Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нов член на клуб Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Нов член на клуб Витара

    Първоначално публикуван от lazarlk Преглед на мнение
    И още един въпрос-като отварям капака на двигателя, ми трябва още един човек да дърпа ръчката в жабката. Не мога сам. Нолмално ли е, да не би да има някаква прецакана пружинка. Един трябва да дърпа ръчката а друг да вдига капака. Ако съм сам на път и ми се наложи.......не ми се мисли къф фокус трябва да направя.
    ами смажи го бре
    не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

    Коментар


    • #17
      До: Нов член на клуб Витара

      Kлеясало е жилото колега, като го смазваш сложи масалце и на машинката на капака. Понякога и тя задържа.

      Коментар


      • #18
        До: Нов член на клуб Витара

        Аз пък съм 90%сигурен че се нуждае от регулиране самата заключвалка а не че толкова жилото е за смазване. Успех и честито.
        http://vbox7.com/play:398e8b82

        Коментар


        • #19
          До: ... И аз съм вече с Витара.

          Така на снимките изглежда нещо лачена
          Така ли ще я караш, или скоро трънките ще докарат боята в приличен като за жипка вид?
          Джантите колко са широки? На плоската част-където са отворите за шпилките би трябвало да има набити надписи, и там намери цифра, а след нея "J" Това е и размера в инчове, показател за широчината на гумите които пасват на тези джанти.
          Мислиш ли да я вдигаш, или ще си е в заводския вид?
          И двете окачвания си имат и плюсове, и минуси, зависи за какво мислиш да я ползваш.
          Това първото ти 4х4 ли е, или си имал и други такива?
          Мога да те питам още много, ама засега стига толкова.

          И един съвет: в гората не се ходи сам. Винаги поне два джипа.
          Прозвучах като някой с мнооого опит в гората, а имам джип отпреди 4 месеца... Но това е един от най-важните съвети които съм получил. Не, че не го нарушавам, ама много внимавам откъде минавам, а така се губи част от удоволствието.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #20
            До: Нов член на клуб Витара

            Първоначално публикуван от васето Преглед на мнение
            Аз пък съм 90%сигурен че се нуждае от регулиране самата заключвалка а не че толкова жилото е за смазване. Успех и честито.
            Вече и аз мисля така, понеже жилото се дърпа лесно, някак ключалката заяжда, утре ще я почистя и смажа.

            Коментар


            • #21
              До: ... И аз съм вече с Витара.

              Честито и безпроблемна да ти е
              Ако не свършва добре, значи не е свършило!
              0888 315 794
              LZ1UPI
              A1 (Rh+)

              Коментар


              • #22
                До: Нов член на клуб Витара

                И на моята витара има този проблем с жилото. Но проблема не е в жилото. Най-вероятно е уморена пружината която повдига капака след като чрез жилото е издърпан езика който държи капака в затворено положение. А може и самия капак да опира някъде, и силата на пружината да идва малка за да повдигне капака, и да преодолее съпротивлението от триенето, ако има такова, де. На моята мисля да сменя пружината с по-силна, ама не се знае дали въобще ще стане някога

                Относно хъбовете-хъба осигурява връзката между главината и полуоската. При изключени хъбове тази връзка я няма, и даже да си включил от лоста 4х4, въртящият момент стига до хъба, но не върти гумите. Когато ги включиш-има връзка между полуоската и колелото, и машната си е 4х4. Стига да си включил и лоста на съответното положение, де.
                Когато не си включил 4х4, а си включил хъбовете-колелата през хъбовете задвижват полуоски, диференциал и кардан, и това движение стига до раздатката. За да стане 4х4 само буташ напред лоста, може и в движение(само при включени хъбове), на места из форума съм виждал мнения, че можело да се включва до 100 км/ч. Аз не мисля да пробвам с тази скорост, даже въобще не стигам до 100 с витарата...
                Единствената причина заради която се слагат разните хъбове е да се спре въртенето на всичката желязна карантия от колелата до раздаката, гогато няма нужда от 4х4, и машината се движи по лесен терен, или път, само на заден мост, и това заради икономията на гориво. Ако не ти пука за разхода-карай си с включени хъбове, няма проблем.
                Но ако решиш да караш с изключени, и да ги включваш при нужда, ако нуждата се появява сравнително рядко-включвай отвреме навреме хъбовете, за да се смазват чаркалаците из предния диференциал.

                Мисля,ч е го обясних разбираемо, ама ако не си ме разбрал-пак питай, пак ще обясняваме.
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #23
                  До: Нов член на клуб Витара

                  Честито колега, със здраве да си я караш!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Нов член на клуб Витара

                    За оборотите - споко, повечето Витари го правят този номер. Гледал съм 30 - сетина и съм виждал на повечето от тях спадане на оборотите и претрисане (естествено, че ще претриса на 300 оборота, щото са реални). Прави го само като загрее. Мисля, че е особеност на компа. Не гасне и си възстановява бавно, някой път до 600, обикновено до 800 оборота. Ако кара някой несвикнал постоянно си мисли, че ей-сега ще угасне. Не светят check-engine и др. аварийни лампи. Говоря за здрав двигател.
                    Последно редактирано от Rabin; 30-12-09, 09:23.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Нов член на клуб Витара

                      Да витарата наистина има едно притрисане се едно прекъсва или някой от кабелите не прави хубава връзка.Споко всички витари са така
                      Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
                      Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

                      Коментар


                      • #26
                        До: Нов член на клуб Витара

                        И аз бях с такъв проблем. Само че спря от самосебе си и до сега, да чукна на дърве, нямам проблем. Интересно ми беше как като натисна леко газта и после го пусна спира на 800 оборота (говоря без включени фарове или парно) и после пак пада пак на 200 По моя куца логика би трябвало да се нормализира, ама знам ли го набора какво си мисли в този момент. Ако някой може да ми обясни, ще бъде чудесно
                        Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.

                        0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
                        /e-mail: nikolaynkl@gmail.com/

                        Коментар


                        • #27
                          До: ... И аз съм вече с Витара.

                          Честито и от мен! добър избор! много безаварийни! Джантите ти са май като моите - J7, ЕТ-12,R15. Ако е така влизат 225/75/15 без лифт. А имай предвид,че ако хъбовете са ти изключени (free или open) - както си написал, предния диф не е зацепен,независимо малкия лост на 4H или 4L. Пробвай със зацепен преден диф за шумове.
                          Б. Бонев
                          0осем88две6шест71три

                          Коментар


                          • #28
                            До: Нов член на клуб Витара

                            Айде, получи се една тема. Малко спънато почва, ама поне е подредено.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X