Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ Витарата Претриса

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Помощ Витарата Претриса

    Днес махнах аломиниевия ботуш налях една капачка бензин и запали с чукането,и си помислих че не идва бензин но преди да паля развих двата болта на захранващия с бензин тръбопровод и пръсна бензин което според мен значи че има налягане защото се осъмних за не добре работеща помпа в резервоара,отново смених свещи бях с NJK BPR5ES,викам си да не е от тях макар че са нови и ми казаха че са взаимозаменяеми с NJK BPR6ES и сега съм с такива но няма съществена разлика,двигателя пак се опитва да работи равномерно и от време на време претрерсе и пак се оправя което ме навежда на мисълта за прегорял клапан,но трябва да намеря накой който да ги провери когато двигателя е в покой да ги надуе един по един цилиндрите друго не ми идва в главата.Преди 2 дни мерихме компресия на 4-те цилиндъра показа по 9.5 бара вече се чудя какво да мера и пробвам.А за паленето утре сутрин ще пробвам на студен двигател как ще запали с тези свещи и дали изобщо има смисъл от покупката им.

    Коментар


    • #32
      До: Помощ Витарата Претриса

      Първоначално публикуван от Dankov Преглед на мнение
      Днес махнах аломиниевия ботуш налях една капачка бензин и запали с чукането,и си помислих че не идва бензин но преди да паля развих двата болта на захранващия с бензин тръбопровод и пръсна бензин което според мен значи че има налягане защото се осъмних за не добре работеща помпа в резервоара,отново смених свещи бях с NJK BPR5ES,викам си да не е от тях макар че са нови и ми казаха че са взаимозаменяеми с NJK BPR6ES и сега съм с такива но няма съществена разлика,двигателя пак се опитва да работи равномерно и от време на време претрерсе и пак се оправя което ме навежда на мисълта за прегорял клапан,но трябва да намеря накой който да ги провери когато двигателя е в покой да ги надуе един по един цилиндрите друго не ми идва в главата.Преди 2 дни мерихме компресия на 4-те цилиндъра показа по 9.5 бара вече се чудя какво да мера и пробвам.А за паленето утре сутрин ще пробвам на студен двигател как ще запали с тези свещи и дали изобщо има смисъл от покупката им.
      9.5 е малко ниско. Не знам колко е точен уреда, с който са ти го мерили, по принцип под 10 работата отива на ремонт.

      След като е запалила с "почерпка", проследи внимателно кабела на инжектора. От самия инжектор, минава под облата капачка, през гумено уплътниение и излиза от корпуса на инжекцията. малко след това има куплунг - проверяваш дали не е окислен или повреден. От там нататък, по жицата, ако всичко е сток (ама едва ли, след като има газ), трябва да стигат и двете жици директно в компа.
      По-вероятно е единия проводник да е прекъснат и да е прекаран през реле, което да е свързано с копчето на газовата. Самото реле и връзките към него са един много вероятен източник на проблема. Виж какво ще се покаже и да го чепкаме по-нататък.
      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

      Коментар


      • #33
        До: Помощ Витарата Претриса

        Добре колега куплонга не е окислен ще проверя по нататък по кабелите да видя за какво става въпрос и ще пиша.

        Коментар


        • #34
          До: Помощ Витарата Претриса

          Според мене проблема е в компютъра на колата но ще следя с интерес за да видя дали съм прав.
          ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

          Коментар


          • #35
            До: Помощ Витарата Претриса

            Ми,аз мисля че не си

            Коментар


            • #36
              До: Помощ Витарата Претриса

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              9.5 е малко ниско. Не знам колко е точен уреда, с който са ти го мерили, по принцип под 10 работата отива на ремонт.

              След като е запалила с "почерпка", проследи внимателно кабела на инжектора. От самия инжектор, минава под облата капачка, през гумено уплътниение и излиза от корпуса на инжекцията. малко след това има куплунг - проверяваш дали не е окислен или повреден. От там нататък, по жицата, ако всичко е сток (ама едва ли, след като има газ), трябва да стигат и двете жици директно в компа.
              По-вероятно е единия проводник да е прекъснат и да е прекаран през реле, което да е свързано с копчето на газовата. Самото реле и връзките към него са един много вероятен източник на проблема. Виж какво ще се покаже и да го чепкаме по-нататък.
              Просто компа не го отваря инжектора.
              ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

              Коментар


              • #37
                До: Помощ Витарата Претриса

                Първоначално публикуван от кайо Преглед на мнение
                Просто компа не го отваря инжектора.
                Не те разбрах? Имаш предвид, че инжектора се управлява от другаде или че е прецакана връзката с компа?
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #38
                  До: Помощ Витарата Претриса

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                  Не те разбрах? Имаш предвид, че инжектора се управлява от другаде или че е прецакана връзката с компа?
                  Не самия комп е прецакан
                  ОТИВАМ ДА СЛАГАМ КАЛНИЦИ НА ТРЪБАРКАТА !!!!!!!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Помощ Витарата Претриса

                    Колега оправи ли проблема, ако "да" сподели,все ще е от полза на някой.
                    [SIGPIC][/SIGPIC]

                    Коментар


                    • #40
                      До: Помощ Витарата Претриса

                      Проблема с паленето е оправен,макар че свещите ми бяха нови пак ги смених,старите бяха NJK BPR5ES,a сега сложих NJK BPR6ES незнам каква е разликата но друго не съм пипал,сега се заемам с газовото.Вече няма проблем с паленето и претрисането сега идва ред и на другите работи и проблемчета.Благодаря на всички за отзивчивоста.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X