Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

    [quote=redair;211348]Не мога да ти гарантирам нищо за другите размери... с тези размери колата се държи перфектно на асфалт и благодарение на по-дългите амове от зад,

    Би ли споделил,от какво сложи задни амове

    Коментар


    • #17
      До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

      Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
      Фактически предния амортисиор е с фланец,а задния замени ли го веднага или може да се използва след наддигането,спомена нещо и за удьлжаване на "А" рамото на задния диференциал-кое точно имаш педвид?
      Първоначално оставих оригиналните за тест, оказа се, че при неравности маортисьора се разтяга прекалено много и се чува удар, вероятността да се скъса според мен е голяма. Удряше по черни пътища и като минавах през неравности по асфалта примерно с 80 - 100 км. Благодарение на Соти, който ме светна за амове от Кия Спортидж. Същите захвати и по-дълги с 3 см. точно колкото ми трябваха
      За да се увеличи още ходът на задният мост трябва да се сложи подложка на шарнирът на А - рамото или да се смени с друго А - рамо. Тук знаещите трябва да кажат...
      LZ1RED

      Коментар


      • #18
        До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

        Да кажа само че можете спокойно да увеличите подложките със 2-3 см повече от тези на чертежите . Аз така направих и нямам никакви проблеми и съм сигурен че може и повече а съм с къса база, на дългата карданите са по дълги и от там ъглите на каретата са по малки така че смело добавяйте поне по 2 см за да има смисъл .
        Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

        Коментар


        • #19
          До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

          ето това е:


          това е шарнира, който е закачен за най-горната част на дифа.




          в сайта на калмини на снимката на кита 3" точно под четирите пружини е тяхното А - рамо.
          LZ1RED

          Коментар


          • #20
            До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

            vOid ти как реши проблема с А-рамото,ако сьществува такьв при теб,и кькви амове сложи при 5 см лифт,не стана ли ьгьла на карето голям,стабилността на завои и спускането по остри склонове не те ли притесняват,не окасяха ли спирачните маркучета и кькво според теб е педимството на 3" окачване на kalmini за 2 000лв,ако може да се лифтира за 300лв с тези подложки и допьлнителни амове?Това са вьпросите чиито одговори биха ме зарадвали,а и много др.колеги предполагам.Специални благодарности на redair за поместения матерял!
            LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
            Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

            Коментар


            • #21
              До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

              vOid ти как реши проблема с А-рамото
              При мен проблем с А-рамото няма .

              кькви амове сложи при 5 см лифт
              Сложих амове от нива с малко преправяне паснаха перфектно и станаха по дълги със около 3-4 см .

              не стана ли ьгьла на карето голям
              Ъгъла на карето преди лифта беше отрицателен т.е имаше обратен ъгъл който след лифта стана положителен доло горе със същия градус но обратно и това единствено ъгъла от раздатката към кардана, другите карета нямат никакъв ъгъл .

              стабилността на завои и спускането по остри склонове не те ли притесняват
              Стабилността в завой почти не се е променила, спусканията по склонове винаги са ме притеснявали и наистина сега започнаха да ме притесняват още повече, мисля да сложа фланци или ако намеря джанти с отрицателен офсет .

              не окасяха ли спирачните маркучета
              Предните бяха на ръба да не стигнат но могат да се откачат от една скоба при по голям лифт и пак да стигнат . Със задните нямаше проблем .

              кькво според теб е педимството на 3" окачване на kalmini за 2 000лв
              Това е най важния въпрос - първо 3" = 7.5 см, второ когато се сложи кит се увеличават ходовете много повече от колкото само със смяна на амортиьори . За справка виж джимнито на колегата Zenit . С 2 думи ако трябва да избирам кит или подложки много ясно че бих избрал кит . Но има и друг сиромашки вариант който е по добър от подложките : смяна на пружини и амортисьори със по дълги, получава се лифт над 10 см и ходовете се увеличават значително . Само че не ме питай какви пружини и амортисьори да сложиш защото не знам, Иван Попов знае ако искаш мога да ти дам телефона му
              Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

              Коментар


              • #22
                До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                За момента сьм прьчал подложки с 10мм по високи от на колегата redair, (мисля че с прекалено повдигане без кит ще стане беля ),и с сант по малки от твоите ,средния вариант ,като започна да я кипря ще качвам и снимки,благодаря за инфото така се спестява много неяснота.
                LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                Коментар


                • #23
                  До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                  Колеги, размерите нещо не излизат.
                  Вътрешния размер е 64 + четри радиуса по 10 равно на 104-външен размер, а според чертежа е 107.кое да спазвам като ги правя

                  Коментар


                  • #24
                    До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                    Първоначално публикуван от biboqn Преглед на мнение
                    Колеги, размерите нещо не излизат.
                    Вътрешния размер е 64 + четри радиуса по 10 равно на 104-външен размер, а според чертежа е 107.кое да спазвам като ги правя
                    не мога да разбера тези 4 радиуса какви са...
                    моите са точно по чертежа и станаха идеално точно на мястото си.
                    LZ1RED

                    Коментар


                    • #25
                      До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                      Няма страшно прави ги по чертежа на колегата,алуминия е мек матерял а и трябва да влезе пльтно
                      LZ1BEL "Mud Angels" Stara Zagora
                      Warning: any change to the factory design of your vehicle has potential dangers which could result in injury or death.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                        радиуса на закръгляне отбелязан е с R10.Тоест диаметъра е 20мм.от двете страни по 20 плюс 64= 104

                        Коментар


                        • #27
                          До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                          Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
                          При мен проблем с А-рамото няма .

                          Само че не ме питай какви пружини и амортисьори да сложиш защото не знам, Иван Попов знае ако искаш мога да ти дам телефона му
                          Ще дадеш ли телефона? Сервиза в Самоков ли е?

                          Коментар


                          • #28
                            До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                            Първоначално публикуван от jow Преглед на мнение
                            Ще дадеш ли телефона? Сервиза в Самоков ли е?
                            В София е, но не мога да ти пращам ЛС-та . Моя телефон е 0878 197 903, обади се да ти го кажа защото не искам пиша чужди телефони във форума .
                            Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

                            Коментар


                            • #29
                              До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                              A KADE V SOFIA SE NAMIRA SERVIZA NA IVAN POPOV

                              А къде в София се намира сервизът на Иван Попов?
                              Последно редактирано от kolonal-Васил Гергов; 23-07-08, 23:21. Причина: латиница

                              Коментар


                              • #30
                                До: Лифт на Sidekick Sport ( дълга Витара )

                                Първоначално публикуван от belata Преглед на мнение
                                vOid ти как реши проблема с А-рамото,ако сьществува такьв при теб,и кькви амове сложи при 5 см лифт,не стана ли ьгьла на карето голям,стабилността на завои и спускането по остри склонове не те ли притесняват,не окасяха ли спирачните маркучета и кькво според теб е педимството на 3" окачване на kalmini за 2 000лв,ако може да се лифтира за 300лв с тези подложки и допьлнителни амове?Това са вьпросите чиито одговори биха ме зарадвали,а и много др.колеги предполагам.Специални благодарности на redair за поместения матерял!
                                Колеги,
                                Съжалявам, че трябва да поохладя ентусиазма ви, но имам лични наблюдения от сиромашкия лифт на Иван Попов. Преди около година ми направи това нещо - виж. След първоначалният ентусиазъм на неразбиращ, съм дал около 3000лв за ремонти и накрая продадох жипката, щото ми писна. Може да попитате Голди за броя на ремонтите. Сред многото проблеми с този вид лифт, най главните са тук:
                                Снимка1: Каретата- мисля, че така се казват- трябваше да се рециклират. След около 5 месеца каране 90% на асвалт и 10% офроуд.
                                Снимка 2. Каретата на кардана бяха разбити. Пак наваряване и слагане на нови лагери.
                                Снимка 3. Пак същото, но от другата страна на кардана.
                                Гумите, които бяха регенерат и съответно доста тежки, също допринесоха за разбиването на чаркалаците.
                                Та в края на краищата, мисля че лифта който предлага Redair, въпреки че не е толкова ефектен, ще е по-щадящ за жипката.
                                Прикачени файлове
                                Да се ядосваш, значи да наказваш себе си за грешките на другите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X