Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Замяна на Бензинова помпа на Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Замяна на Бензинова помпа на Витара

    Диагностиката на витара се прави лесно, има букса в коша-диод с резистор и гледаш миганията, има тема и там е описано кое какво е. Налейте бензин в цилиндрите и я запалете, вижте колко и дали хвърля бензин изобщо до рейката с дюзите помпата, хванали сте проблема ама отзад напред да го борите, винаги се започва с елементарните неща, огледайте ел. инсталацията, особенно газаджийската, да не ги видя наедно с алармаджиийте.

    Коментар


    • #32
      От: Замяна на Бензинова помпа на Витара

      За проба импровизиран резервоар захранващия маркуч излиза от резервоара и се свързва с вход помпа от изход помпа влиза в рейката друг маркуч за обратния бензин в резервоара. Трябва да се внимава да не стане пожар. Резервоара на моята витара е вътре в купето а горивната помпа е на мястото на оригиналния филтър и работи прекрасно а оригиналния резервоар липсва. Успех.

      Коментар


      • #33
        От: Замяна на Бензинова помпа на Витара

        Първоначално публикуван от RoadBoy Преглед на мнение
        Колеги имам съмнения за изгоряла помпа. Няколко теми прочетох но неразбрах схемата
        Тази външна помпа, къде и как точно се монтира... Старата (изгорялата) остава ли си в резервоара... Болтовете на резервоара се супер корозирали и майстора не се нае въобще да го сваля! Затова търся алтернатива.

        Проблема е, че пали трудно и на газ и не можем да разберем от какво. Смених изпарител, клапан, плочка! Върти препалва и гасне. Като позагрее си пали нормално. Истине ли не ще! (на бутане пали без проблем)

        не можем да търсим причина без да я пробваме и на бензин! Моля за съвет!
        За да пали на бутане веднага, а на стартер да не иска, вероятно имаш проблем с акумулатора и/или кабелите от него. Взимаш един мултицет и мериш на къде отива напрежението, като въртиш стартера. Ако пада под 10 волта, сменяш акумулатора или си почистваш клемите. Това по единия въпрос.

        Относно бензина - първо проверете дали наистина проблема е от помпата, а не примерно заседнал регулатор на бензина или прецакан кабел. Като си с газова, второто е доста вероятно. Някъде около задната броня мисля, че беше куплунга за помпата, първо проверяваш дали изобщо стига напрежение до там. Случва се и да изгние каблче директно на капака на помпата, само че там без сваляне на резервоара, няма как да го видиш.

        Ако опрете до външна помпа - става от какво да е, което може да вдигне поне 3 бара. Повечето 'обикновени' помпи имат максимум около 6, от там нататък регулатора се занимава. Не е лошо помпата да е от двигател със съизмерима кубатура и мощност, щото ако е от някой осмак, регулатора просто няма да испее да се справи с дебита.
        при всички случаи ти препоръчвам да свалите резервоара и да видите какво става извътре, щото ако е задънена цедката на оригиналната помпа (случвало се е), и да сложиш външна на маркуча, пак няма да бачка.
        За вътре става помпа от какво да е Мицубиши 1.3-1.6, само дето са малко по-къси. За отвън - от всеки Опел с пълна инжекция до около 2500 кубика. Стават и от друго де, въпроса е да имат някакво смислено налягане и да не са с прекалено голям дебит.
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X