Не мога да реша коя от двата модела е по-добра .Моля някои да ми обясни за да знам с каква да си купя SUZUKI GRAND VITARA. Кои са предимствата и недостатъците им.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
авт.4степенна или мех.5 степенна
Свий
X
-
Всичко зависи от вашия стил на каране и това какви ще са предимно пътищата и условията в които се кара автомобила.
Генерално казано автоматика е изключително удобен при повече движение в града. Даже в такива условия съвременните автоматици дават и по-добър разход от ръчните скорости.
При много извънградско и особено дълги преходи с голяма скорост и на топло ви препоръчвам ръчните скорости. Най-много автоматика се натоварва когато карате с висока скорост по магистралата през лятото...
Световната тенденция е за постепенно преминаване на всички автомобили към автоматични скоростни кутии. Дори и в Европа където те не са особено популярни през 2012 година автоматични - ръчни ще бъдат 50/50%
Добре ще е колегите да кажат и как е конкретната реализация на автоматик и ръчни за този автомобил...
-
Мойто Диско е с автоматична скоростна кутия. Много лесно се кара в задръстванията на София. Два - три пъти съм правил офроад от Своге нагоре по горските пътища над Свогенския Балкан - до билото на Стара планина - беше супер удобно. Караш без да се замисляш на коя предавка да си. Незнам доколко ми е меродавно мнението за останалите участници във форума, но намен лично ми харесва с автоматик.Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
Discovery 2.5 TD5 2000 EX
Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX
Коментар
-
Ако караш в състезателен стил с автоматик определено няма да можеш да изцедиш цялата мощност на мотора. В завои и наклони много често прави неправилни превключвания. Говоря за спортно каране.
Ако караш бързо няма проблеми. При изпреварване кикдауна е голям плюс. В града е удоволствие както и извън пътя. При скоростен офроуд също прави грешки.
Коментар
-
Първоначално публикуван от LUSI Преглед на мнениеНе мога да реша коя от двата модела е по-добра .Моля някои да ми обясни за да знам с каква да си купя SUZUKI GRAND VITARA. Кои са предимствата и недостатъците им.
http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=1536
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...EE%F1%F2%ED%E8LZ1RED
Коментар
-
Re: авт.4степенна или мех.5 степенна
Имам стаж като водач на всякакви МПС-та около 17 години , от тях последни 3 месяца карам Витара с АКПП . Следваща ми кола пак ще е "джип" и пак с АКПП.Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
Re: авт.4степенна или мех.5 степенна
Първоначално публикуван от Злой Преглед на мнениеИмам стаж като водач на всякакви МПС-та около 17 години , от тях последни 3 месяца карам Витара с АКПП . Следваща ми кола пак ще е "джип" и пак с АКПП.
Коментар
-
Re: авт.4степенна или мех.5 степенна
Доволен съм от кулата , ама ще я продавам поради причини не свързани точно с нея...............Вкарвал съм я по калове , миналата сряда минах по пътя Рибарица-Шипково в най-големия сняг за сезона, представя се много добре , трябва и малко по-сериозни гуми и всичко ще е ОК.Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
Re: авт.4степенна или мех.5 степенна
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеВ завои и наклони много често прави неправилни превключвания. Говоря за спортно каране.LZ1RED
Коментар
-
Re: авт.4степенна или мех.5 степенна
Не мога подробно да го обяснявам защото всяка ситуация е различна и е свързана с техниката на спортното шовиране но наи общо казано
когато отпуснеш газта превключва на по-горна предавка. В средата на завоя това не е много удачно и трябва да помагаш със спирачка за да натиснеш гумите и да завиеш. После като дадеш газ за да излезеш от завоя малко бавно реагира докато свали предавка на доло.
Коментар
-
Re: авт.4степенна или мех.5 степенна
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеНе мога подробно да го обяснявам защото всяка ситуация е различна и е свързана с техниката на спортното шовиране но наи общо казано
когато отпуснеш газта превключва на по-горна предавка. В средата на завоя това не е много удачно и трябва да помагаш със спирачка за да натиснеш гумите и да завиеш. После като дадеш газ за да излезеш от завоя малко бавно реагира докато свали предавка на доло.
имат спортен режим, тествал съм го само на една хонда акорд и моята кола, при него като държиш колата над 3500 оборота си държи предавката на която си, а сменя предавка на долу с кикдуна а на горе или като стигне макс. обороти. Естественно като пуснеш изцяло газта качва предавка....LZ1RED
Коментар
-
Re: авт.4степенна или мех.5 степенна
Имах за малко Витара автоматик същата работа е. При спортно каране в средата на завоя трябва рязко да отнемеш газта и веднага да я натиснеш. Това в рамките на секунда даже по бързо. Е тогава автоматика винаги превключва. Никога не можеш да влезнеш в завоя с обороти на които двигателя има максимална мощност. Ако има типтроник вече е друго киното.
Коментар
-
Re: авт.4степенна или мех.5 степенна
Автоматика на Витара-та е много сполучлив !
При правилна експоатация е изклучително надежден ! Значи когато караш автомат нямаш само R-P-D предавки , имаш и 1,2 ( при Витара-та )
които сащо се ползват особенно в гората,или когато теглиш нещо
Ремонта по принцип е чуствително по евтин от колкото на ръчната кутия.
Единственото което можеш да направиш е да изкараш един АНАЛОГОВ манометар който да ти показва работното налягане и просто когата падне да минажате на по ниска предавка,така помпата го вдига и затяга пакетите на кутията ! а за загриаването ? най-лесната работа е ! просто вместо оригиналният радиатор ( който е в водният,ползват един корпус ) слагате друг ГОЛЕМИЧАКдайе може и с допалнителен винтилатор и готово !
Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !
Коментар
-
До: Re: авт.4степенна или мех.5 степенна
Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнениеАвтоматика на Витара-та е много сполучлив !
При правилна експоатация е изклучително надежден ! Значи когато караш автомат нямаш само R-P-D предавки , имаш и 1,2 ( при Витара-та )
които сащо се ползват особенно в гората,или когато теглиш нещо
Ремонта по принцип е чуствително по евтин от колкото на ръчната кутия.
Единственото което можеш да направиш е да изкараш един АНАЛОГОВ манометар който да ти показва работното налягане и просто когата падне да минажате на по ниска предавка,така помпата го вдига и затяга пакетите на кутията ! а за загриаването ? най-лесната работа е ! просто вместо оригиналният радиатор ( който е в водният,ползват един корпус ) слагате друг ГОЛЕМИЧАКдайе може и с допалнителен винтилатор и готово !
на Витара и ако не ти е проблем моля да ми отговориш на няколко въпроса:
Имах Гео авт. 1993г. 82к.с., к.б. с гуми 195/75/15 и вървеше доста прилично. Откраднаха го. От 15 дни имам Витара 16v д.б., 97к.с. авт., гуми 255/60/15. Не ще да върви / липсва и пъргавина /. Дали е от гумите или друго? Просто е много спъната. Правих диагностика-всичко е наред.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар