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

                      Моя Нисан когато го купувах имаше същия проблем.Течеше масло между двигателя и скоростите.Да,двигателно масло е!Става въпрос за последната семеринга на коляновия вал.Но понеже все отлагах ремонта за по-натам и така го карах 4 месеца,като разбира се си доливах масло.Филма се оказа много дълъг!Свалят се скоростите за да се добереш до тази семеринга,ако не ти се изважда целия двигател /което е по-лесно/ и заедно с това се сваля и картера.Поне при мен беше така!Успех ти желая!

                      Коментар


                      • #12
                        помпа на съединител и семеринг на колянов вал на ТЛК-70

                        Преди всичко честита Нова Година-здраве и безпроблемни жипки!

                        Да мина на въпроса-от няколко дена забелязах 2-3 тъмни петна на стелката точно под педала на съединителя-явно горна горна помпа(има ли долна?).
                        Също отскоро е започнал да пропуска и семеринга на коляновия вал отпред.Възможно ли е да се омасли ангренажния ремък, който е на 35000км., но май ще е добре да го сменя профилактично?

                        Питането ми е наема ли се някой да оправи проблемите?Предпочитам да не купувам аз частите, но ако някой препоръча къде и от кого да ги купя не е проблем-все още съм в движениеЩе съм благодарен, ако някой знае да каже размера на семеринга.Добичето е ТЛК-70 с 2-ЛТ мотор 86 к.с.

                        Тел. 0889 889 189-Пламен
                        много автомати-слаби резултати!

                        Коментар


                        • #13
                          От: помпа на съединител и семеринг на колянов вал на ТЛК-70

                          Защо не потърсиш Andro 160? 0888 31 96 14

                          Коментар


                          • #14
                            От: лек теч на масло м/у двигател и ск.кутия на 70-ка

                            Ако имаш път насам свиркай , ще бъде обслужена с любов знаеш го
                            2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                            ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                            Коментар


                            • #15
                              От: помпа на съединител и семеринг на колянов вал на ТЛК-70

                              Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                              Защо не потърсиш Andro 160? 0888 31 96 14
                              Най-накрая се наканих и добичето е в бокса при Андро за:
                              -теч на горна помпа на съединителя
                              -теч на преден семеринг(оказа се, че е от капака на картера)
                              -теч на ГНП-то
                              -смяна ангр. ремък и разните лагери на ролки(на 35000км. са ама така и така ще се разглобява)
                              -смяна предни накладки
                              -ръчната не се връща докрай след използване
                              -теч от маслената магистрала на турбината при натоварване
                              -разни други, като промиване на радиатора и блока, измерване на компресия и каквото друго се забележи

                              Ако иска Андро да се изкаже, а може и някоя снимка да пусне, ако не го мързи!
                              много автомати-слаби резултати!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X