Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нов член на клуб Витара
Свий
X
-
До: ... И аз съм вече с Витара.
Така на снимките изглежда нещо лачена
Така ли ще я караш, или скоро трънките ще докарат боята в приличен като за жипка вид?
Джантите колко са широки? На плоската част-където са отворите за шпилките би трябвало да има набити надписи, и там намери цифра, а след нея "J" Това е и размера в инчове, показател за широчината на гумите които пасват на тези джанти.
Мислиш ли да я вдигаш, или ще си е в заводския вид?
И двете окачвания си имат и плюсове, и минуси, зависи за какво мислиш да я ползваш.
Това първото ти 4х4 ли е, или си имал и други такива?
Мога да те питам още много, ама засега стига толкова.
И един съвет: в гората не се ходи сам. Винаги поне два джипа.
Прозвучах като някой с мнооого опит в гората, а имам джип отпреди 4 месеца... Но това е един от най-важните съвети които съм получил. Не, че не го нарушавам, ама много внимавам откъде минавам, а така се губи част от удоволствието.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
До: Нов член на клуб Витара
Първоначално публикуван от васето Преглед на мнениеАз пък съм 90%сигурен че се нуждае от регулиране самата заключвалка а не че толкова жилото е за смазване. Успех и честито.
Коментар
-
До: Нов член на клуб Витара
И на моята витара има този проблем с жилото. Но проблема не е в жилото. Най-вероятно е уморена пружината която повдига капака след като чрез жилото е издърпан езика който държи капака в затворено положение. А може и самия капак да опира някъде, и силата на пружината да идва малка за да повдигне капака, и да преодолее съпротивлението от триенето, ако има такова, де. На моята мисля да сменя пружината с по-силна, ама не се знае дали въобще ще стане някога
Относно хъбовете-хъба осигурява връзката между главината и полуоската. При изключени хъбове тази връзка я няма, и даже да си включил от лоста 4х4, въртящият момент стига до хъба, но не върти гумите. Когато ги включиш-има връзка между полуоската и колелото, и машната си е 4х4. Стига да си включил и лоста на съответното положение, де.
Когато не си включил 4х4, а си включил хъбовете-колелата през хъбовете задвижват полуоски, диференциал и кардан, и това движение стига до раздатката. За да стане 4х4 само буташ напред лоста, може и в движение(само при включени хъбове), на места из форума съм виждал мнения, че можело да се включва до 100 км/ч. Аз не мисля да пробвам с тази скорост, даже въобще не стигам до 100 с витарата...
Единствената причина заради която се слагат разните хъбове е да се спре въртенето на всичката желязна карантия от колелата до раздаката, гогато няма нужда от 4х4, и машината се движи по лесен терен, или път, само на заден мост, и това заради икономията на гориво. Ако не ти пука за разхода-карай си с включени хъбове, няма проблем.
Но ако решиш да караш с изключени, и да ги включваш при нужда, ако нуждата се появява сравнително рядко-включвай отвреме навреме хъбовете, за да се смазват чаркалаците из предния диференциал.
Мисля,ч е го обясних разбираемо, ама ако не си ме разбрал-пак питай, пак ще обясняваме.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
До: Нов член на клуб Витара
За оборотите - споко, повечето Витари го правят този номер. Гледал съм 30 - сетина и съм виждал на повечето от тях спадане на оборотите и претрисане (естествено, че ще претриса на 300 оборота, щото са реални). Прави го само като загрее. Мисля, че е особеност на компа. Не гасне и си възстановява бавно, някой път до 600, обикновено до 800 оборота. Ако кара някой несвикнал постоянно си мисли, че ей-сега ще угасне. Не светят check-engine и др. аварийни лампи. Говоря за здрав двигател.Последно редактирано от Rabin; 30-12-09, 09:23.
Коментар
-
До: Нов член на клуб Витара
И аз бях с такъв проблем. Само че спря от самосебе си и до сега, да чукна на дърве, нямам проблем. Интересно ми беше как като натисна леко газта и после го пусна спира на 800 оборота (говоря без включени фарове или парно) и после пак пада пак на 200По моя куца логика би трябвало да се нормализира, ама знам ли го набора какво си мисли в този момент. Ако някой може да ми обясни, ще бъде чудесно
Сузуки Витара '89година, 1.6 8v, автоматик, газ-бензин.
0883 55 13 48 и/или 0879 38 38 08 Николай Николчев
/e-mail: nikolaynkl@gmail.com/
Коментар
-
До: ... И аз съм вече с Витара.
Честито и от мен! добър избор! много безаварийни! Джантите ти са май като моите - J7, ЕТ-12,R15. Ако е така влизат 225/75/15 без лифт. А имай предвид,че ако хъбовете са ти изключени (free или open) - както си написал, предния диф не е зацепен,независимо малкия лост на 4H или 4L. Пробвай със зацепен преден диф за шумове.Б. Бонев
0осем88две6шест71три
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар