Здравейте,
Доскоро беше скука,скука...те Ви сега "разведряване"!
Имам 2 питания към вдяващите и разбиращите:
-от 3-4 месеца мотора някак бързо започна да не пали студен,както беше преди-от четвърт оборот,а след 2-3 чак.Веднъж загрял е ок.Подгряващите свещи ги сменявах в началото на миналата зима-сега не знам на какво дередже са-ще ги проверя,но като купувах колата преди около година и половина подгр. свещи бяха аут,но палеше от раз и на минусови температури.Може ли да се получи голямо износване на мотора за 2-3000км.?!
-днес след,като не бях палил добичето 10 дена запали малко трудно,изхвърли голям черен облак,а като позагря и я настъпих рязко отзад избухна светлосин пушек и смърдеше на изгоряло масло-а,де?!?!Изкарах си акъла!След 5-6 форсирания на място пушека се изчисти и така цял ден без пушлявене...кво ли да е било тВа?Отложено масло по маркучите на турбината...?
Доскоро беше скука,скука...те Ви сега "разведряване"!

Имам 2 питания към вдяващите и разбиращите:
-от 3-4 месеца мотора някак бързо започна да не пали студен,както беше преди-от четвърт оборот,а след 2-3 чак.Веднъж загрял е ок.Подгряващите свещи ги сменявах в началото на миналата зима-сега не знам на какво дередже са-ще ги проверя,но като купувах колата преди около година и половина подгр. свещи бяха аут,но палеше от раз и на минусови температури.Може ли да се получи голямо износване на мотора за 2-3000км.?!
-днес след,като не бях палил добичето 10 дена запали малко трудно,изхвърли голям черен облак,а като позагря и я настъпих рязко отзад избухна светлосин пушек и смърдеше на изгоряло масло-а,де?!?!Изкарах си акъла!След 5-6 форсирания на място пушека се изчисти и така цял ден без пушлявене...кво ли да е било тВа?Отложено масло по маркучите на турбината...?
Коментар