Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LJ70-Омаслени подгряващи свещи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Само една последна идейка - погледна ли си системата за картерна вентилация? Някъде трабва да има маслоотделител, че и клапанче, дето да я отваря над определено налягане. Ако е задръстена или седи постоянно отворена, вече не отделя едрите капки, а вместо това ги гори, а отделно ако не работи клапанчето а е постоянно отворено, също би вдигнала харча на масло.

    В началото, като купих тераното, като го оставех примерно да работи 5 минути на място, и след това подам рязко високи обороти, отзад излизаше невъобразимо турло, и така няколко секунди. Сипах хубава синтетика, измих каквото можех по тая система, и малко по малко проблема отшумя. В момента изобщо го няма, вече сигурно 30000км. Хич не ми се и мисли какво биха ми казали тогава, ако бях направил демонстрация на някой пишман автомонтьор.

    Харча на масло колко е, в крайна сметка? В литри на 1000 ики на 10000км? Дизелаците с турбо на тия години по принцип си хапват малко повече от средностатистическа бензинова кола. Това при положение че всичко е в ред и в добра форма и при двете.

    Спарки,в тази тема http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=19074&page=3 отдавна прочетох това за картерните газове и се зарадвах,че може и да не са сегменти,изчистих тръбичките от капака на главата(капака също го измих качествено) до преди турбото,но ефект нямаше.Друго не знам къде и какво да изчистя,ако някой знае къде и какво точно трябва да се изчисти моля да сподели.

    Коментар


    • #17
      От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

      Първоначално публикуван от binky Преглед на мнение
      ...Може да има някой маслен сегмент счупен...
      Надали. Тогава ще е омаслена само една свещ, а не всичките. Ти гледа ли ги всичките?

      Другото - ако в момента си има компресия, и тя е сравнително еднаква между цилиндрите, много е вероятно да минеш и само със сегменти. Ама, така и така ще отваряте - огледайте всичко, и сменете, ако има нужда. Поне ще си по-сигурен във возилото си.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

        Първоначално публикуван от binky Преглед на мнение
        ...
        може и да има някой маслен сегмент счупен...
        Стоманата и профила на масления сегмент е такъв, че е много трудно да се "счупи". По скоро се износва и амортизира. Тогава отслабва пружиниращия ефект върху стената на цилиндъра.
        Виж, компресионните чугунени се чупят като стой та гледай.

        Коментар


        • #19
          От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

          По принцип да,надали може да се счупи малсен сегмент толкова лесно.Може да е счупен още при монтаж,знам че двигалтеля е ремонтиран поне веднъж 100 %.

          Коментар


          • #20
            От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

            Първоначално публикуван от binky Преглед на мнение
            По принцип да,надали може да се счупи малсен сегмент толкова лесно.Може да е счупен още при монтаж,знам че двигалтеля е ремонтиран поне веднъж 100 %.
            Случва се да се спечат и да не работят добре. Не знам поради каква причина. Вероятно кофти масло, или нещо такова. Виждал съм такива извадени. Сложени до новите изглеждаха потресаващо зле.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Случва се да се спечат и да не работят добре. Не знам поради каква причина. Вероятно кофти масло, или нещо такова. Виждал съм такива извадени. Сложени до новите изглеждаха потресаващо зле.
              Вчера един майстор ми каза,че е възможно да са се спекли сегментите и ме посъветва да пробвам да сложа по малко газ(за горене) в цилиндрите и така малко да поработи за да може ако са се спекли евентуално да заработят,ама не мисля да пробвам

              Коментар


              • #22
                От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                Първоначално публикуван от binky Преглед на мнение
                Вчера един майстор ми каза,че е възможно да са се спекли сегментите и ме посъветва да пробвам да сложа по малко газ(за горене) в цилиндрите и така малко да поработи за да може ако са се спекли евентуално да заработят,ама не мисля да пробвам
                МИ пробвай. Нищо не губиш, освен една смяна на масло, евентуално. Ама не ми се вярва и на мен да има ефект. На козата пръч и пасва най-добре.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                  Първоначално публикуван от binky Преглед на мнение
                  Вчера един майстор ми каза,че е възможно да са се спекли сегментите и ме посъветва да пробвам да сложа по малко газ(за горене) в цилиндрите и така малко да поработи за да може ако са се спекли евентуално да заработят,ама не мисля да пробвам
                  Добре ти е казал, ама е пропуснал същественното! Колата не се пали! Престоява така с газта в цилиндрите. После се продухва на отвити свещи/дюзи и тогава се пали. Иначе целия двигател на салата!

                  Коментар


                  • #24
                    От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                    Добре ти е казал, ама е пропуснал същественното! Колата не се пали! Престоява така с газта в цилиндрите. После се продухва на отвити свещи/дюзи и тогава се пали. Иначе целия двигател на салата!
                    А може и така да ми е казал,щото аз не го слушах много внимателно и сега като казваш ти аз май се сещам,че и майстора така каза(не да поработи,а да престои известно време)

                    Коментар


                    • #25
                      От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                      Имам една кола дизел която беше със същите симптоми,направо за основен ремонт би казал някой майстор.Гореше масло,харчеше и пушеше като тди на танк.Но открих правилното масло,Елф 15/40тд+добавка Ресурс и сега работи като нов,вече две години,а двигателя е почти на милион км.
                      Опитай,но иначе си си за ремонт щото както казваш,че и е правен един,то най вероятно той се състой от само смяна на сигменти.
                      JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

                      Коментар


                      • #26
                        От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                        Първоначално публикуван от binky Преглед на мнение
                        Вчера един майстор ми каза,че е възможно да са се спекли сегментите и ме посъветва да пробвам да сложа по малко газ(за горене) в цилиндрите и така малко да поработи за да може ако са се спекли евентуално да заработят,ама не мисля да пробвам
                        Тъй...сега,ако някой ми каже откъде може да се купи истинска газ за горене ще съм много благодарен!От години тая газ е всичко друго,но не и това,което пише на етикета,а някаква евтина нафта,или некЪФ разтворител,или един дявол само знае какво!Още по-добре ще е,ако някой знае откъде може да се сдобие авиационен керосин(газта за горене си е почти това,или поне би трябвало да бъде)?
                        Инак по темата не виждам като как и защо керосина,или газта за горене ще имат положителен ефект при спекли сегменти,ама поне не пречи да се опита!
                        много автомати-слаби резултати!

                        Коментар


                        • #27
                          От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                          Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                          Тъй...сега,ако някой ми каже откъде може да се купи истинска газ за горене ще съм много благодарен!От години тая газ е всичко друго,но не и това,което пише на етикета,а някаква евтина нафта,или некЪФ разтворител,или един дявол само знае какво!Още по-добре ще е,ако някой знае откъде може да се сдобие авиационен керосин(газта за горене си е почти това,или поне би трябвало да бъде)?
                          Инак по темата не виждам като как и защо керосина,или газта за горене ще имат положителен ефект при спекли сегменти,ама поне не пречи да се опита!

                          За газта си напълно прав-то нищо вече не е истинско(олиото сигурно скоро ще започне да замръзва във хладилника)...
                          А по темата-очаква се евентуално ако са се спекли сегментите газта да им помогне да се раздвижат(или поне така е на теория),но едва ли ще има ефект и не смятам да пробвам засега.А иначе утре ще прегледам подробно системата за картерни газове(по съвет на Спарки),може да се окаже,че е от това целия проблем...

                          Коментар


                          • #28
                            От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                            Първоначално публикуван от binky Преглед на мнение
                            За газта си напълно прав-то нищо вече не е истинско(олиото сигурно скоро ще започне да замръзва във хладилника)...
                            А по темата-очаква се евентуално ако са се спекли сегментите газта да им помогне да се раздвижат(или поне така е на теория),но едва ли ще има ефект и не смятам да пробвам засега.А иначе утре ще прегледам подробно системата за картерни газове(по съвет на Спарки),може да се окаже,че е от това целия проблем...
                            Не казвам че вероятността е твърде голяма, но не е и нулева. Просто е едно от нещата, дето е добре да се проверят преди да се правят големите ремонти.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                              колега ,не си губи времето с наливане на газ или какво то и да било в цилиндрите.
                              запретвай ръкави и един хубав ремонт..... ,аз минах по тоя път преди месец със 70-ката на баща ми . беше изгорила 10-12л масло за около 2500км ,за което вината си е лично моя. оригиналния двигател блокира и аз притиснат от времето купих един тотално издухан и по най бързия начин го монтирах. Палеше от раз,но пушеше зверски и 90км беше тавана.
                              от непрекъснаното доливане на свежо масълце ,двигатела отвътре беше светнал,ни следа от нагар и отлагания. в това число бутала и сегменти ,светеха като нови с тая разлика че вместо 0.4мм-"ключа" на масления сегмент беше 5мм ,а имаше 2 компресионни счупени и като почудо си седяха в леглата и не бяха надрали цилиндрите.
                              сега двигателчето е часовник,припушва само леко тъмно черно при набиране и смяна на скорости,но за 23 годишни дюзи и помпа си е ок.
                              отремонтирай си моторчето и ще видиш после какъв кеф е .
                              TЛК 80-4.2ТД
                              ТЛК 73-2.4ТД
                              ...................

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X