До: Помощ Витарата Претриса
Днес махнах аломиниевия ботуш налях една капачка бензин и запали с чукането,и си помислих че не идва бензин но преди да паля развих двата болта на захранващия с бензин тръбопровод и пръсна бензин което според мен значи че има налягане защото се осъмних за не добре работеща помпа в резервоара,отново смених свещи бях с NJK BPR5ES,викам си да не е от тях макар че са нови и ми казаха че са взаимозаменяеми с NJK BPR6ES и сега съм с такива но няма съществена разлика,двигателя пак се опитва да работи равномерно и от време на време претрерсе и пак се оправя което ме навежда на мисълта за прегорял клапан,но трябва да намеря накой който да ги провери когато двигателя е в покой да ги надуе един по един цилиндрите друго не ми идва в главата.Преди 2 дни мерихме компресия на 4-те цилиндъра показа по 9.5 бара вече се чудя какво да мера и пробвам.А за паленето утре сутрин ще пробвам на студен двигател как ще запали с тези свещи и дали изобщо има смисъл от покупката им.
Днес махнах аломиниевия ботуш налях една капачка бензин и запали с чукането,и си помислих че не идва бензин но преди да паля развих двата болта на захранващия с бензин тръбопровод и пръсна бензин което според мен значи че има налягане защото се осъмних за не добре работеща помпа в резервоара,отново смених свещи бях с NJK BPR5ES,викам си да не е от тях макар че са нови и ми казаха че са взаимозаменяеми с NJK BPR6ES и сега съм с такива но няма съществена разлика,двигателя пак се опитва да работи равномерно и от време на време претрерсе и пак се оправя което ме навежда на мисълта за прегорял клапан,но трябва да намеря накой който да ги провери когато двигателя е в покой да ги надуе един по един цилиндрите друго не ми идва в главата.Преди 2 дни мерихме компресия на 4-те цилиндъра показа по 9.5 бара вече се чудя какво да мера и пробвам.А за паленето утре сутрин ще пробвам на студен двигател как ще запали с тези свещи и дали изобщо има смисъл от покупката им.
Коментар