Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LJ70-Омаслени подгряващи свещи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • LJ70-Омаслени подгряващи свещи

    Здравейте колеги,от доста време чета форума(не съм изчел и 1/10 от информацията сигурно)и е вече време и аз да напиша(питам)нещо.От около една година имам Тойота ТЛК70 2LT и имам едно питане-свалих подгряващите свещи защото имах съмнения,че някоя от тях не работи-всички свещи бяха много омаслени.Та питането ми е дали е нормално да са омаслени и ако не на какво се дължи това и опасно ли е(свещите си работят нормално,загряват за 2-3 секунди и си пали от четвърт оборот).По принцип също имам съмнения,че е за маслени сегменти-гори масло и при рязко подаване на газ пуши(бяло-син дим).Смених гумичките на клапаните,защото имах надежда,че гори масло от тях,но не би

    Всички съвети ще са полезни,благодаря предварително!

  • #2
    От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

    Провери си и турбото!!!!!!!!Възможно е и от него да идва омасляването ?!

    Коментар


    • #3
      От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

      Здравей погледни си разхода на масло /джигателното/може да е от сегментите /тогава ще ти е по-малка компресията в цилиндрите.
      когато пуши бяло не е добре и са много причините.

      Коментар


      • #4
        От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

        За разхода на масло причините най често са две: 1.турбото, 2.маслени сегменти(ремонт на мотора) и по малко вероятно е не подходящото масло. За установяване на проблема, започни с диагностика на турбината. Колко ти е разхода на масло км/грамове? А синъо-белият пушек вероятно е проблем в горивната система.
        Последно редактирано от batharbatko; 31-08-10, 16:35.

        Коментар


        • #5
          От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

          Омаслени или окатранени , защото аз не съм виждал свещ да е лъскава , винаги е черна .
          [B]Mercedes Benz w123 [/B]
          [B]Ford Escort xr3 [/B]
          [B]Aro 10 [/B]
          Плачи! Там близо край град София
          стърчи, аз видях, черно бесило,
          и твой един син, Българийо,
          виси на него със страшна сила.
          0896042536

          Коментар


          • #6
            От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

            Първоначално публикуван от batharbatko Преглед на мнение
            За разхода на масло причините най често са две: 1.турбото, 2.маслени сегменти(ремонт на мотора) и по малко вероятно е не подходящото масло. За установяване на проблема, започни с диагностика на турбината. Колко ти е разхода на масло км/грамове? А синъо-белият пушек вероятно е проблем в горивната система.
            Свалях тръбата на турбото и пробвах при 3500-4500 оборота-масло нямаше(утре ще правя диагностика)и си работи нормално.Маслените сегменти съм почти сигурен,че са за смяна,разхода на масло е около 600-800 гр. на 1000 км.


            Първоначално публикуван от Ivan_Botevgrad Преглед на мнение
            Омаслени или окатранени , защото аз не съм виждал свещ да е лъскава , винаги е черна .
            Омаслени доста(като ги избърсах от долу под маслото си имаше нагар)

            Коментар


            • #7
              От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

              Работата намирисва на ремонтче на двигателя.

              Коментар


              • #8
                От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                Вчера ходих на диагностика на турбото,майстора каза,че турбото е екстра и той сподели всеобщото мнение,че джипа е за маслени сегменти.Другата седмица ще го почвам(засега проучвам цената на комплект сегменти и евентуално биялни лагери-надявам се само със сегменти да мина)

                Коментар


                • #9
                  От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                  Първоначално публикуван от Ivan_Botevgrad Преглед на мнение
                  Омаслени или окатранени , защото аз не съм виждал свещ да е лъскава , винаги е черна .
                  Преди месец като сменях мойте на тераното, старите имаха вид все едно току що са купени от магазина. Без грам саждичка по тях, а пишката отпред - сивозелена между матово и лъскаво. Абе точно както изглеждат новите в магазина. Нямам идея как се е получило така.

                  Първоначално публикуван от binky Преглед на мнение
                  Вчера ходих на диагностика на турбото,майстора каза,че турбото е екстра и той сподели всеобщото мнение,че джипа е за маслени сегменти.Другата седмица ще го почвам(засега проучвам цената на комплект сегменти и евентуално биялни лагери-надявам се само със сегменти да мина)
                  Мернете му все пак и компресията. Ще каже някои неща, евентуално.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                    Компресията ще я премериме преди да го почнеме,ама може би няма да каже кой знае какво-джипа си пали перфектно,работи перфектно и си върви добре само дето си гори масълце,може и да има някой маслен сегмент счупен,а може и всички да са износени.Като го отвориме ще си каже

                    Коментар


                    • #11
                      От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                      Нищо не ви струва. Това че пали не е съвсем показател. Тя ако спре да пали заради компресия, двигателя ще е за пълен основен ремонт. Виж фордовете като ги вземеш от магазина, и вече на втората зима (ако имате късмет), започват да не палят зимата.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                        То ако спре да пали заради компресията сигурно между цилиндъра и буталото може да се мушне котка

                        Коментар


                        • #13
                          От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                          Ако са толкова износени сегментите, като посочваш подобаващ разход на масло, ако смениш само сегменти, ще почне да гори още повече масло. Цилиндъра се износва под формата на елипса и без шлайф няма да минеш.
                          ТЛК 80 4,2ТД-95г

                          Коментар


                          • #14
                            От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                            Само една последна идейка - погледна ли си системата за картерна вентилация? Някъде трабва да има маслоотделител, че и клапанче, дето да я отваря над определено налягане. Ако е задръстена или седи постоянно отворена, вече не отделя едрите капки, а вместо това ги гори, а отделно ако не работи клапанчето а е постоянно отворено, също би вдигнала харча на масло.

                            В началото, като купих тераното, като го оставех примерно да работи 5 минути на място, и след това подам рязко високи обороти, отзад излизаше невъобразимо турло, и така няколко секунди. Сипах хубава синтетика, измих каквото можех по тая система, и малко по малко проблема отшумя. В момента изобщо го няма, вече сигурно 30000км. Хич не ми се и мисли какво биха ми казали тогава, ако бях направил демонстрация на някой пишман автомонтьор.

                            Харча на масло колко е, в крайна сметка? В литри на 1000 ики на 10000км? Дизелаците с турбо на тия години по принцип си хапват малко повече от средностатистическа бензинова кола. Това при положение че всичко е в ред и в добра форма и при двете.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              От: LJ70-Омаслени подгряващи свещи

                              Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
                              Ако са толкова износени сегментите, като посочваш подобаващ разход на масло, ако смениш само сегменти, ще почне да гори още повече масло. Цилиндъра се износва под формата на елипса и без шлайф няма да минеш.
                              За съжаление това вярно,но докто не се отвори не може да се каже със сигурност,тайно се надявам да не е толкова зле положението,че да сменяме и буталата.Може да има някой маслен сегмент счупен...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X