Така,значи и аз да се включа мъничко.Джантите и аз ги карам обърнати от няколко години и става.Само че с фланец 5 мм.
щото иначе опират в спирачният апарат отпред.На задните проблем няма.А за този модел джанти малко не съм съгласен с Йори.Това
са може би най-здравият модел за Самурай.А за качването в/у
мостовете се приготви за един куп проблеми:фланци на карданите
защото като го качиш много малко се застъпват в шлиците,даже изпадат.Задните амортисьори остават без ход-трябва да местиш
стойките надолу.Корекция на кормилна щанга и демфера ,а също
така и на спирачна система/идват къси меките накрайници/.
Изхвърляш стабилизиращата щанга.Естествено качва се нагоре
центъра на тежеста и става по неустойчив джипа/при мен още
повече че му сложих по-тежък двг.и вдигнат по-високо/.Абе
приготви се за бая главоболки.Аз го направих това и сега мисля как
да го разчекна повече за да не се търкалям като топка....и отивам
май на мах широки гуми и джанти с мнооого ---ЕТ.
щото иначе опират в спирачният апарат отпред.На задните проблем няма.А за този модел джанти малко не съм съгласен с Йори.Това
са може би най-здравият модел за Самурай.А за качването в/у
мостовете се приготви за един куп проблеми:фланци на карданите
защото като го качиш много малко се застъпват в шлиците,даже изпадат.Задните амортисьори остават без ход-трябва да местиш
стойките надолу.Корекция на кормилна щанга и демфера ,а също
така и на спирачна система/идват къси меките накрайници/.
Изхвърляш стабилизиращата щанга.Естествено качва се нагоре
центъра на тежеста и става по неустойчив джипа/при мен още
повече че му сложих по-тежък двг.и вдигнат по-високо/.Абе
приготви се за бая главоболки.Аз го направих това и сега мисля как
да го разчекна повече за да не се търкалям като топка....и отивам
май на мах широки гуми и джанти с мнооого ---ЕТ.
и тия 33Х12.5?
Коментар