Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръжди по шасито

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ръжди по шасито

    Много ми е чудно защо са оставени тези отвори по шасито от външната страна.Те са потенциална мишена на ръждата.Като казвам тези отвори имам в предвид напречните щанги които държат шапките на пружините.В момента един майстор прекроява цялата задна част на шасито.Съжелявам ,че не мога да приложа снимки , но и моята работа ме натиска и не мога да вися на главата на майстора. Та моят въпрос е дали мога да запуша тези отвори след монтирането на новите греди,за да предодвратя следваща корозия.Правих и ремонт на спирачките,но това ще го пиша в следваща тема

  • #2
    От: Ръжди по шасито

    Първоначално публикуван от domino Преглед на мнение
    Много ми е чудно защо са оставени тези отвори по шасито от външната страна.Те са потенциална мишена на ръждата.Като казвам тези отвори имам в предвид напречните щанги които държат шапките на пружините.В момента един майстор прекроява цялата задна част на шасито.Съжелявам ,че не мога да приложа снимки , но и моята работа ме натиска и не мога да вися на главата на майстора. Та моят въпрос е дали мога да запуша тези отвори след монтирането на новите греди,за да предодвратя следваща корозия.Правих и ремонт на спирачките,но това ще го пиша в следваща тема
    Ако кажеш за кой модел точно иде реч никак няма да е излишно!
    На ТЛК-70 всички външни отвори на рамата са затворени с пластмасови тапи,например,но има и други,чиято цел е да има вентилация на вътрешните кухини,така че внимателно със затапването!
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • #3
      От: Ръжди по шасито

      Отворите са предвидени при проектирането точно заради вентилацията. Вода вътре не се задържа и бързо съхнат кухините, докато ,ако ги запушиш, не можеш да осигуриш тотална херметичност и конденза от промяната на температурите ще съсипе детайлите много по-бързо пък и ще ти дойде изневиделица.
      диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

      Коментар


      • #4
        От: Ръжди по шасито

        SORRY ,точно за ТЛК 70 говоря . Но може да се поспори за това дали не се задържа нещо. Вода да , но кал и други инертни материали.

        Коментар


        • #5
          От: Ръжди по шасито

          Първоначално публикуван от domino Преглед на мнение
          SORRY ,точно за ТЛК 70 говоря . Но може да се поспори за това дали не се задържа нещо. Вода да , но кал и други инертни материали.
          Няма защо да се спори-задържат се доста неща-ма дали някога някой е положил усилия това,да не е така?
          Дали някой си е направил усилието поне веднъж в живота на джипката,да изръчка съдаржанието на шасито,да пусне една водоструйка вътре,да поднови антикорозионната защита...
          Едва ли.
          Сега,като знаеш какъв жевот цари вътре,може на една-две години,да полагаш известни усилия за тези кухини и шасито на твоята джипка ще живее дълго и щастливо .
          Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

          Коментар


          • #6
            От: Ръжди по шасито

            Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
            Няма защо да се спори-задържат се доста неща-ма дали някога някой е положил усилия това,да не е така?
            Дали някой си е направил усилието поне веднъж в живота на джипката,да изръчка съдаржанието на шасито,да пусне една водоструйка вътре,да поднови антикорозионната защита...
            Едва ли.
            Сега,като знаеш какъв жевот цари вътре,може на една-две години,да полагаш известни усилия за тези кухини и шасито на твоята джипка ще живее дълго и щастливо .
            А,баш-това трябва да се направи!
            Аз свалих правоъгълните пластмасови тапи на рамата,които са от външната страна на рамата(при колегата явно липсват) и с пароструйка се заиграх подобаващо пръскайки вътре и въртейки струята навсякъде.По средата на лявата и дясна част на рамата в най-ниската и точка има отвор,през който всичко изтича(ако не е задръстен).След ден-два(в жеги),като предположих,че всичко е сухо вкарах 3-4 спрея масло с молибденов дисулфат,колкото да поозапти ръждата от вътр. страна.Чак след това от форума разбрах за спрей на Валволин на восъчна основа специално мислен за вътр. кухини...догодина ще го пробвам!
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #7
              От: Ръжди по шасито

              Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
              Няма защо да се спори-задържат се доста неща-ма дали някога някой е положил усилия това,да не е така?
              Дали някой си е направил усилието поне веднъж в живота на джипката,да изръчка съдаржанието на шасито,да пусне една водоструйка вътре,да поднови антикорозионната защита...
              Едва ли.
              Сега,като знаеш какъв жевот цари вътре,може на една-две години,да полагаш известни усилия за тези кухини и шасито на твоята джипка ще живее дълго и щастливо .
              С това съм абсолютно съгласен. Със всеки джип би трябвало да се отнасяме така за да се пенсионира той читав и здрав.
              диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

              Коментар


              • #8
                От: Ръжди по шасито

                Пламене,колегата пише за отворите на тръбите които минават през шасито и на тях се държат горните шапки на пружините.Тези отвори със сигурност са без тапи,но са на удобно място за миене с пароструйка.Та тази тръба я видях изгнила на 2-3 70-ки, когато обикалях да купувам моята.Но със ссигурност едно затапване ще влоши нещата много.
                Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                Враца

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X