За BJ42
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Повдигане на BJ42 - сайтове и информация.
Свий
X
-
От: Колеги,дайте саитове за лифт кит
Колко искаш да я повдигаш? Ако е повече от 5см, май е по-добре ресьорите отгоре и тогава да се търсят подходящи амове. А и финансово е при всички положения по-добре - железата имат едни цени дето е неприятно да се гледат.Първоначално публикуван от mxmanol Преглед на мнениеЗа BJ42Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
-
От: Колеги,дайте саитове за лифт кит
Маноле, пускай такива теми в раздел Тойота, а не в общия.
На въпроса - или пари за готов комплект, или ще се мисли нещо друго с подръчни средства? Коя е посоката.
Ако е за готов кит (комплект) - имаш избор оттук, от UK, от Щатите, от Австралия, откъдето си избереш. 2-3 инча са предостатъчни. Няма смисъл да се местят ресьорите отгоре на моста на тази къса база, с тесни мостове. След това се започва кардани, карета...
Коментар
-
От: Колеги,дайте саитове за лифт кит
Това имах предвид - готовите китове на повечето фирми са до 50-55мм (включително и тези, които мога аз да предложа от RAW4x4) и ресьорите струват едни пари - колкото половин подготвена ВитараПървоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение2-3 инча са предостатъчни. Няма смисъл да се местят ресьорите отгоре на моста на тази къса база, с тесни мостове. След това се започва кардани, карета...
. Ако се шпренгват ресьорите и се подменят само обеците с гресируеми такива, и качествени амортисьори - тогава нещата са значително по-поносими.
Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Колеги,дайте саитове за лифт кит
Значително по-поносими първите 2 месеця, я и толкова... Ресьорите не са евтини като нови, но няма прилика между нов ресьор и шпренгван такъв. Естествено, в такива ситуации получаваш това, за което плащаш...Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение...Ако се шпренгват ресьорите и се подменят само обеците с гресируеми такива, и качествени амортисьори - тогава нещата са значително по-поносими.
Коментар
-
От: Колеги,дайте саитове за лифт кит
Прав си, но аз предупреждавам отдалече за финансовата страна на въпроса, понеже вече имам няколко случая на "бурно недоволство" от хора, които чуват, че цената на окачването им е съизмерима или по-висока от тази, която са платили за автомобила (това е конкретно при ресьорните и донякъде при торсионните - пружините не са толкова скъпи) .Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеЗначително по-поносими първите 2 месеця, я и толкова... Ресьорите не са евтини като нови, но няма прилика между нов ресьор и шпренгван такъв. Естествено, в такива ситуации получаваш това, за което плащаш...Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Повдигане на BJ42 - сайтове и информация.
Аз бих я качил върху мостовете въпреки съпротивата на доста хора. В момента моя скрап е на окачване ОМЕ +3' но има много случай в които му пречат котвите под мостовете. Мисля да го вдигам по някое време. Напиши в нета за SOA китове и виж какви интересни проекти има."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Колеги,дайте саитове за лифт кит
От Англия е най удобно за мен,ама нищо не намирам там.В Щатите има за около 800 долара,ама траспорт,мито.....луда работа.А тука цената е 4500 лева-малко...................ЗОР.Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеМаноле, пускай такива теми в раздел Тойота, а не в общия.
На въпроса - или пари за готов комплект, или ще се мисли нещо друго с подръчни средства? Коя е посоката.
Ако е за готов кит (комплект) - имаш избор оттук, от UK, от Щатите, от Австралия, откъдето си избереш. 2-3 инча са предостатъчни. Няма смисъл да се местят ресьорите отгоре на моста на тази къса база, с тесни мостове. След това се започва кардани, карета...
Коментар
-
От: Колеги,дайте саитове за лифт кит
Аз мога да ти предложа това:Първоначално публикуван от mxmanol Преглед на мнениеОт Англия е най удобно за мен,ама нищо не намирам там.В Щатите има за около 800 долара,ама траспорт,мито.....луда работа.А тука цената е 4500 лева-малко...................ЗОР.
BJ40, 42, 45, 46 SPECIFIC: SWB & LWB (All Variants) 02/74-1985

MODEL: BJ42, FJ40 S.W.B. (35mm Spring Eyes) YEAR: 1980 – 1984

Само уточни варианта и комплектацията.
П.П. Мисля, че ще е доста под 4500.Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...
Коментар
-
От: Повдигане на BJ42 - сайтове и информация.
За съжаление с окачванията на ресорните Тойоти е така. Можеш да си сглобиш твои пакети, на 61цата си ги правих като комбинация на листи на 61ца и на Вранглер. Постигнах задоволителен според мен резултат за ТНТМ окачване. Но сега като Скрапа е на ОМЕ, усетих разликата, която за мен е, че си спестяваш мнооого труд да постигнеш подобен близък резултат. И пак зависи за какво ще се ползва."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Повдигане на BJ42 - сайтове и информация.
Е даде ама тия дето правят окачването нали са сега на мода.Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнениеВсе пак тия дето са я сглобявали нямат вече живи съученици.878940653
Коментар
-
От: Повдигане на BJ42 - сайтове и информация.
....Маноле,тази Тойота е ценна в оригиналния си вид.....
Дори и върни оригиналните гуми и джанти с обръчи....
...лично мнение....
...Със здраве,....да си я караш и преправяш....На бой отиват само старците!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар