Обява

Свий
Няма добавени обяви.

някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

    А може просто да е комбинация от:
    - заминал акумулатор
    - изгорели свещи
    - трето по избор

    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

      И аз съм с този мотор...при смяна на филтрите и маслото започнах да паля след 6-7 оборота...това-онова,докато се изясни,че не е точния горивен филтър,след чиято смяна с точния всичко си дойде на мястото...парадоксално,но факт!!!
      0899 шест5313нула
      За всекиго по нещо

      Коментар


      • #18
        От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

        Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
        И аз съм с този мотор...при смяна на филтрите и маслото започнах да паля след 6-7 оборота...това-онова,докато се изясни,че не е точния горивен филтър,след чиято смяна с точния всичко си дойде на мястото...парадоксално,но факт!!!
        Никак не е парадоксално-и мен филтъра нещо не ми хареса,като го сменявах,ама зимата в студовете нямаше проблеми...
        много автомати-слаби резултати!

        Коментар


        • #19
          От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

          Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
          Не съм,но както писах,когато я купувах беше минус 6 градуса,свещите бяха тотално сдали багажа и палеше от 1/4 оборот!След месец ги смених.
          Колега вече сме говорили по темата в тоя раздел знаеш предполагам че подгрева на тоя дизел при изгаряне дори на една свещ влиза в сервизен режим и спира да функционира това се хваща по времетраенето на контролната лампа Освен това преди да си проверилк всички елементарни неща да се хващаш в мотора и компресиите мисля че прибързваш ! Смени си филтъра провери си свещите с мултицет измери и времето за подгрев мисля че в мануала някуде имаше графика с времето за подгрев при различни околни температури след това опитай с подкачване преди старт (възможно е да дърпа въздух дизел е все пак ) и тогава ако пак има драми мери компресии провери регулировка на клапани и т.н.

          п.с. малко извън темата ама се наложи да си продам мойта тойотка пролетта сега съм в процес на търсене на друга но тя обезателно ще е бензинова миналата зима се разсърдих на дизелите ))
          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

          Коментар


          • #20
            От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

            Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
            Колега вече сме говорили по темата в тоя раздел знаеш предполагам че подгрева на тоя дизел при изгаряне дори на една свещ влиза в сервизен режим и спира да функционира това се хваща по времетраенето на контролната лампа Освен това преди да си проверилк всички елементарни неща да се хващаш в мотора и компресиите мисля че прибързваш ! Смени си филтъра провери си свещите с мултицет измери и времето за подгрев мисля че в мануала някуде имаше графика с времето за подгрев при различни околни температури след това опитай с подкачване преди старт (възможно е да дърпа въздух дизел е все пак ) и тогава ако пак има драми мери компресии провери регулировка на клапани и т.н.

            п.с. малко извън темата ама се наложи да си продам мойта тойотка пролетта сега съм в процес на търсене на друга но тя обезателно ще е бензинова миналата зима се разсърдих на дизелите ))
            Ъ...?!Вкара ме в размисъл са!Не съм вдянал,че при дори само една изгоряла свещ подгрева изчезва-никаква логика не намирам,като конструкторска мисъл!?И с всички изгоряли свещи,и с чисто нови подгрева според контролната лампичка е един и същ,като време!И около минута след стартирането,като приключи последващия подгрев на половината от напрежението релето цъква и стрелката на волтмера на зареждането се качва нагоре с милиметър-демек има товар...
            Днес подкачих 5-6 пъти с помпичката на горивния филтър и определено запали по-лесно,но все пак не както беше преди!
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #21
              От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
              Ъ...?!Вкара ме в размисъл са!Не съм вдянал,че при дори само една изгоряла свещ подгрева изчезва-никаква логика не намирам,като конструкторска мисъл!?И с всички изгоряли свещи,и с чисто нови подгрева според контролната лампичка е един и същ,като време!И около минута след стартирането,като приключи последващия подгрев на половината от напрежението релето цъква и стрелката на волтмера на зареждането се качва нагоре с милиметър-демек има товар...
              Днес подкачих 5-6 пъти с помпичката на горивния филтър и определено запали по-лесно,но все пак не както беше преди!
              Ха аз също не можех да намеря идеята но моята беше така ...две свещи изгоряха през миналата зима и двата пъти подгрева отказва напълно лампата само светва и моментално угасва ! Не казвам че всички са така защото не съм чак толкова наясно с всички модели но моята беше като твоята и се държеше по тоя начин
              2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
              ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

              Коментар


              • #22
                От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

                Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                Колега вече сме говорили по темата в тоя раздел знаеш предполагам че подгрева на тоя дизел при изгаряне дори на една свещ влиза в сервизен режим и спира да функционира това се хваща по времетраенето на контролната лампа Освен това преди да си проверилк всички елементарни неща да се хващаш в мотора и компресиите мисля че прибързваш ! Смени си филтъра провери си свещите с мултицет измери и времето за подгрев мисля че в мануала някуде имаше графика с времето за подгрев при различни околни температури след това опитай с подкачване преди старт (възможно е да дърпа въздух дизел е все пак ) и тогава ако пак има драми мери компресии провери регулировка на клапани и т.н.

                п.с. малко извън темата ама се наложи да си продам мойта тойотка пролетта сега съм в процес на търсене на друга но тя обезателно ще е бензинова миналата зима се разсърдих на дизелите ))
                А недей така, има едни дизели дето палат по бързо и от бензините, горе долу още като видят ключа
                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                Коментар


                • #23
                  От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

                  На моя Патрол зимата му стана трудно с паленето сутрин,проверявах свещите-нищо подгряват ама не достатъчно,проверявам акумолаторите ок!Смених свещите пак проблеми?Накрая с прецизно измерване установихме че акум.от който вземат ток получава прекалено голям пад като подгрява/Патрола е 24 волтов ама е направен да подгрява на 12волта/след като обърнах местата на ак.всико стана ок!Малко след това въпросния умрял ак.просто гръмна по време на една разходка!

                  А за дизелите купих на жената дизелова Нисан Алмера 2000 чист дизел...Пали зиме лете само като си помислиш да сложиш ключа!!
                  driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                  Коментар


                  • #24
                    От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

                    Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
                    А недей така, има едни дизели дето палат по бързо и от бензините, горе долу още като видят ключа
                    Ясно но тука става дума за тея другите .....непалещите
                    2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                    Коментар


                    • #25
                      От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

                      На тези двигатели много често им се случва да протича ГНП-то и съответно смуче въздух и сутрин пали по трудно. Съответно докато се напълни ГНП-то(горивната система) двигателя тресе леко и пуши бяло-сив пушек. Един колега има Toyota 4Runner и се оплакваше от същите болки. След обслижване на ГНП-то (смяна на уплътнения)всичко си дойде на мястото.
                      Audi A6 Avant 4G S-line 313 k.c.
                      Ford Ranger Wildtrak 3.0 TDCI 2008

                      Коментар


                      • #26
                        От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

                        Първоначално публикуван от dosseto Преглед на мнение
                        На тези двигатели много често им се случва да протича ГНП-то и съответно смуче въздух и сутрин пали по трудно. Съответно докато се напълни ГНП-то(горивната система) двигателя тресе леко и пуши бяло-сив пушек. Един колега има Toyota 4Runner и се оплакваше от същите болки. След обслижване на ГНП-то (смяна на уплътнения)всичко си дойде на мястото.
                        М,да-звучи напълно логично!При кого и къде е прегледана колата на колегата?
                        Аз междувременно източих горивния филтър чрез врътката отдолу(не можах да разбера имало ли е вода в него),но оттогава определено има положителен резултат!Надявам се след смяната му нещата да задобреят,че иде зима,а казват,че ще е много люта-на спътниковите снимки ясно се виждало как индианците трескаво събират дърва(има такъв виц)!
                        много автомати-слаби резултати!

                        Коментар


                        • #27
                          От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

                          Ами аз съм от Враца.Тук стана ремонта на ГНП-то.Днес ходихме за риба и действително джипката пали от четвърт и работи доста по меко и стегнато след ремонта. А и колегата го твърди, че е доста доволен от ремонта.
                          Audi A6 Avant 4G S-line 313 k.c.
                          Ford Ranger Wildtrak 3.0 TDCI 2008

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X