Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Акумулатор/лебедка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Акумулатор/лебедка

    Да разбирам ли тогава,че 50 амперовия алтернатор ще ми върши работа и акумулатора няма да замине за една година.Това примерно ,ако се ходи един път седмично на разходки и я се използва лебедката,я не?
    0887/400121 Антон Донев

    Коментар


    • #17
      До: Акумулатор/лебедка

      Първоначално публикуван от antiroad Преглед на мнение
      Да разбирам ли тогава,че 50 амперовия алтернатор ще ми върши работа и акумулатора няма да замине за една година.Това примерно ,ако се ходи един път седмично на разходки и я се използва лебедката,я не?
      Да, ако не си го претоварил с лампи. Докато се върнеш от разходката у дома, ще се е заредил, колкото и да е голям и изтощен. Просто си вземи достатъчно голям акумулатор.

      Коментар


      • #18
        До: Акумулатор/лебедка

        Ами аз взех бе Ясене,нали съм написал Бош Силвър 63Аh!Това беше най-големия,който успях да събера!
        p.s.Като стана въпрос за лампи,мислих да слагам едни "халогени",ама така и не им измислих място.Като гледам и отпред и на тавана все ще ги счупят клоните!Може би по разумен вариант е едни по-сериозни лампи на фаровете,естествено през реле!Ксеноните мисля,че не са много издържливи на друсането!
        Последно редактирано от antiroad; 22-12-09, 17:10.
        0887/400121 Антон Донев

        Коментар


        • #19
          До: Акумулатор/лебедка

          Ако слагаш ксенони, все едно ще сложиш някъде още един чифт фарове за дълги светлини. Не се лъжи да слагаш биксенон - др'вце е.

          А 50А алтернатор, който на празен ход е около 20А едвам стига за двигател (3-5А), щатно осветление (15А) и чистачки (2А). Пуснеш ли и нагревател на задно стъкло, вече харчиш ток и от акумулатора. Чифт халогени са едни добри 10А и на дълъг път са супер, ама в гората, където често се седи или се движиш на ниски обороти ще останеш без ток. Ако си с газ и празния ход е повдигнат на 1100-1200 об/мин, алтернаторът вече е 30-35 ампера и по-стига, но пак на ръба.

          Коментар


          • #20
            До: Акумулатор/лебедка

            акумолаторите за коли дават силно моментно количество ток докато тея за юпс са други...дават едно и също количество енергия за по-продължително време...така че малко е несъвместимо да местиш от едното на другото място

            Коментар


            • #21
              До: Акумулатор/лебедка

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Ако слагаш ксенони, все едно ще сложиш някъде още един чифт фарове за дълги светлини. Не се лъжи да слагаш биксенон - др'вце е.

              А 50А алтернатор, който на празен ход е около 20А едвам стига за двигател (3-5А), щатно осветление (15А) и чистачки (2А). Пуснеш ли и нагревател на задно стъкло, вече харчиш ток и от акумулатора. Чифт халогени са едни добри 10А и на дълъг път са супер, ама в гората, където често се седи или се движиш на ниски обороти ще останеш без ток. Ако си с газ и празния ход е повдигнат на 1100-1200 об/мин, алтернаторът вече е 30-35 ампера и по-стига, но пак на ръба.
              Сигурен ли си че на празен ход 50А алтернатор дава 20А , ако е читаф алтернатора трябва да дава около 80 % от мощността му на празен Ход
              Ограничението на алтернатора колко А да е е диодния блок , без проблеми може да се сложи още един диоден блок и от там да се увеличат А . Тествано е вече на не една кола
              Лудак

              Коментар


              • #22
                До: Акумулатор/лебедка

                Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
                Сигурен ли си че на празен ход 50А алтернатор дава 20А , ако е читаф алтернатора трябва да дава около 80 % от мощността му на празен Ход
                Ограничението на алтернатора колко А да е е диодния блок , без проблеми може да се сложи още един диоден блок и от там да се увеличат А . Тествано е вече на не една кола
                Айде не 20, нека са 22. Това за диодния блок категорично не е вярно, освен ако не става дума за замяна на изгорял диоден блок с изправен такъв. Ограничението на алтернатора е индуктивността на собствените му намотки. Повишение на мощността може да се очаква при добавяне на 4-то рамо на изправителя, при преминаване от звезда към триъгълник - все неща, които имат своя ефект при обороти доста над празния ход. Може да се сложи и по-малка ремъчна шайба, да го въртоли по-бързо. Там пък други ядове.

                Коментар


                • #23
                  До: Акумулатор/лебедка

                  Първоначално публикуван от GDM Преглед на мнение
                  акумолаторите за коли дават силно моментно количество ток докато тея за юпс са други...дават едно и също количество енергия за по-продължително време...така че малко е несъвместимо да местиш от едното на другото място
                  Аз също знам,че има специални акумулатори за ups-и ,обаче по всички магазини за акумулатори не можаха да ми дадат отговор какъв да бъде.Освен това производителят на ups-а, INTIEL-Поморие също препоръчва акумулатор за автомобил между 55 и 62 Ah.
                  0887/400121 Антон Донев

                  Коментар


                  • #24
                    До: Акумулатор/лебедка

                    Има отделна тема за UPS и стартерни батерии, не се отклонявайте толкова. Резюме: стартерните батерии не са идеалните за UPS, но са достатъчно по-евтини, за да се върже сметката.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Акумулатор/лебедка

                      Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
                      Сигурен ли си че на празен ход 50А алтернатор дава 20А , ако е читаф алтернатора трябва да дава около 80 % от мощността му на празен Ход
                      Ограничението на алтернатора колко А да е е диодния блок , без проблеми може да се сложи още един диоден блок и от там да се увеличат А . Тествано е вече на не една кола
                      И колко ампера ще дава с още един диоден блок?
                      0887/400121 Антон Донев

                      Коментар


                      • #26
                        До: Акумулатор/лебедка

                        Сега специално се консултирах с колега които е правил такава процедура на Витара , Витаровия алтернатор се оказва малък от към А , колко А ще даде зависи от статора който на витарата е също малък но пък за това е Японски (доста издържлив). Когато му се добави на този алтернатор втори диоден блок (като оригиналния) мощността като А ще се двигне с 45 %


                        П.С
                        извинявам се ако неможе да разберете нищо от написаното но още ме боли главата от снощи и немога да си събера мислите
                        Последно редактирано от Людмил Кюковски; 23-12-09, 13:48.
                        Лудак

                        Коментар


                        • #27
                          До: Акумулатор/лебедка

                          Не бе, разбираме, просто аз не съм съгласен. Ако се мине към схема "триъгълник", което най-лесно става с втори диоден блок, токът на самоограничаване ще се повиши не с 45%, а с около 70%, но пък с толкова ще се вдигнат и оборотите, на които алтернаторът изобщо заработва. И те ще се окажат над празния ход. Т.е. на празен ход ток хич няма да има, което е теслица.

                          Ако пък се добави четвърто рамо на изправителя от звездния център, получава се прибавка около 10% в най-високите режими, но на празен ход тоя фокус не допринася изобщо.

                          Ако има някакъв трети фокус - кажи. Аз гласувам първо да се намали диаметърът на ремъчната шайба на генератора.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Акумулатор/лебедка

                            до колко знам при 1000 оборота този алтернатор ако няма проблеми трябва да работи в Номинална мощност особенно пък Японските
                            Лудак

                            Коментар


                            • #29
                              До: Акумулатор/лебедка

                              Първоначално публикуван от demo_1 Преглед на мнение
                              до колко знам при 1000 оборота този алтернатор ако няма проблеми трябва да работи в Номинална мощност особенно пък Японските
                              С лентов или клиновиден ремък е?

                              Коментар


                              • #30
                                До: Акумулатор/лебедка

                                Лентов...
                                0887/400121 Антон Донев

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X