Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гърнета -с тях или без тях..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гърнета -с тях или без тях..

    тъй като се оказа че задното гърне на Самика ми се е пробило,питам дали мога изобщо да го махна ,и вместо него да заваря една тръба-звукът не ме притеснява,но това ще повлияе ли на работата на автомобила-да не направя някоя беля така ???
    куче или вълк?
    в клетка ,или свободен?
    въпрос на личен избор.
    Вихрен Илиев
    0888249888
    blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
    Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

  • #2
    До: Гърнета -с тях или без тях..

    На двигателя няма да навредиш, но звука, от който на теб не ти пука, може да притеснява други хора, нали.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      До: Гърнета -с тях или без тях..

      Вероятно е и да падне мошността...
      Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

      Коментар


      • #4
        До: Гърнета -с тях или без тях..

        А може и да се дигне.

        Коментар


        • #5
          До: Гърнета -с тях или без тях..

          Щом е най-задното гърне няма да се отрази негативно на двигателя, но шумът е излишно голям. Виж, ако двигателят е двутактов, там нещата стоят по-различно.
          Всичко готино на този свят е или незаконно,или неморално или вредно за здравето.
          -----------------------------------------------
          Питието определя съзнанието....
          -----------------------------------------------
          0887770735

          Коментар


          • #6
            До: Гърнета -с тях или без тях..

            Може без гърнето ,но най-вероятно ще падне мощността . Функцията на гърнето не е само да заглушава шума според кубатурата на двигателя , мощността и оборотите при която се развива тая мощност се изчислява диаметъра на изпускателния колектор както и на всмукателния също и съпротивлението на шумозаглушителя или както му викат още искрогасител.
            При намалено съпротивление зависи от газоразпределението все пак, има голяма вероятност да попадне прясна горивна смес в изпускателния колектор вследствие на което ще падне мощността и е възможно да се чува пукане или гърмежи в аспуха(това важи за бензинов четиритактов двигател) при дизела нещата стоят по различно.
            Тази Самика незнам с какъв ДВГ е но ако е дизел няма да имаш проблем дизела вади по голям шум ако му махнеш въздушния филтър пробвал съм не се стои в купето.
            Dimitar Dyakov

            Коментар


            • #7
              До: Гърнета -с тях или без тях..

              значи няма да се рискува-слагам ново гърне
              куче или вълк?
              в клетка ,или свободен?
              въпрос на личен избор.
              Вихрен Илиев
              0888249888
              blood:[COLOR=red] [B]B[/B][/COLOR] Rh ([COLOR=red][B]-[/B][/COLOR])
              Pajero 2 exeed[SIGPIC][/SIGPIC]

              Коментар


              • #8
                До: Гърнета -с тях или без тях..

                Първоначално публикуван от navar Преглед на мнение
                значи няма да се рискува-слагам ново гърне
                Особено ако караш повече от половин час си е направо задължително
                На мотора нищо му няма, на него му е по-добре без гърнета, но увеличената с половин конска сила мощност не си заслужава гютултията, освен ако не караш само по състезания, но за там е друга бира.

                Това , което пише dyak се отнася за двутактови двигатели, той Траяла го е написал по-нагоре.
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #9
                  До: Гърнета -с тях или без тях..

                  Аз съм само до катализатора. Звука е хубав. Да-бръмчи. Бробвай, зависи от звука, но наистина звучи много хубаво!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Гърнета -с тях или без тях..

                    Това , което пише dyak се отнася за двутактови двигатели, той Траяла го е написал по-нагоре.[/QUOTE]
                    Не мисля,че се отнася само за 2т двигатели.Ще трябват настройки по карбуратора,защото ще се обедни сместа без гърне.А бедната смес води до прогаряне на бутала и клапани.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Гърнета -с тях или без тях..

                      Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                      ...Не мисля,че се отнася само за 2т двигатели.Ще трябват настройки по карбуратора,защото ще се обедни сместа без гърне.А бедната смес води до прогаряне на бутала и клапани.
                      Има искра, бум, работи. Започваме от някаква произволна точка в цикъла. Малко преди долна мъртва, ъгълът на мотовилката става достатъчно никакъв, налягането също е паднало достатъчно, че да го прежалим и се отваря изпускателния клапан. Или клапани, все тая. Каквото е останало от налягането се изнася на фурия през каквото е останало от ауспуха и вдига така любимата на кварталните рейсъри шумотевица.
                      От там нататък буталото решава да изхарчи известна част от произведената енергия и избутва остатъка от екологичната катастрофа от цилиндъра. Малко преди горна мъртва започва да се отваря и смукателния клапан. И тук става интересно. Ключовата дума е "започва". Не помня колко е на G13, но да речем, че началото е около 20 градуса преди ГМТ, което означава 10 градуса на разпределителния вал. Което e около 0.5mm, махни около 0.2mm луфт и това е чак в горна мъртва. Тоест, нищо и половина.
                      Да не забравяме, че по това време изпускателния клапан отдавна е поел към затваряне. Когато буталото тръгне надолу, докато започне да набира скорост (първите десетина градуса от завъртането на коляновия вал, буталото почти не мърда надолу), докато се създаде разреждане, докато въздуха се сети, че трябва да започне да влиза в цилиндъра, изпускателния се е затворил съвсем плътно, смукателния вече се е отворил нацяло и започва прословутото пълнене. Само че пътя към ауспуха е затворен и е все тая има ли гърне или няма.
                      Освен за съседите.
                      О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Гърнета -с тях или без тях..

                        Тефчо, много хубав разказ, ама пропускаш факта, че с и без гърне финишираме изпускането с различно налягане в цилиндъра. Което пък после влияе на пълненето. Та потокът се променя, формата на импулса от разреждане - също, друг въпрос това как повлиява на карбуратора. Може да обедни, може да обогати. На по-последните карбуратори нищо не им става, на по-последните инжекционни измислици - също. Но обикновено НЕЩО става със сместа.

                        ---
                        Хора, гърнетата не са измислени от хубост. Ако наистина ви харесва допълнителния шум, идете на дискотека. На по-голяма част от околните им пречи.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Гърнета -с тях или без тях..

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Тефчо, много хубав разказ, ама пропускаш факта, че с и без гърне финишираме изпускането с различно налягане в цилиндъра. Което пък после влияе на пълненето. Та потокът се променя, формата на импулса от разреждане - също, друг въпрос това как повлиява на карбуратора. Може да обедни, може да обогати. На по-последните карбуратори нищо не им става, на по-последните инжекционни измислици - също. Но обикновено НЕЩО става със сместа.

                          ---
                          Хора, гърнетата не са измислени от хубост. Ако наистина ви харесва допълнителния шум, идете на дискотека. На по-голяма част от околните им пречи.
                          Да бе, става, но точно на Самурайката и точно липсата на задното гърне, сори, ама нищо не става. Единствено зверска шумотевица, която мен лично адски ме дразни, щото прекарвам половината си време в колата. Последната като я взех, някакви предишни собственици я бяха накичили с Ремуси, Липсуси (това е селско-Пернишкия вариант на Ремус, комбинация между ъглошлайф и до преди малко чисто ново гърне), ей първите 20-30 дена, докато ми остане време да я оправя, откачих! Подарих ремусите на един келеш в махалата, два дена не можеше да повярва, че мога да изхвърля такова нещо и то с кеф. Мога и още как. Обаче това няма нищо общо със сместа. Ако ти е мерак, разрови тефтерите, след това помисли малко, знам, че можеш и двете неща, посмятай ъгли, скорости, съпротивления и пак ми кажи колко точно ще се промени качеството на сместа. 0.3%? Или няма и толкова.

                          Сега, ако гърнетата са били предварително задръстени до последно и карба е регулиран на това положение, като ги махне, може и да има някаква по-чувствителна разлика (макар и да не съм сигурен) заради остатъчните газове, но когато всичко е в изправност, дали има гърне на края на тръбата или няма, единствената разлика е в шума.

                          Като има по-голям остатък от предишния цикъл, влиза по-малко въздух и увлича по-малко бенз и обратно, но съществена промяна на алфа заради едно гърна - тц. Прецакана/нерегулирана ускорителна помпа е малко по-различна история.
                          За инжекциите е ясно, то там има кой да го смята, макар, че като разкараш и двете гърнета, инжекцията се шашка малко, знаеш защо.
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • #14
                            До: Гърнета -с тях или без тях..

                            А дали знаеш защо се шашка.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Гърнета -с тях или без тях..

                              Тефчо, мразя те. Как можеш да дадеш гърмялката на някого, различен от пункта за скрап? И качествено да я обезвредиш преди това, разбира се.

                              Иначе, моята теза за сместа беше подобна. Нейсе.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X