Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Възможностите на заводската Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Възможностите на заводската Витара

    Да същото е а коча е друго,едно таковаааа......
    http://vbox7.com/play:398e8b82

    Коментар


    • #17
      От: Възможностите на заводската Витара

      Поне един път да отговорите без ....ане? Еми Форума е джпарски, какво щеше да бъде, ако колегата пита за Витаров двигател в здравен сайт, да речем? В древен Рим е било популярно името "Компетенций"! Никой не се е родил научен!
      "Make love, not war!"

      Коментар


      • #18
        От: Възможностите на заводската Витара

        Не бъзикам колегата, лафа с осем вентиловия коч си се получи наистина култов.
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • #19
          От: Възможностите на заводската Витара

          Най-горе на всяка страница в дясно има ''РАЗШИРЕНО ТЪРСЕНЕ'' ако го беше ползвал,щеше да си отговори на много въпроси,но пък от друга страна,нямаше да се получи тази дискусийка.
          http://vbox7.com/play:398e8b82

          Коментар


          • #20
            От: Възможностите на заводската Витара

            Привет!
            Момчета, момчета...
            Случайно да знаете Иван Попов с какви витарски мостове кара...ами да сте чували, че на бегачките на Ванцера моторите му са или 1,8 или 2 литра...защо ли...
            Сами си отговорете...
            Извинявам се пред Ваньо, че издавам една от тайните му...
            Дано Иван Попов да присъства на Сузуки срещата, че ще чакам отзиви за моторите 2,5 литра...
            Успех с Витарките...
            Историята на цивилизацията може да се опише с шест думи: колкото повече знаеш, толкова повече можеш.
            .................................................................................................
            Е. Абу

            Коментар


            • #21
              От: Възможностите на заводската Витара

              Първоначално публикуван от hun_ter Преглед на мнение
              Привет!
              Момчета, момчета...
              Случайно да знаете Иван Попов с какви витарски мостове кара...ами да сте чували, че на бегачките на Ванцера моторите му са или 1,8 или 2 литра...защо ли...
              Сами си отговорете...
              Извинявам се пред Ваньо, че издавам една от тайните му...
              Дано Иван Попов да присъства на Сузуки срещата, че ще чакам отзиви за моторите 2,5 литра...
              Успех с Витарките...
              За Ванката знаем,ако има конкурс за експериментатор на базата на Витара,Ванката Попов печели първо място,колкото до оптималния вариант за конструция на Витара,е ясно 4 цилиндровия 2.0 литров,мушнат в курубката на Витарник къса база,старото матерял, не искам да разочаровам феновете на 2,5 мотора 24 винтиловия,абе аре ще замълча.
              Ако ви е интересно за витарените мотори говорехме преди няколко години тука:
              http://www.offroad-bulgaria.com/arch...p/t-42999.html
              И все пак темата е не за най добра концепция на Витара,ами за "ограничените"възможности на заводската витара.Поздрави,и смело напред.
              LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
              Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

              Коментар


              • #22
                От: Възможностите на заводската Витара

                Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                Ей така се получават култовите реплики! Готино, още се хиля
                Не отричам , че имаше малко умисъл във формулировката ;-)) ама малко смях не вреди, иначе то само сериозни работи - омръзват.Всъщност наистина съм чел малко, иначе щях да съм сигурен в жаргона на belata......
                Grand Vitara 1.6i 16V (94Hp)2001
                Недостатъчното количество просто ще свърши, недостъчното качество може да те довърши !
                'Толкова млад, а вече кривнал от пътя'

                Коментар


                • #23
                  От: Възможностите на заводската Витара

                  Както писах ,не съм много наясно с окачванията !Това което избрах е Grand Vitara 1,6i 16v къса база, 2001 година.
                  Човека каза, че имала ръчни хъбове, но ги е свалил (така и не схванах причината)Четох за ръчни хъбове, разбрах функцията им, И че за някои модели са препоръчителни
                  Та колата е ОСТАНАЛА с автоматични хъбове - не мога да си представя -излиза, че ръчните са били като екстра !
                  За този модел По добре ли е с автоматични?
                  Разликата била, че когато изключиш 4WD -то, препоръчително е да дадеш колата 1 м назад, за да освободи там нещо..
                  Извинявам се, ако неправилно съм формулирал нещата...
                  Grand Vitara 1.6i 16V (94Hp)2001
                  Недостатъчното количество просто ще свърши, недостъчното качество може да те довърши !
                  'Толкова млад, а вече кривнал от пътя'

                  Коментар


                  • #24
                    От: Възможностите на заводската Витара

                    Ако си я купил вече,--Честито...И...не си с автоматични хъбове , а с капачки,и не трябва да даваш на заден.
                    SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC

                    Коментар


                    • #25
                      От: Възможностите на заводската Витара

                      Коригирам си предишния въпрос:
                      Някой знае ли с какви хъбове(има ли изобщо) и на кое предаване(задно или предно) са сложени в заводското изпълнение на Grand Vitara 1,6i 16v къса база, 2001 година.
                      Grand Vitara 1.6i 16V (94Hp)2001
                      Недостатъчното количество просто ще свърши, недостъчното качество може да те довърши !
                      'Толкова млад, а вече кривнал от пътя'

                      Коментар


                      • #26
                        От: Възможностите на заводската Витара

                        Първоначално публикуван от toestaz Преглед на мнение
                        Както писах ,не съм много наясно с окачванията !Това което избрах е Grand Vitara 1,6i 16v къса база, 2001 година.
                        Човека каза, че имала ръчни хъбове, но ги е свалил (така и не схванах причината)Четох за ръчни хъбове, разбрах функцията им, И че за някои модели са препоръчителни
                        Та колата е ОСТАНАЛА с автоматични хъбове - не мога да си представя -излиза, че ръчните са били като екстра !
                        За този модел По добре ли е с автоматични?
                        Разликата била, че когато изключиш 4WD -то, препоръчително е да дадеш колата 1 м назад, за да освободи там нещо..
                        Извинявам се, ако неправилно съм формулирал нещата...
                        Колега, ако правилно съм разбрал сега витарката няма никакви хъбове, тъй като ако махнеш ръчните няма да останеш с автоматични, а без никакви, тоест с капачки или по-точно казано с постоянно зацепени полуоски, което не означава автоматично. Ако си с автоматични хъбове, то те изглеждат като ръчните, но на тях пише AUTO, ето малко снимки на хъбове:

                        автоматични
                        http://www.andante.co.nz/projects/vi...ubs_medium.jpg

                        ръчни
                        http://www.andante.co.nz/projects/vi...fore_small.jpg

                        постоянно зацепени с капачки
                        не мога да намеря снимки, но се различават доста, просто имат капачка като на лек автомобил

                        Коментар


                        • #27
                          От: Възможностите на заводската Витара

                          Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                          Колега, ако правилно съм разбрал сега витарката няма никакви хъбове, тъй като ако махнеш ръчните няма да останеш с автоматични, а без никакви, тоест с капачки или по-точно казано с постоянно зацепени полуоски, което не означава автоматично. Ако си с автоматични хъбове, то те изглеждат като ръчните, но на тях пише AUTO......
                          Благодаря, колега за изчерпателния отговор.
                          Явно досега съм бъркал блокаж на диференциала с включени(зацепени) хъбове.Мисля че правилно съм разбрал - като съм с капачки единствения ми проблем е въртенето на полуоските и съответно предния диф при Невключено 4WD. Което малко ми дига разхода и ми износва диф-а и карета-та.
                          Grand Vitara 1.6i 16V (94Hp)2001
                          Недостатъчното количество просто ще свърши, недостъчното качество може да те довърши !
                          'Толкова млад, а вече кривнал от пътя'

                          Коментар


                          • #28
                            От: Възможностите на заводската Витара

                            Да, точно така, за износването и разхода няма да коментирам, аз съм един от малкото който е карал витара с постоянно зацепени полуоски и гореше 10/100 и вървеше с 160км/час, така че

                            Коментар


                            • #29
                              От: Възможностите на заводската Витара

                              Твоята Vitara 1,6i 16v къса база ли е?
                              В какъв смисъл гореше 10/100 със зацепени полуоски - много ли е или е икономично?
                              Значи за моята предишния собственик твърди че гори 10/100 Газ на градско(защото е с ГИ) без хъбовете, т.е с постоянно зацепени полуоски?
                              Тя реално няма блокаж на диф-а, но заводски е със хъбове и трябва да си ги искам
                              Grand Vitara 1.6i 16V (94Hp)2001
                              Недостатъчното количество просто ще свърши, недостъчното качество може да те довърши !
                              'Толкова млад, а вече кривнал от пътя'

                              Коментар


                              • #30
                                От: Възможностите на заводската Витара

                                Не, моите са 8в и 10л е нормално, това е междуградско както и да я карам, със 100 или 140 няма значение, все 10л, а хъбовете не мога да кажа дали трябва да са заводски на колата?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X