До: Замяна на Бензинова помпа на Витара
Помпа от Вектра 2.0i - 8 клапана,външна и става без проблем на Витара 1,6-16v , 97к.с. Най-добре е да се постави след бензиновия филтър,за да не отиват боклуци в нея.Оригиналната си седи на мястото в резервоара.На нея си има "цедка" и клапанче да не връща горивото в резервоара.За препоръчване е да не е китайска,защото животът и е ....кратък.
					Помпа от Вектра 2.0i - 8 клапана,външна и става без проблем на Витара 1,6-16v , 97к.с. Най-добре е да се постави след бензиновия филтър,за да не отиват боклуци в нея.Оригиналната си седи на мястото в резервоара.На нея си има "цедка" и клапанче да не връща горивото в резервоара.За препоръчване е да не е китайска,защото животът и е ....кратък.


 
							
						
 .
. 

 .Принципа на работа и на 2-та вида е еднакъв ,разликата е в местоположението.Едната стой потопена в бензина като това допринася и за по-доброто и охлаждане(ако има достатъчно бензин де),а другата стой на по-ниско ниво от резервоара и също се охлажда от него!За какъв вакум става въпрос не ми е много ясно ама явно и тия дето са го казали няма да могат качествено да ми обяснят и защо ли Ауди,Мерцедес и др. ползват такива на пълен инжекцион щом не-става , но все пак параметрите и е добре да са сходни с базовата
.Принципа на работа и на 2-та вида е еднакъв ,разликата е в местоположението.Едната стой потопена в бензина като това допринася и за по-доброто и охлаждане(ако има достатъчно бензин де),а другата стой на по-ниско ниво от резервоара и също се охлажда от него!За какъв вакум става въпрос не ми е много ясно ама явно и тия дето са го казали няма да могат качествено да ми обяснят и защо ли Ауди,Мерцедес и др. ползват такива на пълен инжекцион щом не-става , но все пак параметрите и е добре да са сходни с базовата .
.
 
 
Коментар