Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

    Окончателно как изглежда творението ми, накратко наречено от приятелите ми Квазимодо, накрая са снимките на някои неща, които хартисаха и си търсят нов собственик

































    до скоро

    Коментар


    • #32
      До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

      Чак не повярвах, че толкова бързо го направи.
      OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

      Коментар


      • #33
        До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

        Благодаря, както казват: луд умора няма, само се поти! Ще се опитам да систематизирам информацията за всички занапред ентусиасти, но предупреждавам, може да не съм достатъчно изчерпателен и хора, които нямат условия и достатъчно технияески умения и знания да не се захващат и задължително търпение:

        Задължителни части
        1. Арматурно табло
        2. Секторна кутия
        3. Парно, част от него, кутията с духалката или Славин да каже как я е преработил?
        4. Лостове чистачки и мигачи
        5. Планката, която държи кормилният прът
        6. Планката отпред в коша с отворите за сервото и кормилният прът(може и да се изработи, имам чертеж, някой ако иска)
        7. Трите вида жила-газ, съединител, жило за километража, това за газта да е за съответният двигател, че имат разлика
        8. Спирачни тръбички, и трите, до предно ляво е лесно, най-близо е, но другите с малко доработване

        Желателно да се сменят
        1. Скоростно табло, че е в мили с големите цифри
        2. Кората(няма отвор, но има заготовка) и рамената на чистачките
        3. Конзола педали, различно разположение има рамото на съединителя, да се огледа хубаво
        4. Фарове
        5. Огледала


        За това се сещам сега, ако има нещо друго ще допълвам, очаквам вашите въпроси, може и на телефон 0887941416 Трифон.

        Относно последователността за обръщане, ще я опиша на по-късен етап може би в отделна тема, до скоро
        Последно редактирано от trent; 15-10-09, 16:48. Причина: непълна информация

        Коментар


        • #34
          До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

          Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
          Б
          3. Парно, част от него, кутията с духалката или Славин да каже как я е преработил?
          Не си ме разбрал. Не е възможно да се преработи корпуса с вентилатора. Тези работи трябва да ги имаш всичките. Единствено, което може да се приспособи е радиаторчето, но с преправяне.
          Темата си е точно за систеатизирана информация.
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • #35
            До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

            Izviniavam se ... pi6a ot 4ujbina ..

            Bravo ..mnogo aktualna tema ..

            Dali procedurata e su6ata i za Grand Vitara 99-2002 , niakoi pravil li go e

            Коментар


            • #36
              До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

              Браво за интусиазма и свъшената работа. Ако те интересува - съединителя става от жигула. Аз карах с жигулов - три години. Е вярно сменява се на 40 000, но пък е доста по евтин.
              Успех
              Гласът на разума е тих, но не успокоява докато не бъде чут.

              Коментар


              • #37
                До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

                Първоначално публикуван от NOTY Преглед на мнение
                Браво за интусиазма и свъшената работа. Ако те интересува - съединителя става от жигула. Аз карах с жигулов - три години. Е вярно сменява се на 40 000, но пък е доста по евтин.
                Успех
                Съединител на Валео за Витара струва 220-260лв и кара 150-200 000км. Колко е по-евтин този от жигула, че да си отваряш кушия на всеки 40 000км. Всъщност си спомням, че някой колега беше правил тази сметка и излезе, че е по-евтино с какъвто трябва.
                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                Коментар


                • #38
                  До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

                  Първоначално публикуван от trent Преглед на мнение
                  ...някой има ли представа как се мести контактният ключ от кормилният прът?...
                  Ако все още те интересува - с бормашина. Захвата е със специално изтънени болтове и се стягат, докато се откъснат главите. Предполагам, че е направено така за да не може лесно да се "отключи" волана без ключ. От скицата долу би трябвало да стане ясно.
                  Прикачени файлове
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #39
                    До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

                    Аз му намерих чалъма, в 24 пост накрая двете снимки на кормилните конзоли ако се вгледаш по-внимателно на едната има резнат процеп, с ъглошлайфа и така ги развих. Днес ще разкажа последователността на смяна на дирекциите:

                    След като сте си набавили всички необходими части, преминавате към разглобяване на таблото, за по удобно може да извадите всички седалки от джипката, ако не то поне двете предни, може да не се махат барчетата около скоростният лост!

                    Разглобяване

                    1. С камък 17 се разглобява кормилото от кормилният прът:

                    при тези с по старите волани има 4 винта отдолу, малко трудно се развиват:


                    2. Развиват се пластмасите около ръчките за чистачки и мигачи, 4 винта и 2 болта отдолу и 4 отпред, букса към кабелите в купето


                    3. маха се предният капак на скоростното табло-2 винта горе и 2 долу

                    4. Скоростното табло-4 винта, жилото за скоростта е на щипка, издърпва се, две букси за датчиците отзад, на щипки от долната страна



                    5. Пластмасите на колонките, пластмасите на централната конзола, на щипки, лесно се вадят, две видии на панела парното, като преди това се вадят копчетата, и 2 на парното към таблото




                    6. арматурно табло-3 броя винтове отгоре под капачки на щипки, 6 бр. отдолу, които само се охлабват, по 3 от всяка страна


                    7. жило за предният капак в жапката, на 2 винта

                    8. махат се буксите отдясно- 2 броя синя и бяла, ако има и други, отляво пак 2 броя-сини, може и да са само 2

                    9. отделяте таблото внимателно към вас и нагоре

                    10. конзолата с педалите се държи на 2 болта към планката, 4 към основата на кормилният прът и 2 или 4 на сервото, буксата на стартерният ключ към ел. инсталацията в купето

                    11. развивате отвън в коша спирачните тръбички за да освободите помпата

                    12. жилото на съединителя е закачено на една кука, малко към вас и нагоре, планката на серво помпата със шлицов болт

                    13. педал за газта, 2 винта, като е с метална щипка, в която влиза ябълковиден накрайник, доста особенна

                    14. ел. инсталацията се открива, като е захваната за купето със свински опашки със закопчалка, махате всички букси, като е хубаво да ги надпишете, после може да се объркат

                    15. тръбите, които държат таблото, по 2 болта от всяка страна

                    16. махате тръбите на парното, преди това източвате цялата система от канелката на радиатора, то е захванато с два болта вътре в купето, и две гайки отвън в коша, близо до спирачните тръбички зад двигателя, до делкото, вентилатора с останалата част, два болта и гайка в коша

                    17. освобождавате кормилният прът в коша, двата кормилни накрайника от хебела и секторната кутия

                    18. каквото и да работите в коша, по-добре е първо да махнете радиатора, само ще пречи

                    Не е задължително да е в тази последователност, но някои неща не може да се махнат без други да ги няма!

                    Сглобяване

                    В обратният ред, като преди това трябва да се подготвят някои неща:
                    1. планката за кормилната конзола се маха, разпробива се с дрелката по точковите заварки, тази от кола с дясна дирекция не става за кола с лява



                    планката за климатика, те са едни и същи


                    2. заварява се планката за кормилният прът и серво-помпата, отвън в коша, обработка с ъглошлайф, за да хване ЦО-то


                    3. след заварката, отвори се правят, може с дрелката и ги оформих с пилата

                    4. задължително всички заварки се обработват с грунд, най-обикновен, ръждясват доста бързо

                    5. отвори за жилото за газта, според конзолата за педалите, за съединителя, отвори на кечето, ако не се сменя

                    6. нарежда се ел. инсталацията в купето, като аз я издърпах в другата посока максимално, в никакъв случай не я завъртайте, макар че буксите си приличат, различни са, същото важи за тази на таблото, нарежда се и се захваща за уредите и бутоните,прегледайте малките крушки за осветление на таблото и другите уреди, имат зелена найлонова шапчица отгоре, ако са изгорели, има ги във всеки магазин за авточасти


                    7. затваря се отвора на парното и се отваря от другата страна, маха се и предпазната планка, под чистачките, после пречи, ако се завъртят чистачките



                    8. за по-добра шумозиолация, освен тези на витара, сложих малко кечета и от голф 2, в случач от моята стара джета 2, с малко доработки пасват доста добре, а ефекта е поразителен, може да се намерят във форума vwclub-bg.org, там има доста на части и не вярвам да им искат кой знае какви пари



                    9. поставя се новото парно, от кола с лява дирекция, малко се доработват захващането и отворите

                    10. кормилната конзола, като преди това педала за газта

                    11. тръбите за захващане на таблото

                    12 скоро ще я допълня, че се уморих

                    Коментар


                    • #40
                      До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

                      Аз, се радвам, когато има хора които се стремят да постигнат нещо, а ти колега успя и се радвам за теб. Така че само напред, и ти пожелавам да си я караш много години. Е като я дооправиш. Благодаря ти за снимките. Аз ти писах да снимаш. Много полезна информация даде. Успех!

                      Коментар


                      • #41
                        До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

                        Браво колега много добра работа. лека и безаварийна работа на новата машинка.Само искам да попитам няма ли да е по лесно ако се присади цялата преграда между купето и двг на колата с лява на колата с дясна дирекция и всичко да се постави отново

                        Коментар


                        • #42
                          До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

                          не мисля, че ще е по-лесно, тероретически може би да, но практически трябва да си много прецизен, и отделно заварчика ти трябва да е доста добър, аз така не бих разчитал, в моя случай имаш една планка, която може да се изработи и правиш три-четири дупки и нареждаш

                          Коментар


                          • #43
                            До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

                            здравей колега едно голямо БРАВО от мен .само искам да попитам ,защото не видях да си писал за кормилните щанги сменят ли се и те?и не на последно място излиза ли сметката/за пари става въпрос/.пожелавам ти много безаварийни километри
                            не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

                            Коментар


                            • #44
                              До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

                              Първоначално публикуван от jaxan Преглед на мнение
                              здравей колега едно голямо БРАВО от мен .само искам да попитам ,защото не видях да си писал за кормилните щанги сменят ли се и те?и не на последно място излиза ли сметката/за пари става въпрос/.пожелавам ти много безаварийни километри
                              Не! Само се разменят местата на секторната кутия с паразитния хебел.
                              OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                              Коментар


                              • #45
                                До: Обръщане дирекция на Витара от дясна на лява!

                                Винаги адмирирам, когато някой си направи труда и дори си създаде личен дискомфорт, за да предостави толкова полезна и добре систематизирана информация.

                                Браво колега. Сигурен съм, че заедно с другите, които допълват темата ще бъдете полезен на много участници във форума.
                                http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                                http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X