Обява

Свий
Няма добавени обяви.

някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

    Здравейте,
    Доскоро беше скука,скука...те Ви сега "разведряване"!
    Имам 2 питания към вдяващите и разбиращите:
    -от 3-4 месеца мотора някак бързо започна да не пали студен,както беше преди-от четвърт оборот,а след 2-3 чак.Веднъж загрял е ок.Подгряващите свещи ги сменявах в началото на миналата зима-сега не знам на какво дередже са-ще ги проверя,но като купувах колата преди около година и половина подгр. свещи бяха аут,но палеше от раз и на минусови температури.Може ли да се получи голямо износване на мотора за 2-3000км.?!
    -днес след,като не бях палил добичето 10 дена запали малко трудно,изхвърли голям черен облак,а като позагря и я настъпих рязко отзад избухна светлосин пушек и смърдеше на изгоряло масло-а,де?!?!Изкарах си акъла!След 5-6 форсирания на място пушека се изчисти и така цял ден без пушлявене...кво ли да е било тВа?Отложено масло по маркучите на турбината...?
    Последно редактирано от mbenz; 09-10-10, 18:39. Причина: правописна грешка
    много автомати-слаби резултати!

  • #2
    От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

    Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
    Здравейте,
    Доскоро беше скука,скука...те Ви сега "разведряване"!
    ...
    Кога, ако не зимата (сутринта си беше зима) почват проблемите с трудното палене на старите дизели!

    Коментар


    • #3
      От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

      Мери компресията , за това не си купувам дизел дойде ли зима идват проблемите.
      [B]Mercedes Benz w123 [/B]
      [B]Ford Escort xr3 [/B]
      [B]Aro 10 [/B]
      Плачи! Там близо край град София
      стърчи, аз видях, черно бесило,
      и твой един син, Българийо,
      виси на него със страшна сила.
      0896042536

      Коментар


      • #4
        От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Кога, ако не зимата (сутринта си беше зима) почват проблемите с трудното палене на старите дизели!
        То тъй,ама това затруднено палене някак много бързо(почти изведнъж) се появи,и то още докато беше топло!За има-няма десетина дена...?!
        Пропуснах да кажа,че Митко-Фулдата ми регулира клапаните преди десетина хиляди километра(абе кво става с него?).
        много автомати-слаби резултати!

        Коментар


        • #5
          От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

          Първоначално публикуван от Ivan_Botevgrad Преглед на мнение
          Мери компресията , за това не си купувам дизел дойде ли зима идват проблемите.
          Читавия дизел студът не го плаши-миналата зима с 3 подгрявания запалих на минус 28С във Врачанския Балкан през най-студената нощ!
          Но при устойчивата тенденция дизела да става все по-скъп от бензина,а имайки предвид и по-честата смяна на масло,и филтри на "печката" занапред,и аз не бих си купил дизел!
          Последно редактирано от mbenz; 09-10-10, 19:05. Причина: допълнение
          много автомати-слаби резултати!

          Коментар


          • #6
            От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

            Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
            То тъй,ама това затруднено палене някак много бързо(почти изведнъж) се появи,и то още докато беше топло!За има-няма десетина дена...
            Да не ти е бил празен резервоара, че на празен помпата по бавно подкачва?

            Коментар


            • #7
              От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Да не ти е бил празен резервоара, че на празен помпата по бавно подкачва?
              Не-никога не държа резервоар под 1/4 от обема му.
              Надявам се да има някой затегнал клапан,та ще проверя клапани,после мерене на компресия и ще пиша кво-що се е оказало,ама кога ли ще остане време,като само събота и неделя се прибирам,а занапред и по-рядко ще е...
              М/у другото акумулатора(на 18 месеца,82Ач)за девет дена беше поизпрегнал,та едвам развърташе,ама запалих,де...май е пътник...?
              много автомати-слаби резултати!

              Коментар


              • #8
                От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

                Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                Не-никога не държа резервоар под 1/4 от обема му.
                Надявам се да има някой затегнал клапан,та ще проверя клапани,после мерене на компресия и ще пиша кво-що се е оказало,ама кога ли ще остане време,като само събота и неделя се прибирам,а занапред и по-рядко ще е...
                М/у другото акумулатора(на 18 месеца,82Ач)за девет дена беше поизпрегнал,та едвам развърташе,ама запалих,де...май е пътник...?
                Клапаните ги хваща компресомера, а и едва ли е от тях щом си работи и върви нормално.
                Може да смуче по малко въздух от някъде и да празни помпата. После иска повечко въртене докато напълни. Пробвай предварително да подкачиш с ръчната помпа.
                Другото сам си го казал - слаб акумолатор.

                Коментар


                • #9
                  От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

                  Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                  Клапаните ги хваща компресомера, а и едва ли е от тях щом си работи и върви нормално.
                  Може да смуче по малко въздух от някъде и да празни помпата. После иска повечко въртене докато напълни. Пробвай предварително да подкачиш с ръчната помпа.
                  Другото сам си го казал - слаб акумолатор.
                  Ама,ако компресията е лабава,за да съм сигурен от какво е първо реглаж на клапаните(дано някой не е бил притегнат и да е изгорял)и после мерене на компресията.
                  И при зареден акумулатор някак много бързо започна да не пали,както трябва сутрин!Знам,че един двигател се износва равномерно до време,след което процеса се ускорява,ама за 2-3000км. да сдаде фира...?
                  Утре ще пробвам с ръчното подкачване на помпата-това ми убягна,като идея!Въртеше ми се мисъл и за горивния филтър,който е на около 13000км. и скоро ще сменявам.
                  много автомати-слаби резултати!

                  Коментар


                  • #10
                    От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

                    Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                    Ама,ако компресията е лабава,за да съм сигурен от какво е първо реглаж на клапаните(дано някой не е бил притегнат и да е изгорял)и после мерене на компресията.
                    И при зареден акумулатор някак много бързо започна да не пали,както трябва сутрин!Знам,че един двигател се износва равномерно до време,след което процеса се ускорява,ама за 2-3000км. да сдаде фира...?
                    Утре ще пробвам с ръчното подкачване на помпата-това ми убягна,като идея!Въртеше ми се мисъл и за горивния филтър,който е на около 13000км. и скоро ще сменявам.
                    Има начин как да се раздели загуба на компресия от цилиндрите и от клапаните.
                    Но не е излишно един реглаж на клапаните.
                    А "износването" (чупене на сегменти) може да стане за част от секундата.

                    Коментар


                    • #11
                      От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Има начин как да се раздели загуба на компресия от цилиндрите и от клапаните.
                      Но не е излишно един реглаж на клапаните.
                      А "износването" (чупене на сегменти) може да стане за част от секундата.
                      Да се счупят сегменти,ама от какво-минал съм 30 000км.,масло синтетика 5/40,което се сменява на 6-7000км.,добичето не е мъчено...абе тъмна работа-вътрешни болести!
                      много автомати-слаби резултати!

                      Коментар


                      • #12
                        От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

                        Абе ти сигурен ли си че свещите са наред?
                        Или релето за подгрева?
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Абе ти сигурен ли си че свещите са наред?
                          Или релето за подгрева?
                          Не съм,но както писах,когато я купувах беше минус 6 градуса,свещите бяха тотално сдали багажа и палеше от 1/4 оборот!След месец ги смених.
                          много автомати-слаби резултати!

                          Коментар


                          • #14
                            От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

                            Ми както го описваш много прилича не проблем с подгрева (малкия дявол)
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #15
                              От: някои отскорошни проблеми с 2-ЛТ мотор(86к.с.)на LJ-70

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Ми както го описваш много прилича не проблем с подгрева (малкия дявол)
                              Дано,ама нещо не ми се вярва-защо преди с изгорели свещи палеше безпроблемно...?В случая е добре да се знае доколко подгревните свещи са важни за стартирането на конкретния двигател,когато е студен?И до каква външна температура "не пеят в хора"?За Мерцедеси W123/124/124E гарантирам,че са от значение!При изгоряла свещ(и) при студен старт,като запали тресе няколко секунди от цилиндрите останали без подгрев.При мен тръгва изведнъж(а не цилиндър по цилиндър),ама след 2-3,или повече завъртания.
                              Най-ми се ще да е от предположението на Андро за въздух в горивната система!
                              Последно редактирано от mbenz; 09-10-10, 20:43. Причина: правописна грешка
                              много автомати-слаби резултати!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X