Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стържене при включено 4х4???

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Стържене при включено 4х4???

    Моля за съвети и мнения!Витарата е 92-ра, къса ,фул таим(постоянно зацепени полуозки).От 5-6 дена когато включа предния мост и отнема газта(в движение) след 2-3 секунди се чува супер странно стържене някаде от предния диференц.на няколко интервала "хър хър хър" и спира.След като подам газ и отнема-пак,когато не се е движела е по-силен,после понамалява.Само на задно го няма.Проверих маслата-ок са.няма обледенявания.....Имам няколко идеи но не искам да ви сугестирам....Моля за съвети..!
    Mercedes G 230E

  • #2
    До: Стържене при включено 4х4???

    Как така хем е фул тайм, хем включваш предния мост?

    Коментар


    • #3
      До: Стържене при включено 4х4???

      Имал съм такъв проблем и го реших като смених предните главини ... така и не разбрах точно какво стържеше, Жоро Хаджиев и той имаше същия проблем и май бяха някакви бронзови втулки ... както и да е, не се шашкай, проблема не е нещо сериозно ... разрови се из форума, има писано по въпроса .
      Най-добрия реглаж на преден и заден мост

      Коментар


      • #4
        До: Стържене при включено 4х4???

        Първоначално публикуван от Gichev Преглед на мнение
        Как така хем е фул тайм, хем включваш предния мост?
        Включва се от раздатката!!!(до там всичко се върти постоянно)
        Mercedes G 230E

        Коментар


        • #5
          До: Стържене при включено 4х4???

          Първоначално публикуван от v0id Преглед на мнение
          Имал съм такъв проблем и го реших като смених предните главини ... така и не разбрах точно какво стържеше, Жоро Хаджиев и той имаше същия проблем и май бяха някакви бронзови втулки ... както и да е, не се шашкай, проблема не е нещо сериозно ... разрови се из форума, има писано по въпроса .
          Аз първо за това се сетих,но като че ли идва от средата......не от някоя страна.
          Mercedes G 230E

          Коментар


          • #6
            До: Стържене при включено 4х4???

            Възможно ли е да е каре?

            Коментар


            • #7
              До: Стържене при включено 4х4???

              Първоначално публикуван от Kavasaki-KX500 Преглед на мнение
              Включва се от раздатката!!!(до там всичко се върти постоянно)
              здраввей ,не е фул таймпросто не си с хъбове а с капачки т.е.полуоските са постоянно зацепени, така е и моята
              не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

              Коментар


              • #8
                До: Стържене при включено 4х4???

                Моята го прави това, когато са зацепени хъбовете, но не е включен предния мост от раздатката. Като мина през дупка спира да стърже. Като включа от раздатката спира, но не всеки път.
                Когато изключа хъбовете никога не стърже - т.е. е нещо, което работи само при зацепени хъбове.
                Миналата зима пак го чух няколко пъти, но сега вече става все по-често.
                Лятото не съм го чувал, вярно че много по-рядко карам със заключени хъбове.
                Стърженето е метал в метал и се чува отпред - или от моста, или от лявата главина/хъб. Дори предава леки вибрации към волана.
                Забелязах, че ми е намаляла инерцията на колата. Като изключа хъбовете, направо литва.
                Не знам какво е, но докато не започне постоянно да стърже, не знам как да го диагностицирам.
                Имам блокирани автоматични хъбове - работят като капачки, ще взема да пробвам с тях дали ще стърже.

                Коментар


                • #9
                  До: Стържене при включено 4х4???

                  Проблема най-вероятно се крие в бронзовите втулки,които са в главините(задната им част,откъм маншона).За да стигнеш до тях трябва да свалиш карето,защото оста му лагерува в тях.Провери семеринга между главината и карето,пак в задната част,ако е протрит или скъсан,ще влиза прах кал и др.Смажи го.Може да се размине и само със смазване на втулките,по-скоро са се разсъхнали,отколкото износени.Там оригинално си има някакъв луфт.
                  Пробвай да смажеш отвън всички "краища" на кардан и полуоски с течна грес,някои път има ефект.С WD-40,ако има ефект ще е краткотраен,но за пробата става.Едва ли е диференциала,особено щом има масло.
                  Успех!
                  ПП.Иване,на теб със сигурност шума ти е от втулките,почисти ги и ги смажи.
                  Последно редактирано от nikman; 22-12-09, 10:03.
                  Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                  Коментар


                  • #10
                    До: Стържене при включено 4х4???

                    Днес сложих капачките, в началото пак стържеше. Но след 1 час температурата се вдигна към 10 градуса, всичко се стопи и повече не чух стържене.
                    Ще взема да се поизцапам с тези втулки.
                    Къде се намират - вадя карето и зад него към главината? На тях лагерува карето? В хъбовете също има бронзови втулки, на които лагерува опашката на карето, но както знаем, хъбовете трябва да са почти сухи.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Стържене при включено 4х4???

                      Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                      Днес сложих капачките, в началото пак стържеше. Но след 1 час температурата се вдигна към 10 градуса, всичко се стопи и повече не чух стържене.
                      Ще взема да се поизцапам с тези втулки.
                      Къде се намират - вадя карето и зад него към главината? На тях лагерува карето? В хъбовете също има бронзови втулки, на които лагерува опашката на карето, но както знаем, хъбовете трябва да са почти сухи.
                      Днес е по-меко и почти няма шум.Даже я кара един приятел(Боян Богданов)....според него не е от втулките...шума бил друг.
                      Mercedes G 230E

                      Коментар


                      • #12
                        До: Стържене при включено 4х4???

                        Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                        Днес сложих капачките, в началото пак стържеше. Но след 1 час температурата се вдигна към 10 градуса, всичко се стопи и повече не чух стържене.
                        Ще взема да се поизцапам с тези втулки.
                        Къде се намират - вадя карето и зад него към главината? На тях лагерува карето? В хъбовете също има бронзови втулки, на които лагерува опашката на карето, но както знаем, хъбовете трябва да са почти сухи.
                        Да,трябва да се извади карето,точно там където предполагаш.На тях лагерува карето спрямо главината.Според мен трябваше да са иглени лагери,ама....на някои джипки махат лагерите и слагат втулки...Така,че не знам.Но си виж и състоянието на семеринга в задната част на главината и го смажи и него-оригинално има грес по-принцип.
                        Jeep Cherokee XJ 4000 Limited, 2001 year. Ducati Multistrada 1200, 2014 year

                        Коментар


                        • #13
                          До: Стържене при включено 4х4???

                          От както е по-топло и няма сняг,няма го този гаден шум!Днес я юрках па баирите с 4 човека екипаж....няма никакви шумове,а терена беше труден за Vitarata (в последствие се оказа недостъпен за Nivite......)
                          Mercedes G 230E

                          Коментар


                          • #14
                            До: Стържене при включено 4х4???

                            Колега вазможно е и някоя буца лед да си превозвал в повече.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Стържене при включено 4х4???

                              вчера (20.01.2010) и на мен в предно ляво колело ми се появи такъв шум. Все едно че, в гумата опира пласмасовата кора или е натрупало лед. Цял ден я юрках (ВИТАРАТА)в снега (30-40 см) и вечерта като тръгнах на прелета на патките започна ту се появява ту да изчезва. Днес следа като я размразих свалих гумата почистих остатъка от леда .Видимо нямаше нищо да е трило. Направи ми впечатление ,че левия хъб се изключва много трудно като покарах малко . А вчера и двата бяха замръзнали . Мисля , проблема е в хъба , но тази вечер ме домързя да го отворя. Утре ще я свърша тази работа и ще пиша пак. При изключени хъбове няма нищо, но в Шумен е отвратително от последния сняг.
                              899180483

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X