Здравейте на всички, от скоро съм собственик на Сузуки Джимни а преди него съм карал Субару-та, та кога да включвам 4х4 джипчето ще го ползвам предимно по асфалт и по време на ловния сезон из черните пътища (района е горе-долу лек) та на Субарките не пипах нищо само давах газ и при голям наклон ръчках понижаващите предавки и колата вървеше като змей та сега чета, че на Джимнито по сух асфалт не трябва да карам на 4х4 ама примерно ако качвам петрохан зимата и тук таме има сняг или лед кво да правя само на задно ли да джиткам, или на лов като ходя и на две три места има дълбоки кални локви а останалата част е сух черен път как? Тия лостове в движение може ли да включват, и трябва ли като изключа 4х4 да върна малко назад (казаха ми, че така трябвало). А да питам и ако по време на ловния сезон и сложа от ония рошавите гуми примерно кобри разбиват ли окачването на джипчето или лагери по лоши ли са от обикновени зимни гуми дали е проблем с рошави гуми да мина 200-300км на дълго? Извинявам се за странните въпроси ама субарките мислеха вместо мен къде и как да въртят колелата. Надявам се съм пуснал темата в точния раздел. Поздрави на всички колеги
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Няколко въпроса за 4х4
Свий
X
-
От: Няколко въпроса за 4х4
Първоначално публикуван от momcho2000 Преглед на мнениеЗдравейте на всички.....0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка
-
От: Няколко въпроса за 4х4
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=697
Виж тази тема.
Ако Джимнито е парт-тайм значи никак не е добре да го караш с включено 4х4 на твърда суха настилка, асвалт. Бавни се включват само от спряло положение. На бързите от задно на 4х4 можеш да сменяш до някаква определена скорост. Най- често тази скорост е показана някъде по колата (я на сенника, я пред малкия лост) нещо от рода на 20,30,40км/ч
А за рошавите гуми - първо те не са зимни (поне масовите модели) и се пързалят доста по заснежен и заледен път. Не е особено конфортно на дълъг път с тях. Регенератите са и доста тежички. Чак да разбият нещо по окачването не знам, но примерно разхода ще се вдигне малко.
Дядо Владо ме е изпреварил.
Пиши от коя част на света си. Ако си около София - звънни му, мини през Костинброд, ще ти обясни що е то парт тайм, ще го тествате на полигона.I'm not Lost, I'm Discovering !
088 три 3 четири 0 94 нула - Филип
Коментар
-
От: Няколко въпроса за 4х4
Повечето неща са ми ясни поразчетох доста неща по темата, но не ми стана ясно като пътувам по асфалт и тук там има сняг лед и други хлъзгавотии на задно ли да си карам или на 4х4? Зимата често минавам през петрохан веднъж е чисто друг път не е и се притеснявам да не съсипя нещо джипчето! Продължавам да чета, на отзовалите се благодаря, а като минавам към Костинброд мога да ти звънна колега за по бира да ми разясниш някой работи ако ли не само бира поздрави на всички.
Коментар
-
От: Няколко въпроса за 4х4
Слагай бързи до 90км/час, тъй като си с капачки най-вероятно. Може да си караш с включени 4х4 и на сравнително сух път със заледявания, аз лично съм го правил с витарата, нищо й нямаше 120км бях без накладки и с криви дискове, успех
Коментар
-
От: Няколко въпроса за 4х4
Първоначално публикуван от trent Преглед на мнениеСлагай бързи до 90км/час, тъй като си с капачки най-вероятно. Може да си караш с включени 4х4 и на сравнително сух път със заледявания, аз лично съм го правил с витарата, нищо й нямаше 120км бях без накладки и с криви дискове, успех
Коментар
-
От: Няколко въпроса за 4х4
Първоначално публикуван от momcho2000 Преглед на мнениеКолега какво имаш предвид, че съм с капачки?
капачки, значи че предното предаване е постоянно зацепено към гумите и с малкия лост на 4H/4L само го включваш към останалата част от трансмисията.
Ръчни хъбове значи, че предното бачка САМО като ги вкл'чиш, без знзчение къде е лоста на раздатката.
Автоматични значи, че при лост на 2H си само на задно и предните гуми са разкачени от предното предаване. на 4H/4L предното се включва към раздатката, а гумите автоматично зацепват към предното.
За лека експлоатация, автоматичните хъбове са добра идея. За идиоти (не зависимо дали като стил на каране или като умствен багаж) - капачките. За нормални офроуд типове - ръчните хъбове.
На асфалт с тук-там хлъзгаво покритие, включено парт-тайм 4х4 НЕ е добра идея. Едно, че товариш трансмисията, друго, шанса да се пребиеш на някой завой нараства в пъти. Субареца е друга система и някои от старите навици могат да те подведат лошо. Говоря от опит...О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар