Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Възможностите на заводската Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Възможностите на заводската Витара

    Гледах това клипче :
    http://www.youtube.com/watch?v=ZJpGf...eature=related

    и понеже не съм много наясно с окачванията и тунингите по тях, да питам:
    Възможно ли това да стане със заводска Витара (без подсилено окачване)?

    ...отделно, прочетох че бензиновите Витари лесно пукали глави(при натоварване), дали е вярно, някой знае ли при кой точно двигател става това?
    Grand Vitara 1.6i 16V (94Hp)2001
    Недостатъчното количество просто ще свърши, недостъчното качество може да те довърши !
    'Толкова млад, а вече кривнал от пътя'

  • #2
    От: Възможностите на заводската Витара

    Първоначално публикуван от toestaz Преглед на мнение
    Гледах това клипче :
    http://www.youtube.com/watch?v=ZJpGf...eature=related

    и понеже не съм много наясно с окачванията и тунингите по тях, да питам:
    Възможно ли това да стане със заводска Витара (без подсилено окачване)?

    ?
    Да! Поне един път, понякога и два.

    Коментар


    • #3
      От: Възможностите на заводската Витара

      Отделно при такова тръшване без спец. колани за пилота можело да се получи и травма на гръбнака и съответно парализа.Това го знам от някакъв док.филм за филмовите каскадьори,обаче не е лишено от смисъл според мен особенно ако имаме стандартно окачване,което не може да амортизира енергията на удара в земята.Тааа първо четене и после пробване.
      Последно редактирано от BulAf; 13-07-10, 18:47.

      Коментар


      • #4
        От: Възможностите на заводската Витара

        Аз не бих си направил подобен експеримент със стандартното окачване, а пък и с друго. Опасно си е!
        Още повече, съдейки по това как изглежда тая Витара, ми се струва като филмче на онези, които показват как се убива кола.
        То те са за убиване....
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          От: Възможностите на заводската Витара

          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
          Още повече, съдейки по това как изглежда тая Витара, ми се струва като филмче на онези, които показват как се убива кола.
          То те са за убиване....
          Що бе? Знаеш ли какъв кеф е?

          Коментар


          • #6
            От: Възможностите на заводската Витара

            На моята витара от такива скокове(е, не чак такива, ама все пак скокчета)се поизкривиха стойките на рамата които държат горния край на амортисьорите. И сега гумите стоят леко разчекнати. Все някога ще ги опъна навън с трактора, ама сега ме мързи.
            А витарата на клипа е със стандартно окачване, и явно е прежалена. Отдавна се знае, че непрежалена машина не може да скача и да минава отвсякъде...
            Виж аватара-с бъгито няма никакви проблеми със скоковете. Такъв като на снимката сигурно имам изпълнен поне 10 пъти. Да не говорим за по-леките.
            Ама и окачването няма нищо общо със заводско де... Made in Кольо...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              От: Възможностите на заводската Витара

              Ей това са перфектните машини нов внос дето ги е карал един "дядо".Относно главите пукат ги и още как,мойта веднъж спука и трите наведнъж
              не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

              Коментар


              • #8
                От: Възможностите на заводската Витара

                Има един филм " Белите не могат да скачат " е за Витарите не важи ....... Незнам да има заводска - стандартна джипка с нейното окачване да скочи по-вече от Витара - бензинова . А къде си чул ,че дизеловите не правят проблеми ?
                0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                Коментар


                • #9
                  От: Възможностите на заводската Витара

                  Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                  ... Незнам да има заводска - стандартна джипка с нейното окачване да скочи по-вече от Витара...
                  И не е известно Иван Попов някога да е признал макар и едно-едничко, макар и най-минималничко недостатъче на "Витара"-та. И предимство на Самурая...

                  Майтапа настрана, според мен това на клипчето няма нищо общо с офроуд. Можеха да си го направят с "Москвич" или "Голф" - все тая, простотии. "Витара"-та - като едно достойно "Сузуки" е невероятно проходима и с голям потенциал да бъде направена още по-проходима.

                  Това - дай я хвърлим отнякъде и да видим какво ще стане - лично мен въобще не ме интересува, даже не ми е смешно.
                  Искам България чиста!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Възможностите на заводската Витара

                    Първоначално публикуван от Spas55 Преглед на мнение
                    И не е известно Иван Попов някога да е признал макар и едно-едничко, макар и най-минималничко недостатъче на "Витара"-та. И предимство на Самурая...

                    Майтапа настрана, според мен това на клипчето няма нищо общо с офроуд. Можеха да си го направят с "Москвич" или "Голф" - все тая, простотии. "Витара"-та - като едно достойно "Сузуки" е невероятно проходима и с голям потенциал да бъде направена още по-проходима.

                    Това - дай я хвърлим отнякъде и да видим какво ще стане - лично мен въобще не ме интересува, даже не ми е смешно.
                    Спасе ...с Витара скачам яко ....,ама със Самурай и наследника му Джимни не смеем !!! Много се клатят !
                    0886/706147 Тунинг на Vitara & Grand Vitara

                    Коментар


                    • #11
                      От: Възможностите на заводската Витара

                      Витарата скача много,ама когато е за еднократна употреба ,напрактика може всичко,ако след това я извозиш на скрапа,аналогично и при другите машини,но има и някои мааалко по здрави,които по трудно се травмират ама не са Сузукита.
                      Колкото до тва че пукали глави след прегряване,пак така,всички пукат след определен пробег,нооо 16 винтиловите Витарки маалко по често,тва правило обаче не важи за 8 винтиловия коч,дурако устойчив мотор,нищо не го събаря.
                      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Възможностите на заводската Витара

                        Първоначално публикуван от ivan popov Преглед на мнение
                        Спасе ...с Витара скачам яко ....,ама със Самурай и наследника му Джимни не смеем !!! Много се клатят !
                        И мостовете им стават като прабългарски лъкове след скок,апък като им мушнеш малко по силен мотор на Джимсъните и полуоските стават мармалад,верно наследник на Самурая, ама уви май не за по добро....
                        LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                        Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Възможностите на заводската Витара

                          Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                          Колкото до тва че пукали глави след прегряване,пак така,всички пукат след определен пробег,нооо 16 винтиловите Витарки маалко по често,тва правило обаче не важи за 8 винтиловия коч,дурако устойчив мотор,нищо не го събаря.
                          Извинявам се, че не съм много в час с витарските двигатели, но 8-винтилов коч едно и също ли е с 1,6 бензинов моноинжекцион, както предполагам???
                          Grand Vitara 1.6i 16V (94Hp)2001
                          Недостатъчното количество просто ще свърши, недостъчното качество може да те довърши !
                          'Толкова млад, а вече кривнал от пътя'

                          Коментар


                          • #14
                            От: Възможностите на заводската Витара

                            Първоначално публикуван от toestaz Преглед на мнение
                            Извинявам се, че не съм много в час с витарските двигатели, но 8-винтилов коч едно и също ли е с 1,6 бензинов моноинжекцион, както предполагам???
                            Ей така се получават култовите реплики! Готино, още се хиля
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Възможностите на заводската Витара

                              Първоначално публикуван от toestaz Преглед на мнение
                              Извинявам се, че не съм много в час с витарските двигатели, но 8-винтилов коч едно и също ли е с 1,6 бензинов моноинжекцион, както предполагам???
                              По принцип е едно и също ,ама айде вземи почети малко че ,пишеш небивалици които будят смях.Ей го на Тефчо чак в Ямбол го чувам как се смее
                              не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X