Много ми е чудно защо са оставени тези отвори по шасито от външната страна.Те са потенциална мишена на ръждата.Като казвам тези отвори имам в предвид напречните щанги които държат шапките на пружините.В момента един майстор прекроява цялата задна част на шасито.Съжелявам ,че не мога да приложа снимки , но и моята работа ме натиска и не мога да вися на главата на майстора. Та  моят въпрос е дали мога да запуша тези отвори след монтирането на новите греди,за да предодвратя следваща корозия.Правих и ремонт на спирачките,но това ще го пиша в следваща тема
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Ръжди по шасито
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ръжди по шасито
 
 Ако кажеш за кой модел точно иде реч никак няма да е излишно!Първоначално публикуван от domino Преглед на мнениеМного ми е чудно защо са оставени тези отвори по шасито от външната страна.Те са потенциална мишена на ръждата.Като казвам тези отвори имам в предвид напречните щанги които държат шапките на пружините.В момента един майстор прекроява цялата задна част на шасито.Съжелявам ,че не мога да приложа снимки , но и моята работа ме натиска и не мога да вися на главата на майстора. Та моят въпрос е дали мога да запуша тези отвори след монтирането на новите греди,за да предодвратя следваща корозия.Правих и ремонт на спирачките,но това ще го пиша в следваща тема 
 На ТЛК-70 всички външни отвори на рамата са затворени с пластмасови тапи,например,но има и други,чиято цел е да има вентилация на вътрешните кухини,така че внимателно със затапването! много автомати-слаби резултати! много автомати-слаби резултати! 
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ръжди по шасито
 
 Отворите са предвидени при проектирането точно заради вентилацията. Вода вътре не се задържа и бързо съхнат кухините, докато ,ако ги запушиш, не можеш да осигуриш тотална херметичност и конденза от промяната на температурите ще съсипе детайлите много по-бързо пък и ще ти дойде изневиделица.диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ръжди по шасито
 
 Няма защо да се спори-задържат се доста неща-ма дали някога някой е положил усилия това,да не е така?Първоначално публикуван от domino Преглед на мнениеSORRY ,точно за ТЛК 70 говоря . Но може да се поспори за това дали не се задържа нещо. Вода да , но кал и други инертни материали.
 Дали някой си е направил усилието поне веднъж в живота на джипката,да изръчка съдаржанието на шасито,да пусне една водоструйка вътре,да поднови антикорозионната защита...
 Едва ли.
 Сега,като знаеш какъв жевот цари вътре,може на една-две години,да полагаш известни усилия за тези кухини и шасито на твоята джипка ще живее дълго и щастливо .
							
						Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци. .
							
						Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ръжди по шасито
 
 А,баш-това трябва да се направи!Първоначално публикуван от taran Преглед на мнениеНяма защо да се спори-задържат се доста неща-ма дали някога някой е положил усилия това,да не е така?
 Дали някой си е направил усилието поне веднъж в живота на джипката,да изръчка съдаржанието на шасито,да пусне една водоструйка вътре,да поднови антикорозионната защита...
 Едва ли.
 Сега,като знаеш какъв жевот цари вътре,може на една-две години,да полагаш известни усилия за тези кухини и шасито на твоята джипка ще живее дълго и щастливо . . 
 Аз свалих правоъгълните пластмасови тапи на рамата,които са от външната страна на рамата(при колегата явно липсват) и с пароструйка се заиграх подобаващо пръскайки вътре и въртейки струята навсякъде.По средата на лявата и дясна част на рамата в най-ниската и точка има отвор,през който всичко изтича(ако не е задръстен).След ден-два(в жеги),като предположих,че всичко е сухо вкарах 3-4 спрея масло с молибденов дисулфат,колкото да поозапти ръждата от вътр. страна.Чак след това от форума разбрах за спрей на Валволин на восъчна основа специално мислен за вътр. кухини...догодина ще го пробвам! много автомати-слаби резултати! много автомати-слаби резултати! 
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ръжди по шасито
 
 С това съм абсолютно съгласен. Със всеки джип би трябвало да се отнасяме така за да се пенсионира той читав и здрав.Първоначално публикуван от taran Преглед на мнениеНяма защо да се спори-задържат се доста неща-ма дали някога някой е положил усилия това,да не е така?
 Дали някой си е направил усилието поне веднъж в живота на джипката,да изръчка съдаржанието на шасито,да пусне една водоструйка вътре,да поднови антикорозионната защита...
 Едва ли.
 Сега,като знаеш какъв жевот цари вътре,може на една-две години,да полагаш известни усилия за тези кухини и шасито на твоята джипка ще живее дълго и щастливо .диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg .диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 От: Ръжди по шасито
 
 Пламене,колегата пише за отворите на тръбите които минават през шасито и на тях се държат горните шапки на пружините.Тези отвори със сигурност са без тапи,но са на удобно място за миене с пароструйка.Та тази тръба я видях изгнила на 2-3 70-ки, когато обикалях да купувам моята.Но със ссигурност едно затапване ще влоши нещата много.Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
 Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
 Враца
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.





Коментар