Много ми е чудно защо са оставени тези отвори по шасито от външната страна.Те са потенциална мишена на ръждата.Като казвам тези отвори имам в предвид напречните щанги които държат шапките на пружините.В момента един майстор прекроява цялата задна част на шасито.Съжелявам ,че не мога да приложа снимки , но и моята работа ме натиска и не мога да вися на главата на майстора. Та моят въпрос е дали мога да запуша тези отвори след монтирането на новите греди,за да предодвратя следваща корозия.Правих и ремонт на спирачките,но това ще го пиша в следваща тема
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ръжди по шасито
Свий
X
-
От: Ръжди по шасито
Първоначално публикуван от domino Преглед на мнениеМного ми е чудно защо са оставени тези отвори по шасито от външната страна.Те са потенциална мишена на ръждата.Като казвам тези отвори имам в предвид напречните щанги които държат шапките на пружините.В момента един майстор прекроява цялата задна част на шасито.Съжелявам ,че не мога да приложа снимки , но и моята работа ме натиска и не мога да вися на главата на майстора. Та моят въпрос е дали мога да запуша тези отвори след монтирането на новите греди,за да предодвратя следваща корозия.Правих и ремонт на спирачките,но това ще го пиша в следваща тема
На ТЛК-70 всички външни отвори на рамата са затворени с пластмасови тапи,например,но има и други,чиято цел е да има вентилация на вътрешните кухини,така че внимателно със затапването!много автомати-слаби резултати!
-
От: Ръжди по шасито
Отворите са предвидени при проектирането точно заради вентилацията. Вода вътре не се задържа и бързо съхнат кухините, докато ,ако ги запушиш, не можеш да осигуриш тотална херметичност и конденза от промяната на температурите ще съсипе детайлите много по-бързо пък и ще ти дойде изневиделица.диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg
Коментар
-
От: Ръжди по шасито
Първоначално публикуван от domino Преглед на мнениеSORRY ,точно за ТЛК 70 говоря . Но може да се поспори за това дали не се задържа нещо. Вода да , но кал и други инертни материали.
Дали някой си е направил усилието поне веднъж в живота на джипката,да изръчка съдаржанието на шасито,да пусне една водоструйка вътре,да поднови антикорозионната защита...
Едва ли.
Сега,като знаеш какъв жевот цари вътре,може на една-две години,да полагаш известни усилия за тези кухини и шасито на твоята джипка ще живее дълго и щастливо.
Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
От: Ръжди по шасито
Първоначално публикуван от taran Преглед на мнениеНяма защо да се спори-задържат се доста неща-ма дали някога някой е положил усилия това,да не е така?
Дали някой си е направил усилието поне веднъж в живота на джипката,да изръчка съдаржанието на шасито,да пусне една водоструйка вътре,да поднови антикорозионната защита...
Едва ли.
Сега,като знаеш какъв жевот цари вътре,може на една-две години,да полагаш известни усилия за тези кухини и шасито на твоята джипка ще живее дълго и щастливо.
Аз свалих правоъгълните пластмасови тапи на рамата,които са от външната страна на рамата(при колегата явно липсват) и с пароструйка се заиграх подобаващо пръскайки вътре и въртейки струята навсякъде.По средата на лявата и дясна част на рамата в най-ниската и точка има отвор,през който всичко изтича(ако не е задръстен).След ден-два(в жеги),като предположих,че всичко е сухо вкарах 3-4 спрея масло с молибденов дисулфат,колкото да поозапти ръждата от вътр. страна.Чак след това от форума разбрах за спрей на Валволин на восъчна основа специално мислен за вътр. кухини...догодина ще го пробвам!много автомати-слаби резултати!
Коментар
-
От: Ръжди по шасито
Първоначално публикуван от taran Преглед на мнениеНяма защо да се спори-задържат се доста неща-ма дали някога някой е положил усилия това,да не е така?
Дали някой си е направил усилието поне веднъж в живота на джипката,да изръчка съдаржанието на шасито,да пусне една водоструйка вътре,да поднови антикорозионната защита...
Едва ли.
Сега,като знаеш какъв жевот цари вътре,може на една-две години,да полагаш известни усилия за тези кухини и шасито на твоята джипка ще живее дълго и щастливо.
диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg
Коментар
-
От: Ръжди по шасито
Пламене,колегата пише за отворите на тръбите които минават през шасито и на тях се държат горните шапки на пружините.Тези отвори със сигурност са без тапи,но са на удобно място за миене с пароструйка.Та тази тръба я видях изгнила на 2-3 70-ки, когато обикалях да купувам моята.Но със ссигурност едно затапване ще влоши нещата много.Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
Враца
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар