Обява

Свий
Няма добавени обяви.

авт.4степенна или мех.5 степенна

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • авт.4степенна или мех.5 степенна

    Не мога да реша коя от двата модела е по-добра .Моля някои да ми обясни за да знам с каква да си купя SUZUKI GRAND VITARA. Кои са предимствата и недостатъците им.

  • #2
    Всичко зависи от вашия стил на каране и това какви ще са предимно пътищата и условията в които се кара автомобила.

    Генерално казано автоматика е изключително удобен при повече движение в града. Даже в такива условия съвременните автоматици дават и по-добър разход от ръчните скорости.

    При много извънградско и особено дълги преходи с голяма скорост и на топло ви препоръчвам ръчните скорости. Най-много автоматика се натоварва когато карате с висока скорост по магистралата през лятото...

    Световната тенденция е за постепенно преминаване на всички автомобили към автоматични скоростни кутии. Дори и в Европа където те не са особено популярни през 2012 година автоматични - ръчни ще бъдат 50/50%

    Добре ще е колегите да кажат и как е конкретната реализация на автоматик и ръчни за този автомобил...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      Мойто Диско е с автоматична скоростна кутия. Много лесно се кара в задръстванията на София. Два - три пъти съм правил офроад от Своге нагоре по горските пътища над Свогенския Балкан - до билото на Стара планина - беше супер удобно. Караш без да се замисляш на коя предавка да си. Незнам доколко ми е меродавно мнението за останалите участници във форума, но намен лично ми харесва с автоматик.
      Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
      Discovery 2.5 TD5 2000 EX
      Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

      Коментар


      • #4
        Ако караш в състезателен стил с автоматик определено няма да можеш да изцедиш цялата мощност на мотора. В завои и наклони много често прави неправилни превключвания. Говоря за спортно каране.
        Ако караш бързо няма проблеми. При изпреварване кикдауна е голям плюс. В града е удоволствие както и извън пътя. При скоростен офроуд също прави грешки.

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от LUSI Преглед на мнение
          Не мога да реша коя от двата модела е по-добра .Моля някои да ми обясни за да знам с каква да си купя SUZUKI GRAND VITARA. Кои са предимствата и недостатъците им.
          аз лично карам автомат, и за моят стил на каране и нужди е най доброто. Можеш да прочетеш много мнения по долу:
          http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=1536

          http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...EE%F1%F2%ED%E8
          LZ1RED

          Коментар


          • #6
            Re: авт.4степенна или мех.5 степенна

            Имам стаж като водач на всякакви МПС-та около 17 години , от тях последни 3 месяца карам Витара с АКПП . Следваща ми кола пак ще е "джип" и пак с АКПП.
            Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
            Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

            Коментар


            • #7
              Re: авт.4степенна или мех.5 степенна

              Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнение
              Имам стаж като водач на всякакви МПС-та около 17 години , от тях последни 3 месяца карам Витара с АКПП . Следваща ми кола пак ще е "джип" и пак с АКПП.
              Колега как ти се струва Витарата като автомобил.Доволен ли си от нея.Карал ли си я извън пътя.

              Коментар


              • #8
                Re: авт.4степенна или мех.5 степенна

                Доволен съм от кулата , ама ще я продавам поради причини не свързани точно с нея...............Вкарвал съм я по калове , миналата сряда минах по пътя Рибарица-Шипково в най-големия сняг за сезона, представя се много добре , трябва и малко по-сериозни гуми и всичко ще е ОК.
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #9
                  Re: авт.4степенна или мех.5 степенна

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  В завои и наклони много често прави неправилни превключвания. Говоря за спортно каране.
                  можеш ли по подробно да обясниш за неправилните превключвания ?
                  LZ1RED

                  Коментар


                  • #10
                    Re: авт.4степенна или мех.5 степенна

                    Не мога подробно да го обяснявам защото всяка ситуация е различна и е свързана с техниката на спортното шовиране но наи общо казано
                    когато отпуснеш газта превключва на по-горна предавка. В средата на завоя това не е много удачно и трябва да помагаш със спирачка за да натиснеш гумите и да завиеш. После като дадеш газ за да излезеш от завоя малко бавно реагира докато свали предавка на доло.

                    Коментар


                    • #11
                      Re: авт.4степенна или мех.5 степенна

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Не мога подробно да го обяснявам защото всяка ситуация е различна и е свързана с техниката на спортното шовиране но наи общо казано
                      когато отпуснеш газта превключва на по-горна предавка. В средата на завоя това не е много удачно и трябва да помагаш със спирачка за да натиснеш гумите и да завиеш. После като дадеш газ за да излезеш от завоя малко бавно реагира докато свали предавка на доло.
                      При американските незнам как е, но при повечето японски коли с А/Т
                      имат спортен режим, тествал съм го само на една хонда акорд и моята кола, при него като държиш колата над 3500 оборота си държи предавката на която си, а сменя предавка на долу с кикдуна а на горе или като стигне макс. обороти. Естественно като пуснеш изцяло газта качва предавка....
                      LZ1RED

                      Коментар


                      • #12
                        Re: авт.4степенна или мех.5 степенна

                        Имах за малко Витара автоматик същата работа е. При спортно каране в средата на завоя трябва рязко да отнемеш газта и веднага да я натиснеш. Това в рамките на секунда даже по бързо. Е тогава автоматика винаги превключва. Никога не можеш да влезнеш в завоя с обороти на които двигателя има максимална мощност. Ако има типтроник вече е друго киното.

                        Коментар


                        • #13
                          Re: авт.4степенна или мех.5 степенна

                          Автоматика на Витара-та е много сполучлив !
                          При правилна експоатация е изклучително надежден ! Значи когато караш автомат нямаш само R-P-D предавки , имаш и 1,2 ( при Витара-та )
                          които сащо се ползват особенно в гората,или когато теглиш нещо
                          Ремонта по принцип е чуствително по евтин от колкото на ръчната кутия.
                          Единственото което можеш да направиш е да изкараш един АНАЛОГОВ манометар който да ти показва работното налягане и просто когата падне да минажате на по ниска предавка,така помпата го вдига и затяга пакетите на кутията ! а за загриаването ? най-лесната работа е ! просто вместо оригиналният радиатор ( който е в водният,ползват един корпус ) слагате друг ГОЛЕМИЧАК дайе може и с допалнителен винтилатор и готово !
                          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                          Коментар


                          • #14
                            Re: авт.4степенна или мех.5 степенна

                            какво е нормалното работно налягане ?
                            и кога налягането пада, като теглиш нещо или караш с висока скорост ?
                            А не е ли добре и атчик за температурата да има ?
                            LZ1RED

                            Коментар


                            • #15
                              До: Re: авт.4степенна или мех.5 степенна

                              Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                              Автоматика на Витара-та е много сполучлив !
                              При правилна експоатация е изклучително надежден ! Значи когато караш автомат нямаш само R-P-D предавки , имаш и 1,2 ( при Витара-та )
                              които сащо се ползват особенно в гората,или когато теглиш нещо
                              Ремонта по принцип е чуствително по евтин от колкото на ръчната кутия.
                              Единственото което можеш да направиш е да изкараш един АНАЛОГОВ манометар който да ти показва работното налягане и просто когата падне да минажате на по ниска предавка,така помпата го вдига и затяга пакетите на кутията ! а за загриаването ? най-лесната работа е ! просто вместо оригиналният радиатор ( който е в водният,ползват един корпус ) слагате друг ГОЛЕМИЧАК дайе може и с допалнителен винтилатор и готово !
                              Здравей колега. Явно имаш доста наблюдения върху авт.
                              на Витара и ако не ти е проблем моля да ми отговориш на няколко въпроса:
                              Имах Гео авт. 1993г. 82к.с., к.б. с гуми 195/75/15 и вървеше доста прилично. Откраднаха го. От 15 дни имам Витара 16v д.б., 97к.с. авт., гуми 255/60/15. Не ще да върви / липсва и пъргавина /. Дали е от гумите или друго? Просто е много спъната. Правих диагностика-всичко е наред.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X