Ами да се похваля и аз. И аз от 1 месец вече съм с Витара, къса база. Снимки ще кача като разбера как става. Иначе за джипчето-1995год, хард-топ таван, сваля се на части, става на кабрио. Двигателя е 16valve, 1.6. Гумите са ласса компетус, за сега стават за асфалта, но за офроуд-не. Ще си я оборудвам и с типично кални гуми, но по-нататък. Хъбовете са ръчни, попрочетох разни информации във форума и ги поставих на положение open, при превключване на 2Н-4Н в движение няма никакви шумове. До сега направих следното по обслужването-смених маслото, всички ремъци и филтри, антифриза, ролката на ангренажа. Сега ще посъбера пари за гуми и джанти и.....газ. В момента съм с железни джанти 15. Гумите са 195/80R15. Май това е за момента.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нов член на клуб Витара
Свий
X
-
До: И аз съм вече с Витара.
Първоначално публикуван от lazarlk Преглед на мнениеАми да се похваля и аз. И аз от 1 месец вече съм с Витара, къса база. Снимки ще кача като разбера как става. Иначе за джипчето-1995год, хард-топ таван, сваля се на части, става на кабрио. Двигателя е 16valve, 1.6. Гумите са ласса компетус, за сега стават за асфалта, но за офроуд-не. Ще си я оборудвам и с типично кални гуми, но по-нататък. Хъбовете са ръчни, попрочетох разни информации във форума и ги поставих на положение open, при превключване на 2Н-4Н в движение няма никакви шумове. До сега направих следното по обслужването-смених маслото, всички ремъци и филтри, антифриза, ролката на ангренажа. Сега ще посъбера пари за гуми и джанти и.....газ. В момента съм с железни джанти 15. Гумите са 195/80R15. Май това е за момента., първо-честито, да се слушате, и да се кефите един на друг с машината.
Но мисля, че трябва да си отвориш отделна тема, за твоята си витара. Не, че имам нещо против, че си се похвалил в моята, но така е правилното. По този начин ще можеш да получаваш съвети, и полезни линкове, а и ти става малко гъделАко имаш питанки-питай, още по-вярно-чети, във форума има страшно много информация, и то почти за всичко. Но отсега ти казвам, че тръгнеш ли веднъж по готите и полетата-няма спиране. Болест доживот, само дето не е смъртоносна, а доста приятна. Но е силно заразна, да не кажеш после, че не си предупреден.
Има ли желание-има и начин!
-
Нов член на клуб Витара
Ами да се похваля и аз. И аз от 1 месец вече съм с Витара, къса база. Снимки ще кача като разбера как става. Иначе за джипчето-1995год, хард-топ таван, сваля се на части, става на кабрио. Двигателя е 16valve, 1.6. Гумите са ласса компетус, за сега стават за асфалта, но за офроуд-не. Ще си я оборудвам и с типично кални гуми, но по-нататък. Хъбовете са ръчни, попрочетох разни информации във форума и ги поставих на положение open, при превключване на 2Н-4Н в движение няма никакви шумове. До сега направих следното по обслужването-смених маслото, всички ремъци и филтри, антифриза, ролката на ангренажа. Сега ще посъбера пари за гуми и джанти и.....газ. В момента съм с железни джанти 15. Гумите са 195/80R15. Май това е за момента. Но понеже ме посъветваха да си отворя нова тема за моята Витара, искам да попитам някои неща, за които четох из форума, но намирам противоречиви и нееднозначни мнения.
1. Относно хъбовете. В момента съм с отключени, защото я карам предимно по асфалт и при нас е сухо, няма сняг. Това значи ли, че като включа от 2Н на 4Н пак ще въртят само задните гуми. Но като падне снега и подкарам по заснежен и заледен път мисля да заключа хъбовете и да мога да включвам 4Н в движение. А лятото ще си ги отключвам и само преди влизане в гора и кал ще ги заключвам. Толкова за тези хъбове, че вече се обърках.
2. Когато спирам на стоп и натисна спирачка, оборотите на двигателя падат до 200 и после се вдигат до 500 като работи на място. На какво се дължи това и колко трябва да са оборотите при празен ход. Говорим за загрял автомобил.
За сега това само не ми е ясно.
Коментар
-
До: Нов член на клуб Витара
Честито колега за придобивката. Много се радвам, и не само аз, когато семейството на сузуки се увеличава.
=> На първо четене е проблема ти със снимките: когато пишеш съобщение, горе, където са ти бутоните с функции, като youtube или vbox7 имаш едно кламерче, което като го натиснеш ще ти се отвори едно прозорче, чрез което можеш да си качиш снимки от компютъра ти или чрез URL. Да речем, че искаш да си качиш снимки от компааа: виждаш следното изречение: "Изпрати файла от моя компютър" под което имаш 3 реда и на всеки ред имаш Browse. Натискаш Browse отваря ти се друг прозорец, който вече се отнася към фаиловете на компа ти, намираш мястото където си си сложил снимките, избираш си снимка, чукаш на open и си готов.
Ако не си видял тази тема може да ти помогне с нещо
Успех и лека!Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.
0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
/e-mail: nikolaynkl@gmail.com/
Коментар
-
До: Нов член на клуб Витара
здравей колега ,да ти е честита новата предобивка и много да те радва.относно хъбовете,когато са отключени се движи само задния мост независимо на какво положение е малкия лост.включвай ги само когато има нужда /може и през лятото
/.а включване на предния мост в движение с малка скорост става но не е желателно нищо не ти пречи да спреш и да си включиш
.за оборотите ,и при мен се случва така от време на време но аз съм на газ.
не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам
Коментар
-
До: Нов член на клуб Витара
ей колега ам тя по-джиджана от моята, да си я караш със здраве, а твърдият таван е един от най-яките слагани на витара, дай ВИН да видим за къде е правено това чудо, че и с таванни релси, ехаБраво, много беззаварийни, относно оборотите виж като я запалиш продължава ли да свети един оранжев надпис CHECK ENGINE, ако да отивай на стенд да я погледнат, ако не пак отивай, че тия инжекции
Коментар
-
До: Нов член на клуб Витара
Да, относно оборотите-и аз усетих, че двигателя си работи както трябва, по таблото нищо не свети, просто оборотомера падне на 200 и после се качи на 500, но не изменя нито звука, нито нищо. Явно не показва правилно, рядко го прави наистина, изобщо не всеки път, просто рядко. На мен въпроса ми беше колко са оптималните обороти, това 500 добре ли е, или трябва да са 900 примерно.
Коментар
-
До: Нов член на клуб Витара
В момента съм с отключени, защото я карам предимно по асфалт и при нас е сухо, няма сняг. Това значи ли, че като включа от 2Н на 4Н пак ще въртят само задните гуми \\\\\\\\\\\\Здравей колега,честито и от мен!! С горното изречение почти си си отговорил,но има една малка подробност:въпреки,че си с ръчни хъбове,когато не са зацепени предварително,недей да включваш на 4Н в движение,понеже ефекта е като при автоматичните,само без удара от включването им.С две думи...,полуоски,диф и кардан са в покой и като включиш на 4Н....мисля че се сещаш какво е натоварването.....
SUZUKI "GRAND VITARA" 2.0 (16V)-J20A + MITSUBISHI "OUTLANDER"-2.4- AUTOMATIC
Коментар
-
До: Нов член на клуб Витара
И още един въпрос-като отварям капака на двигателя, ми трябва още един човек да дърпа ръчката в жабката. Не мога сам. Нолмално ли е, да не би да има някаква прецакана пружинка. Един трябва да дърпа ръчката а друг да вдига капака. Ако съм сам на път и ми се наложи.......не ми се мисли къф фокус трябва да направя.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар